2026-04-07, 18:06
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Tips till dig, läs ditt eget inlägg igen. Sortera upp det och inse hur du missförstår, blandar ihop saker, drar vettlösa slutsatser och hur virrigt resonemanget därför blir.
Är DITT ansvar och inte dina motdebattörers.

Bara det att du fan 2026! fortsatt sitter och kallar svarta människor för "negrer"...
skärp dig!
En neger är en neger oavsett hur de vänsterblivna gnäller .
Citera
2026-04-08, 11:29
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Men frågan kvarstår varför vurmar du för negern?

I vilka inlägg har jag vurmat för svarta?

Citat:
Vad är poängen, vart vill du denna den debatt ska sluta?

Ingen aning, det var du som ledde debatten hithän.

Citat:
Du är aldrig aktiv när det handlar om asiatiska och europeér som slavar.

I vilket inlägg bekräftade jag inte att vita blev sålda som slavar också?

Citat:
Du har ju fördomar om thaländskor så dina argument om rasism faller pladask.

Har jag? Vilka fördomar då?

Citat:
Och igen, det var negern som fångade och förslavade negern, varför vill du aldrig börja diskussionen där?

Japp, detta har jag redan svarat jakande på ett par gånger redan. Hur många gånger tänker du upprepa detta?
Citera
2026-04-08, 11:59
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
En neger är en neger oavsett hur de vänsterblivna gnäller .

Åååh coolaste killen i klassen, ååh så cool lillkillen är asså. Dutti och tuff ponke bakom skärmen
Citera
2026-04-09, 18:44
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Åååh coolaste killen i klassen, ååh så cool lillkillen är asså. Dutti och tuff ponke bakom skärmen
Beklagar att fakta upprör din känsliga snöflingesjäl .

Det finns säkert en stödgrupp för dig någonstans.
Citera
2026-04-09, 19:28
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:

I alla denna tråd.

Ingen aning inget jag kommer ihåg jag läst.
Vi har varit ense om att alla möjliga raser varit slavar och att du beräftat att du tycker det är lika hemskt oaktat ras.
Sen har vi även en gemensam förståelse för att det var negern som fångade och sålde slavar till Amerikat o Karibien mestadels och givetvis var dessa köpare av Europeiskt ursprung.

Detta till trots använder du bara negern i dina argument, du refererar aldrig till slaveriet mellan andra raser, kan tänka mig att ni inte gick in så mycket på det i skolan då inte den vita mannen kunde skuldbeläggas.
Visste du att det fanns en hel del slavar som fick sin frihet i USA och själv köpte slavar.
Vilket resonemang ska vi ta till där?
Visste du att det såldes slavar i Amerikat som såg väldigt mycket ut som blattar vilket många fått för sig också är vita. Det räckte att ha negerblod i sig o vara född av en slav som sen i sin tur blev knullad av nästa ägare o vips hade man ännu bleckare icke vita.
Ska även dessa skämmas över att vara vita och har fäder som var slavägare?

Vill du så kan jag leta upp inlägget vid senare tillfälle.
Du skrev att i Thailand horar dom ut sina döttar.
Du drar alla i ett land över kammen. Du känner inte alla thailändare så du har ingen fakta baserad kunskap för detta uttalande.
Om jag skulle ge dig ett exempel som kanske är lättare att förstå.

Om jag skulle säga att alla negrer är dumma och lata så är det en fördom baserat på ras och eftersom jag inte träffat alla negrer så är detta ett orimligt påstående och vissa skulle även kalla det felaktigt och rasistiskt.

Dock kan jag säga utifrån min erfarenhet att de negrer jag träffat är dumma och lata då jag själv gjort denna observation.
Eftersom jag en gång växte upp i den stad du bor i så förstår du jag mött en hel del
.

Dina argument bygger inte på basen av slaveriets ohygglighet utan det är bara något som används som ett vapen i den feministiska kampen där allt som kvinnor inte gillar skylls på den vita mannen.
Vad feminismen missat helt är att det mestadels om inte endast är i vita/icke bruna länder som männen gett kvinnorna friheten uttrycka sina åsikter.

Detta används till en massa skit istället för att bygga något vettigt fundament för fler steg mot den sk jämlikheten.

Vad jag fortfarande inte förstår och som du inte förklarat för mig trots upprepade frågor är vad som är poängen?
Vad tjänar vem på att ständigt beskylla mannen och speciellt den sk vita för en massa saker, i detta fall slaveriet?
Det enda möjliga scenario är skuldbeläggande.

