Citat:
Ursprungligen postat av
Styrkelyftare
Hjärtsymbol? Den har jag inte fått syn på än. Kan det ha att göra med att i princip alla tjejer slutar svara efter något enstaka meddelande?

Lär komma till Sverige lite senare. Vet att de börjar i USA.
Citat:
Ursprungligen postat av
riotsstoir
Det är inte det som hände. Utan de som lajkat skrev och ville ses men jag blev inte så intresserad att jag orkade ses. Du har ingen koll.
Och detta är anledningen till att nätdejting aldrig kommer att fungera för den breda massan. Tjejer, oftast de som ser bra ut, har för många "bra" alternativ att välja mellan att de till slut ger upp av trötthet. Säger sig själv att den mänskliga hjärnan inte skulle klara av att hålla igång hundratals eller ens tiotals konversationer. Än mindre gå ut på dejt, som ändå aldrig leder till något även om de mot förmodan blir av.
Killarna som ser bra ut blir dissade av sådana som dig, medan de jagas av tjejer som är flera divisioner under. Killen blir besviken. Tjejen flera divisioner under blir också besviken, som endast får killar på samma division eller under, vilket leder till att de killarna också blir sura och besvikna.
Ska dejtingappar finnas kvar så måste man ta bort hela Swipe-delen. Låt en AI generera 10 passande matchningar per vecka. Dessa 10 är de enda du kan prata med under en vecka, tills du kan få en ny batch genererad. Men det kommer som sagt aldrig att hända eftersom företagen bakom dessa appar skulle förlora enormt på detta finansiellt.