Citat:
Ursprungligen postat av
LudvigSigurdDavid
Jag har gett upp ang Dumpen, men om något, så tycker jag att de kunde följa ditt goda råd. Det är så jävla orättvist mot tex nån som blivit uthängd 2022, kanske hållt sig borta från allt som Dumpen bygger sin ”artikel” på. Att då när som helst, tex på nya jobbet, plötsligt få sneda blickar från kollegorna och så börjar cirkusen om igen. Även om det bara är i gäddans huvud så är ju skadan skedd och snubben måste känna sig fruktansvärt uppgiven. Kan man ens få ett hårdare straff?
Har glömt, kanske Fiskarstina kan berätta, vad är Dumpens förklaring till att gäddorna ska skållas i skärselden för all framtid? Jag är inte säker på att att livstidsstraff på Kumla är värre.
Än mer skumt när inte ens avlidna tas bort, det om något är sjukt. Men, det faktum att det dels inte tas bort men även publiceras i all evighet är saker som slår igen hårt senare.
Just för favoritordet proportionalitet. Förutom det faktum att Dumpen bryter mot flertal GDPR artiklar, så har vi då även proportionalitet som gör det omöjligt att rättfärdiga - vilket det är ändå visserligen, men det blir extra omöjligt.
Allt Dumpen gör kommer även slå tillbaka väldigt väldigt hårt, det är bara en fråga om när. Efter EU sagt sitt och om det går i linje med advokaten, då kommer det gå snabbt. Som inte SD eller något Svenskt överhuvudtaget kan göra något åt. Då det inte handlar om Svensk lag det minsta, utan grova brott mot en euförordning. Jobbigt för tanterna på fejjan då. Hur ska dom ens förstå det? Att det finns högre makter än Svensk lag, måste vara som kärnfysik för dumplingarna & tanterna.
Jag hoppas iallafall några hundra män har koll på läget och är redo att gå hela vägen, IMY, advokater, m.m. För om så fallet blir är det ett 100% säkert case, inte alla gånger det är så. Valfri advokatbyrå borde reda nu samla in alla män och ha en rejäl grupptalan klappad & klar.