Vad är tanken att detta ska leda till? Ska männen skämmas så mycket vi inte vågar göra annat än att låta kvinnor sköta makten?
Ge mig ett exempel där detta givit något gott för medborgare som inte män kunnat åstadkomma.
Kvinnliga ledare har i alla tider startat krig, varit nepotister och ordentligt korrupta.
Om inte annat kan du läsa på hur maktstrukturen i EU är uppbyggd.
EUs ledare utses, de väljs inte.
Vem plockar fram dessa kandidater?

Vem är chef i EU? En kvinna, hur tycker du EU funkat senaste tiden?
Så igen, vad skall uppnås med slaveri tjatet??
Hur ska neger få det bättre genom detta??
Varför är detta ett samtalsämne?
Snälla var den första feministen på detta forum som förklarar vad det är ni har för målbild och därmed upplys mig om vad feminism handlar om och står för?
EUs styre påminner väldigt mycket feminism. Vissa ska få bestämma hur saker skall fungera och vad som är acceptabla saker att tycka och uttrycka.
Inte alls ett demokratiskt styre som värnar om medborgerliga och demokratiska rättigheter

Hoppas du har tid kolla på det fetade ovan o rent av svara.
Senast redigerad av LKKINGEN 2026-04-09 kl. 19:38.
Citera
2026-04-09, 19:51
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:

Hybrider? vad pratar du om? du menar mixade barn?
På vilket sätt "vinner" den svarta förälderns gener, menar du? i ett barn som är resultatet av ett samlag mellan en svart och en vit? De flesta mixade barn får en hudnyans som ligger precis mellan svart och vit...
Seriöst...man baxnar lite av dig...
Precis. De vitas gener blandas upp med mörkare och de vita generna styr aldrig.
Alla avkommer mellan vit o icke vit producerar icke vit avkomma.
Du måste para vit med vit för att få vit. Finns inget annat scenario.
Hur kan detta komma sig när alla gener borde vara lika dominanta??
Vita o japaner är de enda raser om bara kan behålla sin genetiska särprägel.
Du kan inte tillverka vita av icke vita utan vita. Resyen kan du blanda och få andra resultat.
Tex indier+ vit blir ofta åt arabhållet. Så visst möts raser på mitten vid hybrid tillverkning. Men aldrig blir resultatet vit.
Citera
2026-04-09, 20:49
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Beklagar att fakta upprör din känsliga snöflingesjäl .

Det finns säkert en stödgrupp för dig någonstans.

Upprörd? Jag är road.

Nä det finns ingen stödgrupp för mig, har redan kollat. Men jag hittade den perfekta åt dig. "Stödgruppen för människor med invasisva tankar och tourettes, som inte kan låta bli att gå fram till muskulösa svarta män och skrika "neger" i deras ansikte och därför har svårt att gå eftersom alla benen i våra kroppar blivit knäckta flera gånger om" - långt namn, jag vet, men jag tror de förkortar det till "SCHWEINEHUND"
Citera
2026-04-09, 21:00
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Upprörd? Jag är road.

Nä det finns ingen stödgrupp för mig, har redan kollat.
OK , jag förstår .
Det har alltså gått för långt för att kunna åtgärdas .
Beklagar .

Citat:

Men jag hittade den perfekta åt dig. "Stödgruppen för människor med invasisva tankar och tourettes, som inte kan låta bli att gå fram till muskulösa svarta män och skrika "neger" i deras ansikte och därför har svårt att gå eftersom alla benen i våra kroppar blivit knäckta flera gånger om" - långt namn, jag vet, men jag tror de förkortar det till "SCHWEINEHUND"
Alla har inte dina hangups och störningar så projicera inte dina vanföreställningar på mig .
Citera
2026-04-09, 21:20
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Hoppas du har tid kolla på det fetade ovan o rent av svara.

Hahaha jäkligt märklig citering, jag kommer inte snygga till det åt dig.

I alla denna tråd.

Ingen aning inget jag kommer ihåg jag läst.

Citat:
Vi har varit ense om att alla möjliga raser varit slavar och att du beräftat att du tycker det är lika hemskt oaktat ras.
Sen har vi även en gemensam förståelse för att det var negern som fångade och sålde slavar till Amerikat o Karibien mestadels och givetvis var dessa köpare av Europeiskt ursprung.

Jag konstaterade också att 10-14 miljoner svarta afrikaner såldes till araberna i Mellanöstern. Där pojkarna och männen kastrerades utan bedövning och där kvinnorna såldes som sexslavar. Jag konstaterade också att det var vita (män) som jagade och fångade in vita (mestadels vita kvinnor) och sålde till araberna (som sexslavar) Araberna var mestadels ute efter kvinnor för sexuella ändamål och västerlänningarna var mestadels intresserade av arbetsslavar.

