Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Hahaha jäkligt märklig citering, jag kommer inte snygga till det åt dig.
I vilka inlägg har jag vurmat för svarta?
I alla denna tråd.
I vilket inlägg bekräftade jag inte att vita blev sålda som slavar också?
Ingen aning inget jag kommer ihåg jag läst.
Jag konstaterade också att 10-14 miljoner svarta afrikaner såldes till araberna i Mellanöstern. Där pojkarna och männen kastrerades utan bedövning och där kvinnorna såldes som sexslavar. Jag konstaterade också att det var vita (män) som jagade och fångade in vita (mestadels vita kvinnor) och sålde till araberna (som sexslavar) Araberna var mestadels ute efter kvinnor för sexuella ändamål och västerlänningarna var mestadels intresserade av arbetsslavar.
Jodå, jag har refererat till andra "raser"
You tell me, det är du som är experten på "negern"
När jag försöker avgöra om någon är "neger" eller vit så använder jag färgkartan vi fick utdelat till oss på Institut für Rassenbiologie in Dortmund avgångsklassen -36. Jag tycker den håller än, jag har jämt med mig den på stan för att inte råka tilltala någon fel. Jag har en extra om du behöver. Beror på var de hamnar enligt färgkartan hur mycket skam de ska känna, tycker jag iallafall. Jag kommer inte riktigt ihåg vad läraren sa om mulatter just.
Har jag? Vilka fördomar då?
Vill du så kan jag leta upp inlägget vid senare tillfälle.
Förlåt, jag uttryckte mig inte tillräckligt rasistiskt. Jag menade såklart att negrerna i Thailand horar ut sina döttrar som bara negrer kan.
Japp, och alla negrer jag stött på i Thailand med 0 ögonlock har horat ut sina döttrar.
De här vita männen du pratar om hela tiden. Kan de uppvisa skandinaviskt eller germanskt ursprung sen 1600-talet? Bara en droppe judeblod eller negerblod vet du, så är det kört. Jag tycker vi undersöker det först innan vi friar dessa påstått vita män från skuld. Om jag inte minns fel så brukade magister Klaus Weirmacht säga att "juden smyger omkring och försöker byta ut tyska nyfödda till judiska nyfödda precis som göken gör" Usch, jag ryser fortfarande när jag tänker på det.
Du har rätt, jag tycker vi skyller på "negern" istället för att skylla på bruna och vita män. Mycket logiskt av dig, men sen var du också alltid kursetta.
Sålänge inte de thailändska negrerna tar över så bryr jag mig inte riktigt vem som styr. Mina schäfrar har faktiskt visat upp väldigt goda ledarinstinkter så jag funderar lite på att sätta dem på några höga poster om ni andra inte har nåt emot det. Ruth och Ragnar heter de.
Men det är väl bara att ta fram några egna kandidater så gör jag bakgrundskontrollerna. Men för jävelen, kommer du med en enda thailändsk neger som horat ut alla sina döttrar, då jävlar tänker jag inte lägga ett gott ord för dig hos Mannen-med-fittan-ovanför-läppen det ska du har klart för dig. Nån jävla reda får här ju va.
Obs, glöm inte säga till om du vill ha färgkartan
Så du kan inte heller förklara vad feminism är och står för.
Inte en enda sak jag skrivit har du bemött med någon utsaga som innehåller något som du kan basera det du skriver, du bara tycker.
Du har till mig och många andra här i tråden svarat på andras inlägg med nedsättande retorik istället för att argumentera för dina åsikter.
Inte ens när du själv uttryckte dig nedsättande och rasistiskt om befolkningen i Thailand kan du ta det till dig utan försöker bara förlöjliga det jag skrev för är det inte vita som säger något om negern så triggas du inte,det är bara när negern är inblandad som du skrider till verket med ett nytt inlägg.
Du är exakt så som man föreställer sig en feminist.
Ni kan inte argumentera för det ni säger, tar till nedsättande retorik när ni inte kan ta att ni inte vet vad ni pratar om, likt fascister vill ni bestämma vad som får uttryckas och pk är viktigare än att ha roligt och vara den man är utan samhällets påtvingade sociala mall.