2026-04-12, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Haha, vad är det här för sjukt puckad inställning?

En kvinna kan inte få barn utan en man, på naturlig väg. Du verkar vara enbart för naturlig väg.

En kvinna vill inte ha barn med en idiot, en man som inte beter sig moget och tryggt (dvs en man som också ska bete sig som en fuckboy, cykla jorden runt, festa och utbilda sig till 35) och hon vill inte ha barn med en man med ostabil ekonomi då barnet kommer lida av detta.

Det finns inte många män som uppfyller detta idag pga hur samhället är format + individuella val av männen.

Då har kvinnan ingen att skaffa barn med. Men ändå skyller du allt på kvinnor och hur dåliga de är. Inget ansvar lägger du på männen och hur samhället är format.

Men du verkar vara för att kvinnor ska bli med barn med vem som helst? Som sen antingen inte vill ha barnet när det kommer till kritan eller som lämnar dem, och sen ska kvinnan stå där ensam och jobba två jobb och knappt hinna med barnet, bara för att uppfylla den här idén om att kvinnor måste föda barn för samhällets skull. Men samhället tar inte hand om kvinnan. Det skulle inte heller du göra.

Det finns hur jävla många män som helst med stabil ekonomi och som inte beter sig som fuckboys.
Citera
2026-04-12, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Och dagens män i 25 års åldern ser ännu jävligare ut. Konformade, tunnhåriga och lönnfeta med fettiga körtelbröst. De har större vårtgårdar än jag har. Fetare rumpa också, fyfan.

När det gäller kvinnor så klarar de graviditet och förlossning som bäst 20+ år.

Hur känns det att vara världens mest kränkta människa?
Citera
2026-04-12, 18:05
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Sa pedofilen

De flesta män anser att tjejer och kvinnor mellan typ 16 år till 22 år är de mest sexuellt attraktiva. Vissa svenska män är cuckade och vågar inte erkänna det, men jag kan lova dig att det stirras friskt... Det har ingenting med pedofili att göra. Det har med reproduktion att göra. Eller inbillar du dig att hängbröst och cellulit-rumpa på 50-åriga kärringar är mest attraktivt?
Citera
2026-04-12, 18:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du verkar desperat. Begriper du att det här med lågt barnafödande är vägs ände för feminismen?

De enda som är desperata är ni pedofiler. Lägre födelsetal = minskad supply

Men ni gillar ju att resa till låginkomstländerna för att utnyttja och exploatera och som tur är för er så finns det fortfarande patriarkala länder där det finns gott om barn utan skyddsnät.
Citera
2026-04-12, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
I Norrland troligen då.

Huspriserna var liknande över hela landet på den tiden.
Citera
2026-04-12, 18:09
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
De enda som är desperata är ni pedofiler. Lägre födelsetal = minskad supply

Men ni gillar ju att resa till låginkomstländerna för att utnyttja och exploatera och som tur är för er så finns det fortfarande patriarkala länder där det finns gott om barn utan skyddsnät.

Jag älskar smaken av feministiskt resentiment och feministiska tårar, så för all del gråt mera! Det blev aldrig några barn för dig, och nu är det för sent. Eller hur?
Citera
2026-04-12, 18:09
Avslutad
Citat:
De flesta män anser att tjejer och kvinnor mellan typ 16 år till 22 år är de mest sexuellt attraktiva. Vissa svenska män är cuckade och vågar inte erkänna det, men jag kan lova dig att det stirras friskt... Det har ingenting med pedofili att göra. Det har med reproduktion att göra. Eller inbillar du dig att hängbröst och cellulit-rumpa på 50-åriga kärringar är mest attraktivt?

Vad har detta med nånting att göra?

Kvinnor stirrar också på sexuellt attraktiva män i varierande ålder.

16-22 åriga kvinnor går inte och stirrar på gamla gubbar i 50+ åldern med artros i knäna.

