2026-04-05, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Du menar flensostnisse liknande de kallar gäddorna. Nidnamn ingår i Dumpens förnedring, risken att benämna det så är att man kan få tillbaka.

Ostkuken och allt annat skojigt som Sara myntat är grejer det men det har gått så långt så Dumpen helt enkelt skiter i finrummet som Sara hade siktet inställt på vid launch av Dumpen är ändå låst trots tappra försök med mutor mm. Sara skall enligt AUK och Dogge vara sjukt intelligent, så löd deras ord.

Enligt uppgift skall det krylla av akademiker i Dumpensfären och dessa har den smarte Magica de Hex lindat runt sitt lillfinger så nog fan finns det spår av intelligens. Sveriges bästa underhållning levererar hon också och man får helt enkelt titta bort när hon tigger pengar och låtsas som att det regnar.
Citera
2026-04-05, 10:10
Medlem
Kaenkelberries avatar
Jättebra med Dumpen och jag hoppas verkligen att de fortsätter sätta dit peddona!
Och det så hårt så möjligt - uthängningen är klart bra och att deras liv blir så miserabla så möjligt.
Bra att SD står upp för Dumpen och att privatpersoner och företag stöttar deras arbete. Tycker man inte det så är man själv pedofilälskare!
Citera
2026-04-05, 12:05
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaenkelberrie
Jättebra med Dumpen och jag hoppas verkligen att de fortsätter sätta dit peddona!
Och det så hårt så möjligt - uthängningen är klart bra och att deras liv blir så miserabla så möjligt.
Bra att SD står upp för Dumpen och att privatpersoner och företag stöttar deras arbete. Tycker man inte det så är man själv pedofilälskare!
Nej men du har inte fattat, Dumpen skulle inte dra sig för att ta emot bidrag från självaste Jeffrey Epstein, om han hade levat. Var inte så naiv. Jag förstår att man tycker att gubbar som söker sex med minderåriga är bland det värsta som finns, men Dumpen är inte organisationen som råder bot på det.
Citera
2026-04-05, 12:36
Medlem
Kaenkelberries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Nej men du har inte fattat, Dumpen skulle inte dra sig för att ta emot bidrag från självaste Jeffrey Epstein, om han hade levat. Var inte så naiv. Jag förstår att man tycker att gubbar som söker sex med minderåriga är bland det värsta som finns, men Dumpen är inte organisationen som råder bot på det.

Ändamålen helgar medlen. Epstein är helt irrelevant vad gäller dumpen. Du letar samband som inte finns och försöker rättfärdiga peddon!
Citera
2026-04-05, 12:40
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Kan bara instämma på samtliga punkter. Jag har sagt många gånger att jag är för syftet, men emot metoderna. Det blir otroligt kontraproduktivt + indirekta offer, såsom barn som männen kan ha m.m. Sara faktiskt i en intervju jag såg för länge sen att en gädda mycket väl kan vara skolboksexempel på en bra pappa (glädjande att hon kan vara så openminded) - men det hindrar henne inte från totalt krossa dessa barns liv med pappan. Så där spricker det ändå.

Männen vi pratar om som har lite hopp är ju primärt hebefiler. En välutvecklad 14,9 är mer eller mindre samma sak som en 18-20 åring. Då det enda man ser är en chatt och inte personen i verkligheten. Samt så är det en helt annan tongång på dessa, det är som sitta och tjuvläsa en porrchat av vuxen modell. Rätt? Nej. Farligt? Också nej. Det finns gott om hopp för dessa.

Men, det hoppet beror ju helt på att det finns liv kvar. Försvinner allt, går inte få jobb m.m. så blir mannen som inte skulle gjort något plötsligt farlig på riktigt. Sen kommer det sämsta argumentet av alla, "Sök vård" .. men snälla tanter och lägre tänkande, varför skulle dom söka vård när det inte finns något liv kvar? Det är en jävligt dålig motivation.

Därmed kommer proportionalitet in i bilden. Det är nog ordet som totalt sänker Dumpen, speciellt i EUs ögon.

En publicering borde vara max 1 månad sen raderad. Syftet är uppfyllt, och männen som är mottaglig för lära sig en läxa har gjort det - samt möjligheten att återställa liver ökar dramatiskt. Återigen, proportionalitet.

Sen har vi andra delen. Där är jag helt med på noterna, ett bra exempel är väl 721 som drog iväg med fotboja i lånad bil och dessutom pågående vård. Just för småbarn. Där verkar det väl si & så med hurvida vårdkortet spelar någon roll överhuvudtaget.

Exakt vad man skall göra åt denna kategori har jag inget patentsvar på, då skulle man få nobelpris. För bevisligen hjälper i stort sett ingenting.

Att just kunna tänka stort och objektivt + realistiskt verkar sitta otroligt långt in för många, för rena "Dumplingar" är det i stort sett omöjligt.
Jag har gett upp ang Dumpen, men om något, så tycker jag att de kunde följa ditt goda råd. Det är så jävla orättvist mot tex nån som blivit uthängd 2022, kanske hållt sig borta från allt som Dumpen bygger sin ”artikel” på. Att då när som helst, tex på nya jobbet, plötsligt få sneda blickar från kollegorna och så börjar cirkusen om igen. Även om det bara är i gäddans huvud så är ju skadan skedd och snubben måste känna sig fruktansvärt uppgiven. Kan man ens få ett hårdare straff?

