2026-04-13, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Det borde han ! Han borde ta den platsen och låta J sköta sitt . Hade ju varit mer logiskt med att bygga familjelivet i Karlstad
Men nu valde V och N att göra så som dom själva tyckte passade bäst .
Citera
2026-04-13, 20:54
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Jag skrev i framtiden
A är smartare än så o fokuserar på sin dotter o att de ska få en bra kontakt !

Såklart det!

Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Nä jag vet det !

Var bara en tankte inget illa menat . Hade bara varit roligt att se då A börja öppna upp sig lite mera .
Jag vet hur dessa träffar går till . Dom är en länk mellan A och C . Ser till att träffarna känns naturligt för båda dom kollar även upp om det funkar el ej .
Åh självklart är lek och att dom kan fina ett band mellan sig viktigare än foton

Jo det hade varit jättefint men min tanke är att Andreas ska hålla sin dotter borta från nätet.
Det är så många hemska människor därute som inte behöver fler bilder på småbarn.
Och just Chiara och Chailey är utsatta på grund av Niccis nattliga 18+ chattar.
Citera
2026-04-13, 20:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Men nu valde V och N att göra så som dom själva tyckte passade bäst .

Är du säker på det ?
Citera
2026-04-13, 20:59
Medlem
Citat:
Är du säker på det ?
Det skulle jag påstå, ja.
Citera
2026-04-13, 21:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Engulbadsvamp
Jag ser ändå upp till både N och J. Tycker flickorna har tur som får växa upp med dem. De verkar ha ett väldigt fint och starkt band till varandra.

Ja förutom att N inte kan ta hand om sina barn ensam .
Och att hon väljer att vara o leva med sin mamma istället för att bygga livet med sin man där det självklara livet borde vara
Citera
2026-04-13, 21:18
Medlem
Citat:
Jag ser ändå upp till både N och J. Tycker flickorna har tur som får växa upp med dem. De verkar ha ett väldigt fint och starkt band till varandra.
Ja båda är ju enormt måna om sina familjer och familjemedlemmar. Det är något alltför många tyvärr saknar idag. Så jag håller med dig !!
Citera
2026-04-13, 21:22
Medlem
Det kan vara svårt för en partner att komma in i en sån tight familj och dela samma känsla. Tror inte att det är helt enkelt att vara ärlig heller. Om V skulle säga att det är för mycket undrar jag om N skulle våga säga det till J. Eller skulle det ses som ett ultimatum tro.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-04-13 kl. 21:28.
Citera
2026-04-13, 21:22
Medlem
Citat:
Ja båda är ju enormt måna om sina familjer och familjemedlemmar. Det är något alltför många tyvärr saknar idag. Så jag håller med dig !!
Exakt det jag menar. Hela familjen verkar ha ett så fint band. Från de små flickorna, upp till J's mamma. Och såklart de runtomkring. Är så fint att se
Citera
2026-04-13, 21:23
Medlem
Citat:
Ja förutom att N inte kan ta hand om sina barn ensam .
Och att hon väljer att vara o leva med sin mamma istället för att bygga livet med sin man där det självklara livet borde vara
Exakt! Man kan stå varandra jättenära och ha ett starkt band .
Men någonstans finns en gräns.
Varför gifta skaffa barn och hus om man ändå inte är redo att leva med sin man utan väljer att leva med sin mamma .
Det är jättefint att J vill vara delaktig och hjälpa till och vara stöttande. Men inte 24 /7 man måste också kunna lära sig att backa
Citera
2026-04-13, 21:26
Avstängd
Citat:

N o J verkar vara måna om varandra .
N verkar ha glömt sin man kanske därför han söker bekräftelse på annat håll eller vad tror du
Citera
2026-04-13, 21:27
Medlem
Citat:
Exakt det jag menar. Hela familjen verkar ha ett så fint band. Från de små flickorna, upp till J's mamma. Och såklart de runtomkring. Är så fint att se
Ja det är nog mycket värme i familjen. Ene sonen har ju en tjejkompis som mer eller mindre bor hos dom. Då trivs man nog riktigt bra 😊
Citera
2026-04-13, 21:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Exakt! Man kan stå varandra jättenära och ha ett starkt band .
Men någonstans finns en gräns.
Varför gifta skaffa barn och hus om man ändå inte är redo att leva med sin man utan väljer att leva med sin mamma .
Det är jättefint att J vill vara delaktig och hjälpa till och vara stöttande. Men inte 24 /7 man måste också kunna lära sig att backa

Ja precis !
J tar all plats och med tanke hur de gapar o skriker i podden så tänk hur det är i familjen 🤯🤯
O att N inte kan ta hand om sina barn ensam och att stora C nu ännu mer tas hand om av mormor ? Visst är en stor familj fint men man måste också kunna bygga sitt eget . O vad får V för anknytning till lilla C ? Inte mkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in