Vad var din poäng?
Citera
2026-04-12, 18:11
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Huspriserna var liknande över hela landet på den tiden.

De flesta av mina kompisar på 70-talet hade jobbande mammor, dock sällan heltider.
Citera
2026-04-12, 18:11
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Kvinnlig infertilitet är i stort sett kartlagd och färdig-utredd. Samtidigt som manlig infertilitet har gått under radarn alldeles förlänge. Det är så klassiskt att hela ansvaret för människans reproduktion läggs på kvinnan. På alla plan.

Kvittar om det föds för många eller för få barn, om barnen är missbildade, om barnen blir kriminella, om det inte blir några barn alls, om kvinnor är fattiga som kyrkråttor utan rättigheter eller kvinnor med egna pengar och rättigheter osv osv osv osv - så läggs hela jävla ansvaret på kvinnor. Syndabocken är alltid kvinnan. Gällande detta beter män sig som viljelösa och driftstyrda småbarn helt utan ansvar för nånting.

Samtidigt som spermieantalet och spermiekvaliteten har försämrats mycket kraftigt sen 70-talet. Samtidigt som ny forskning visat på mycket svåra konsekvenser på grund av "gamla" spermier från äldre män, från och med 40-45 års åldern. OAVSETT kvinnans ålder.

Detta är inte feminismens, kvinnornas, judarnas eller invandrarnas fel. Detta är jävligt alarmerande för alla dem som vill att människan ska fortleva.

Sitta här och gagga om att kvinnor är förstörda och sönderknullade spelar ingen som helst jävla roll. Kvinnor överger och skiter iallafall inte i sin egen avkomma en masse såsom män gjort genom hela historien. Tro faen att kvinnor tröttnat.

KVINNOR SKAFFAR EXAKT DET ANTALET BARN DE MÄKTAR MED NÄR DE SJÄLVA FÅR VÄLJA. Fattar inte ens varför män uttalar sig om det här. Det är aldrig män som haft ansvaret för reproduktionen och avkomman.

Det är kvinnors fel att mäns spermiekvalitet gått ner. P-pillrena försvinner ut i vattenkretsloppet och skapar hormonstörande miljöret för män och djur. Grodhanar nära avloppsutsläpp blir exempelvis trans, tack vare er promiskuösitet.

Män är mer fetila när de är 97 än kvinnor vid 40. Det är biologiskt mer naturligt att den 97-åriga gubben i gungstol "gungar" in sin åderpåk i snippan på 17-åriga Lisa, än att en 40-åring försöker bli mamma.
Citera
2026-04-12, 18:12
Avslutad
Citat:
Jag älskar smaken av feministiskt resentiment och feministiska tårar, så för all del gråt mera! Det blev aldrig någre barn för dig, och nu är det för sent. Eller hur?

Oj, nu blev det känslosamt och personligt
Citera
2026-04-12, 18:14
Medlem
Citat:

Att kalla män med normal sexualitet för "pedofiler" är kränkta feministkärringars nya taktik. "Gubbsjuk" räcker inte längre för att skambelägga männen så därför tar de nu till det tyngre artilleriet i hopp om att det ska få män att dansa efter kärringarnas pipa.

Desperationen är stor nu. Rätt underhållande att skåda.
Citera
2026-04-12, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Jag tycker att du skulle må bra av att byta liv med en undersköterska i hemtjänsten under en månad.
Det kan jag göra och jag kommer med stor sannolikhet tycka att jobbet är superenkelt min bror jobbade med sånt han somnade nästan varje pass

Problemet är ni har vant er att jobba soft, soft är ert normala när det väl byter till normal takt så kommer ni tycka att normalt är svårt

Jag kommer från industrin och vi har det mycket mer tyngre än vad ni har det.

Nu när jag utbildat mig vidare och jobbar mer i kontors miljö så ser jag exakt folk som du som klagar på att det är svårt, jag kollar på dom och tänker: vad fan pratar de om? det här är skit enkelt och folk får betalt för sånt här?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in