Har glömt, kanske Fiskarstina kan berätta, vad är Dumpens förklaring till att gäddorna ska skållas i skärselden för all framtid? Jag är inte säker på att att livstidsstraff på Kumla är värre.
Citera
2026-04-05, 12:59
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Jag har gett upp ang Dumpen, men om något, så tycker jag att de kunde följa ditt goda råd. Det är så jävla orättvist mot tex nån som blivit uthängd 2022, kanske hållt sig borta från allt som Dumpen bygger sin ”artikel” på. Att då när som helst, tex på nya jobbet, plötsligt få sneda blickar från kollegorna och så börjar cirkusen om igen. Även om det bara är i gäddans huvud så är ju skadan skedd och snubben måste känna sig fruktansvärt uppgiven. Kan man ens få ett hårdare straff?

Har glömt, kanske Fiskarstina kan berätta, vad är Dumpens förklaring till att gäddorna ska skållas i skärselden för all framtid? Jag är inte säker på att att livstidsstraff på Kumla är värre.

Det tilltalar den sadistiska kundkretsen. Tror inte det är svårare än så.
Citera
2026-04-05, 13:24
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:

Än mer skumt när inte ens avlidna tas bort, det om något är sjukt. Men, det faktum att det dels inte tas bort men även publiceras i all evighet är saker som slår igen hårt senare.

Just för favoritordet proportionalitet. Förutom det faktum att Dumpen bryter mot flertal GDPR artiklar, så har vi då även proportionalitet som gör det omöjligt att rättfärdiga - vilket det är ändå visserligen, men det blir extra omöjligt.

Allt Dumpen gör kommer även slå tillbaka väldigt väldigt hårt, det är bara en fråga om när. Efter EU sagt sitt och om det går i linje med advokaten, då kommer det gå snabbt. Som inte SD eller något Svenskt överhuvudtaget kan göra något åt. Då det inte handlar om Svensk lag det minsta, utan grova brott mot en euförordning. Jobbigt för tanterna på fejjan då. Hur ska dom ens förstå det? Att det finns högre makter än Svensk lag, måste vara som kärnfysik för dumplingarna & tanterna.

Jag hoppas iallafall några hundra män har koll på läget och är redo att gå hela vägen, IMY, advokater, m.m. För om så fallet blir är det ett 100% säkert case, inte alla gånger det är så. Valfri advokatbyrå borde reda nu samla in alla män och ha en rejäl grupptalan klappad & klar.
Citera
2026-04-05, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Kollade Dumpen live på Youtube där våra vänner trängt sig in i Riksdagen och träffade hon som hoppade över från M till SD och man fick inte riktigt känslan av att Dumpen kunde knacka på hos MP eller kommunisterna och låna muggen men Sara är inne vilket är det som räknas. Det är fan bra jobbat.

Patrik sitter där i Riksdagen i T-shirt som en slöfock och skall sälja in Dumpen trots att samtliga partier varnats (hårt) för att ha med detta gäng att göra då det inte är rumsrent och din riksdagsplats ryker direkt. Dörren är ändå lite på glänt men mer flörtande krävs för att en majoritet skall rösta your way.

Den där jävla lögnen om 25% kom igen och Dumpen har tagits med byxorna nere angående den siffran så många gånger så det kommer inte gå denna gång heller. Husmorstips är att spola den eller berätta vilka förövarna är bakom dvs inte fete Orvar 73 som infiltrerar en ponny-chatt och styr om chatten till sex och sen sätter på barnen.

Brå bekräftar att männen trålar på plattformar som frekventeras av barn och utger sig själva för att vara barn för att få svar på en vänförfrågan.När det väl är gjort sätter groomingen igång och även barnets vänner betas av. Alltså inte Börje 58 som i dumpens scenarion , för inga fjortisar svarar Börje. Det här är något som påpekats flera gånger här i tråden , men tycks vara omöjligt för vissa att förstå.Inget nämns heller om 18+ plattformar där dumpen ber gäddan om att byta plattform och då plötsligt blir 14 år.
Citera
2026-04-05, 15:39
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Brå bekräftar att männen trålar på plattformar som frekventeras av barn och utger sig själva för att vara barn för att få svar på en vänförfrågan.När det väl är gjort sätter groomingen igång och även barnets vänner betas av. Alltså inte Börje 58 som i dumpens scenarion , för inga fjortisar svarar Börje. Det här är något som påpekats flera gånger här i tråden , men tycks vara omöjligt för vissa att förstå.Inget nämns heller om 18+ plattformar där dumpen ber gäddan om att byta plattform och då plötsligt blir 14 år.
Vad gör man om en person plötsligt uppger sig vara 14 år?
Citera
2026-04-05, 15:41
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vad gör man om en person plötsligt uppger sig vara 14 år?

Du ser inget problem med de manipulativa ansatserna från ett vinstdrivande aktiebolag?
Citera
2026-04-05, 15:46
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Du ser inget problem med de manipulativa ansatserna från ett vinstdrivande aktiebolag?
Du får också gärna svara på min fråga, innan jag ger mig ut på skogspromenad.
Citera
2026-04-05, 15:54
Avslutad
När jag går in på https://x.com/dumpen_se så får jag upp "Detta konto finns inte"

Någon som vet vad som har hänt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in