Citat:
Ursprungligen postat av
Nammnet
Du har ingen aning om när dom senast har legat. Det har Pernilla inte sagt någonting om.
Jo, som någon skrev så pratar hon väldigt öppet om det. Jämför med S Wistam, osv. Tror det nämndes under USA-resan också.
Alltså, rätt normalt för två 60-åringar men eftersom det gjordes en stor grej av det i början blir ju skillnaden större.
Jag vet inte om det är medicinskt utan tänker stressrelaterat. Hon har ingen lust. Vardagen äts upp av alla måsten och så hans kontrollbehov och gnäll på det...
Det är ändå rätt intressant det här för i början var han hyfsat attraktiv men med allt tjafsande har han gått från det till ofräsch "gubbe". Jag förstår henne.
PW ser galet bra ut och hon skulle kanske satsat på någon yngre..? En 40-åring med rätt energi, lust att "leka och skratta" och förmågan att kunna bjuda till utan att kväva allt det hos henne.
CB vill äta kakan = leva lyxliv, och ha den kvar = trycka ner henne så hon blir beroende av honom.
Det är därför de inte är intima - för hon vägrar, tror jag. Hon behöver inte honom och hon kommer aldrig att sätta sig i den positionen igen.