Citat:
Ursprungligen postat av
byttan
Vet vi vad som står i det där brevet?
Hej O[...]!
Vi känner inte varandra men jag har följt din syster Alice ett tag på IG, början var det för att jag tyckte hon verkade vara trevlig men....
Alice verkar inte må bra. Vi är många ute i landet som läser det Alice skriver bla om sin ” sjukdom neuropati ”jag sätter det medvetet inom situations tecken för alla vi andra vet ju att Alice egentliga sjukdom är ju anorexi, inget annat. Att Alice definitivt förnekar det är ju en stor del av sjukdomsbilden. Men som sagt vi andra ser igenom Alice hon är en lögnare/mytoman och hon bedriver en form utav bedrägeri då hon får andra att betala för det hon skriver i sitt drev mot vården tex. Som om inte det var nog er mamma Heidi är ju Alice medberoende, har du lyssnat på deras podd hur de båda kastar dig under bussen vid flera tillfällen. Det finns så mkt jag skulle kunna skriva om Alice sjuka beteende , hur respektlös hon är mot andra etc. Gå in på ” inalicekitchen” flashback och läs vad andra skriver , och lyssna på deras senaste poddavsnitt. Det är en osund miljö hemma hos dem och synd att Leo behöver bo där, han skulle säkert ” växa” av att bo i ett tex särskilt boende. Jag skriver inte detta för att vara elak utan jag vill bara att du vet hur din syster får med sig din mamma i sitt prat och sina åsikter om dig.
Take care