2026-04-06, 16:36
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Om ni vill ta del av dagens visdomar så delar Jackan med sig glatt på Instagram just nu 😉

Dela gärna med dig av citat över det du syftar på eller en bild. Utgå inte från att alla har instagram.
Att använda tråden som en chat bryter mot regler och kan få tråden avstängd.
Citera
2026-04-06, 16:50
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Dela gärna med dig av citat över det du syftar på eller en bild. Utgå inte från att alla har instagram.

Ja men hon matar med händelse efter händelse så svårt att publicera ett tiotal här (som det ofta blir).
Annars har du helt rätt i att vi alla behöver ha det i åtanke framöver 👌🏼

Jackan försöker iaf påtala att det är en hård värld vi lever i tror jag bestämt. Foglossning fuckar upp en världsbild troligen.
Citera
2026-04-06, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Ja men hon matar med händelse efter händelse så svårt att publicera ett tiotal här (som det ofta blir).
Annars har du helt rätt i att vi alla behöver ha det i åtanke framöver 👌🏼

Jackan försöker iaf påtala att det är en hård värld vi lever i tror jag bestämt. Foglossning fuckar upp en världsbild troligen.

Umgås Patrik med sin son då eftersom J lägger ut en massa? Hon är precis som Linnea Lundström.
Citera
2026-04-06, 18:01
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues

Hon länkade bla till en monolog Ricky Gervais drog vid nån standup show. Orkar tyvärr inte leta igenom internet för att hitta just det klippet. Om du vill se allt hon lägger upp är det inte svårt att ordna ett trollkonto på IG och följa henne.

Ska man lägga upp prints på allt hon lägger upp får man inte göra annat.
Citera
2026-04-06, 21:06
Medlem
Har hon sagt när BF är?
Stackars unge
Citera
2026-04-06, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Har hon sagt när BF är?
Stackars unge

Om det var v.33 förra veckan går hon in v.34 nu så 4-6 v kvar
Citera
2026-04-06, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Om det var v.33 förra veckan går hon in v.34 nu så 4-6 v kvar

Återigen. Stackars unge
Citera
2026-04-06, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Återigen. Stackars unge

Ja.
En människa som Jackie som är totalt oförmögen att kunna ta hand om sig själv ska inte få ha rätten att ta hand om ett barn.
Tvivlar starkt på att hon ens har betalat en räkning själv.
Citera
2026-04-06, 22:20
Medlem
Just ja!
Hon blev ju "skogstokig" när det togs upp att P varit med någon journalist eller så. Tydligen var det ju en hel del tjafs där mellan J och den där kvinnan.
J påstod ju att den kvinnan var....tja..skogstokig..

Någon som kommer ihåg/vet mer?
Citera
2026-04-06, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnSken
Just ja!
Hon blev ju "skogstokig" när det togs upp att P varit med någon journalist eller så. Tydligen var det ju en hel del tjafs där mellan J och den där kvinnan.
J påstod ju att den kvinnan var....tja..skogstokig..

Någon som kommer ihåg/vet mer?

Jackie's rant var från oktober 2024, det här är krönikan https://amelia.expressen.se/anne-haavisto-traffarna-med--min-kk-trasslade-till-det-i-hjartat/

Alltså ändå fint skrivet om känslor bara? Knappast nån vulgär eller på något sätt provocerande eller uthängande text, det var Jackie själv som hängde ut Patrik och den här journalisten. Obegripligt. Jag har kvar print screensen från Jackie's meltdown och kan dela dem i DM om någon vill ha dem. Jag vet att det finns sidor r man kan dela anonymt bla bla men jag litar inte på det och jag är på tok för anställd för att hinna kolla upp hur det funkar.
Citera
2026-04-06, 23:43
Medlem
Undra om Putte ska på arbetsträning imorgon eller kanske blivit ”sjuk”?
Mamma Jacky har fullt upp med att belasta sjukvården och är redan utsedd till årets mamma
Citera
2026-04-06, 23:51
Medlem
Patrik har haft en KK som han inte yppat om offentligt & Jackie går bananas & avslöjar hennes namn och hennes vrede läggs ut på hundratals stories med fula ord och påhopp.
Jackie får publicera vilka kändisar hon har knullat, lägger ut en kändis som hon har haft sex med kort i sin storie på hans barn fattar ni en KKs BARN. Hon skriver ingående om deras sex MEN att Patrik har en son med en kvinna är inte ok för Jackie nej nej det ska smutskastas, startas en tråd på fb om hennes bror, skriva ut allt sitt hat mot modern till lillgubben. Det är ok för Jackie men att Patrik har doppat innan Jackie och det väldigt ofta & många är inget Jackie klarar av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in