2026-04-13, 21:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Ja det är nog mycket värme i familjen. Ene sonen har ju en tjejkompis som mer eller mindre bor hos dom. Då trivs man nog riktigt bra 😊

Du menar den tjej kompisen som J plågade i podden om att de skulle ha en relation ?
Citera
2026-04-13, 21:32
Medlem
Citat:
Ja det är nog mycket värme i familjen. Ene sonen har ju en tjejkompis som mer eller mindre bor hos dom. Då trivs man nog riktigt bra 😊
Ja jag hade lätt flyttat in där om jag fick chansen till det 😁
Citera
2026-04-13, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engulbadsvamp
Ja jag hade lätt flyttat in där om jag fick chansen till det 😁
Haha ja, det är nog inte fy skam, många verkar ju trivas där. 😁
Om jag inte minns fel har ju J varit familjehemsmamma också. Eller då när det hette fostermamma. Även genom det visar hon ju att hon är en person som bryr sig om andra.
Citera
2026-04-13, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Du menar den tjej kompisen som J plågade i podden om att de skulle ha en relation ?
Tjejen som bodde mer eller mindre hos dom iallafall. Vet inte vem av dom två tjejerna det var.
Citera
2026-04-13, 21:47
Avstängd
Citat:
Ja diskutera ni, det va inte det jag svarade på.
Du behöver inte bekymra dig om V skrev jag ju som svar på ditt inlägg. Du har inget att oroa dig för mer än hans skada.

Hmm detta är Flashback o tänker att vill jag bry mig om mer är det min fulla rätt. O jag fattar ju att de träffats i ishallen o jag tänker att du vet ju allt ingående så då kanske du kan dela det med oss.
Citera
2026-04-13, 21:52
Medlem
Citat:
Behöver ju inte vara för att vi skrev om henne
Konstig slump då
Citera
2026-04-13, 21:54
Medlem
Citat:
Om jag inte minns fel har ju J varit familjehemsmamma också. Eller då när det hette fostermamma. Även genom det visar hon ju att hon är en person som bryr sig om andra.
Ja det har du ju rätt i
Citera
2026-04-13, 21:57
Medlem
Citat:
Ja det har du ju rätt i, det har hon ju pratat om. Jag tror även att hon var en väldigt bra kurator till eleverna i skolan hon jobbade på.
Jag lider själv av en del psykisk ohälsa i form av ptsd och helt ärligt så har jag länge känt att J är en sådan jag skulle kunna prata med. Och då vill jag bara säga att jag har väldigt svårt för att prata med folk.
Citera
2026-04-13, 22:02
Medlem
Citat:
Hmm detta är Flashback o tänker att vill jag bry mig om mer är det min fulla rätt. O jag fattar ju att de träffats i ishallen o jag tänker att du vet ju allt ingående så då kanske du kan dela det med oss.
Blir alltid så sjukt många frågor och inlägg så fort jag skriver vad jag vet om något.
Och du tar sällan till dig vad jag berättar ändå
Citera
2026-04-13, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engulbadsvamp
Ja det har du ju rätt i, det har hon ju pratat om. Jag tror även att hon var en väldigt bra kurator till eleverna i skolan hon jobbade på.
Jag lider själv av en del psykisk ohälsa i form av ptsd och helt ärligt så har jag länge känt att J är en sådan jag skulle kunna prata med. Och då vill jag bara säga att jag har väldigt svårt för att prata med folk.
Tråkigt att du lider av ptsd …..känner några med samma diagnos och jag förstår hur jobbigt det är. Ja då gör J ett visst avtryck när du känner så. Jag känner så ändå ang henne, jag tror hon är bra på att lyssna och inkännande och framförallt inte dömande.
Tror många här blandar ihop hennes seriösa sida med podden som är rent nöje så att säga.
Citera
2026-04-13, 22:45
Avstängd
Nu har I lagt upp ett nytt inlägg !
Tycker hon är så naturligt snygg ingen överdrift där inte ! Fattar att / om V gillar henne faktiskt!
Tycker N också skulle testa för hon är finare utan allt smink och filter precis som J !
Citera
2026-04-13, 22:48
Avstängd
Citat:
Tråkigt att du lider av ptsd …..känner några med samma diagnos och jag förstår hur jobbigt det är. Ja då gör J ett visst avtryck när du känner så. Jag känner så ändå ang henne, jag tror hon är bra på att lyssna och inkännande och framförallt inte dömande.
Tror många här blandar ihop hennes seriösa sida med podden som är rent nöje så att säga.
Ja kanske är så ! Lider av komplex PTSD och det är ett helvete att leva med .
Skulle dock inte kunna prata med J hon är alldeles för mkt och oseriös men hon kanske är annorlunda i sitt yrke . Viktigt att man kan ta in och se helheten i saker som kurator / terapeut/psykolog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in