Citat:
Detta till trots använder du bara negern i dina argument, du refererar aldrig till slaveriet mellan andra raser, kan tänka mig att ni inte gick in så mycket på det i skolan då inte den vita mannen kunde skuldbeläggas.

Jodå, jag har refererat till andra "raser"

Citat:
Visste du att det fanns en hel del slavar som fick sin frihet i USA och själv köpte slavar.
Vilket resonemang ska vi ta till där?

You tell me, det är du som är experten på "negern"

Citat:
Visste du att det såldes slavar i Amerikat som såg väldigt mycket ut som blattar vilket många fått för sig också är vita. Det räckte att ha negerblod i sig o vara född av en slav som sen i sin tur blev knullad av nästa ägare o vips hade man ännu bleckare icke vita.
Ska även dessa skämmas över att vara vita och har fäder som var slavägare?

När jag försöker avgöra om någon är "neger" eller vit så använder jag färgkartan vi fick utdelat till oss på Institut für Rassenbiologie in Dortmund avgångsklassen -36. Jag tycker den håller än, jag har jämt med mig den på stan för att inte råka tilltala någon fel. Jag har en extra om du behöver. Beror på var de hamnar enligt färgkartan hur mycket skam de ska känna, tycker jag iallafall. Jag kommer inte riktigt ihåg vad läraren sa om mulatter just.

Vill du så kan jag leta upp inlägget vid senare tillfälle.

Citat:
Du skrev att i Thailand horar dom ut sina döttar.
Du drar alla i ett land över kammen. Du känner inte alla thailändare så du har ingen fakta baserad kunskap för detta uttalande.
Om jag skulle ge dig ett exempel som kanske är lättare att förstå.

Förlåt, jag uttryckte mig inte tillräckligt rasistiskt. Jag menade såklart att negrerna i Thailand horar ut sina döttrar som bara negrer kan.

Citat:
Om jag skulle säga att alla negrer är dumma och lata så är det en fördom baserat på ras och eftersom jag inte träffat alla negrer så är detta ett orimligt påstående och vissa skulle även kalla det felaktigt och rasistiskt.

Dock kan jag säga utifrån min erfarenhet att de negrer jag träffat är dumma och lata då jag själv gjort denna observation.
Eftersom jag en gång växte upp i den stad du bor i så förstår du jag mött en hel del.

Japp, och alla negrer jag stött på i Thailand med 0 ögonlock har horat ut sina döttrar.

Citat:
Dina argument bygger inte på basen av slaveriets ohygglighet utan det är bara något som används som ett vapen i den feministiska kampen där allt som kvinnor inte gillar skylls på den vita mannen.
Vad feminismen missat helt är att det mestadels om inte endast är i vita/icke bruna länder som männen gett kvinnorna friheten uttrycka sina åsikter.
Detta används till en massa skit istället för att bygga något vettigt fundament för fler steg mot den sk jämlikheten.

De här vita männen du pratar om hela tiden. Kan de uppvisa skandinaviskt eller germanskt ursprung sen 1600-talet? Bara en droppe judeblod eller negerblod vet du, så är det kört. Jag tycker vi undersöker det först innan vi friar dessa påstått vita män från skuld. Om jag inte minns fel så brukade magister Klaus Weirmacht säga att "juden smyger omkring och försöker byta ut tyska nyfödda till judiska nyfödda precis som göken gör" Usch, jag ryser fortfarande när jag tänker på det.

Citat:
Vad jag fortfarande inte förstår och som du inte förklarat för mig trots upprepade frågor är vad som är poängen?
Vad tjänar vem på att ständigt beskylla mannen och speciellt den sk vita för en massa saker, i detta fall slaveriet?
Det enda möjliga scenario är skuldbeläggande.

Du har rätt, jag tycker vi skyller på "negern" istället för att skylla på bruna och vita män. Mycket logiskt av dig, men sen var du också alltid kursetta.

Citat:
Vad är tanken att detta ska leda till? Ska männen skämmas så mycket vi inte vågar göra annat än att låta kvinnor sköta makten?

Sålänge inte de thailändska negrerna tar över så bryr jag mig inte riktigt vem som styr. Mina schäfrar har faktiskt visat upp väldigt goda ledarinstinkter så jag funderar lite på att sätta dem på några höga poster om ni andra inte har nåt emot det. Ruth och Ragnar heter de.

