Citat:
Ursprungligen postat av
Sun Ruler
Det är det som är problemet, du utgår från dig och dina närmaste. Det ger knappast en generaliserbarhet.
SOM-institutets färska undersökning visar just att unga som är politiskt till höger vill skaffa fler barn än de till vänster.
Liknande insamlad data under lång tid finns även från andra länder som visar samma sak, att konservativa bibehåller stabila födelsetal medan de till vänster föder färre.
Men jag tillhör generationen som skaffar barn nu så vad jag säger är relevant för topic. Jag tror inte du kommer skaffa fler barn, eller?
Det är säkert så. Men de är muppar. Det handlar om att lock down the pussy för dessa killar var mobbade i skolan och fick aldrig tjejer. Nu ska de ta igen de med tjockisar som har dålig attityd genom att försörja dem. När de inser vad de gjort kommer de ångra sig.
Generellt så är män i min ålder inte delusional när det kommer till relationer. Vi har en helt annan syn på saken än vad äldre generationen har. Vad får vi ut av det egentligen? Det är dyrt att köpa bostad, arbetsmarknaden suger, kvinnorna är feminister och lata. Vi har också växt upp med porr och TV-spel så vi är vana att underhålla oss själva.