Citat:
Ge mig ett exempel där detta givit något gott för medborgare som inte män kunnat åstadkomma.
Kvinnliga ledare har i alla tider startat krig, varit nepotister och ordentligt korrupta.
Om inte annat kan du läsa på hur maktstrukturen i EU är uppbyggd.
EUs ledare utses, de väljs inte.
Vem plockar fram dessa kandidater?
Vem är chef i EU? En kvinna, hur tycker du EU funkat senaste tiden?
Så igen, vad skall uppnås med slaveri tjatet??
Hur ska neger få det bättre genom detta??
Varför är detta ett samtalsämne?
Snälla var den första feministen på detta forum som förklarar vad det är ni har för målbild och därmed upplys mig om vad feminism handlar om och står för?
EUs styre påminner väldigt mycket feminism. Vissa ska få bestämma hur saker skall fungera och vad som är acceptabla saker att tycka och uttrycka.
Inte alls ett demokratiskt styre som värnar om medborgerliga och demokratiska rättigheter

Men det är väl bara att ta fram några egna kandidater så gör jag bakgrundskontrollerna. Men för jävelen, kommer du med en enda thailändsk neger som horat ut alla sina döttrar, då jävlar tänker jag inte lägga ett gott ord för dig hos Mannen-med-fittan-ovanför-läppen det ska du har klart för dig. Nån jävla reda får här ju va.

Obs, glöm inte säga till om du vill ha färgkartan
Senast redigerad av Jenny9 2026-04-09 kl. 21:32.
Citera
2026-04-09, 21:31
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
OK , jag förstår .
Det har alltså gått för långt för att kunna åtgärdas .
Beklagar .

Alla har inte dina hangups och störningar så projicera inte dina vanföreställningar på mig .

Så jävla tråkig comeback, kass humor har du också. Finns säkert en stödgrupp för det också:

"Sura och tråkiga incels med klen kuk diskuterar "negern" på torsdagar mellan 15 och 18. Steffe tar med hemmagjorda negerbollar och det kommer även finnas kaffe med påtår" - förkortas OKNULLAD
Citera
2026-04-09, 22:44
Medlem
Citat:
Precis. De vitas gener blandas upp med mörkare och de vita generna styr aldrig.
Alla avkommer mellan vit o icke vit producerar icke vit avkomma.
Du måste para vit med vit för att få vit. Finns inget annat scenario.
Hur kan detta komma sig när alla gener borde vara lika dominanta??
Vita o japaner är de enda raser om bara kan behålla sin genetiska särprägel.
Du kan inte tillverka vita av icke vita utan vita. Resyen kan du blanda och få andra resultat.
Tex indier+ vit blir ofta åt arabhållet. Så visst möts raser på mitten vid hybrid tillverkning. Men aldrig blir resultatet vit.

Din förvirring blir bara större och större....

vita och svarta har inte helt skilda gener....de har samma gener.
Alla människor på detta klot har 99,9 % samma gener.
är ytterligt få gener som skiljer mellan olika etniska grupper av människor. Och skillnaderna är inte som störst mellan just gruppen vita och svarta.
och det skiljer även inom olika grupper av mörkare hudfärger i världen, ex. så har du större skillander genetiskt mellan människor från södra delen av afrika och från norra, som du alltså glatt buntar ihop till "svarta" än vad du har mellan vita och svarta. Afrika har de största genskillnaderna, detta eftersom vi alla härstammar därifrån, och du har några av världens äldsta kulturer just i Afrika.

Seriöst du borde läsa om biologin i grundskolan.
Citera
2026-04-09, 23:46
Medlem
Citat:
Din förvirring blir bara större och större....

vita och svarta har inte helt skilda gener....de har samma gener.
Alla människor på detta klot har 99,9 % samma gener.
är ytterligt få gener som skiljer mellan olika etniska grupper av människor. Och skillnaderna är inte som störst mellan just gruppen vita och svarta.
och det skiljer även inom olika grupper av mörkare hudfärger i världen, ex. så har du större skillander genetiskt mellan människor från södra delen av afrika och från norra, som du alltså glatt buntar ihop till "svarta" än vad du har mellan vita och svarta. Afrika har de största genskillnaderna, detta eftersom vi alla härstammar därifrån, och du har några av världens äldsta kulturer just i Afrika.

Seriöst du borde läsa om biologin i grundskolan.

Samtidigt har människor och apor ca 96-99% samma gener och ändå är skillnaden mellan människor och apor ganska markant så det där du kommer dragandes med säger inte så mycket som du tror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in