Citat:
Ursprungligen postat av
peterZiipen
Gömmer sig en fantastisk kommentar från ex-frun i kommentarsfältet:
https://postimg.cc/zbhhM6Gj 
Alla borde gå in och gilla kommentaren, så den åker högst upp. (Går såklart inte att utesluta att skribenten är ett troll, men faktumet att kontot är 4 år gammalT tycker jag ändå pekar på att det är äkta).
Så detta tal om att han "oreserverat ber om ursäkt" som han skrev om i sin Instagram var en ren lögn alltså från honom.
Skönt att Linnéa synar hans bluffar. Vi som sett hans näriga hycklande sida när han pratar om diverse produkter och sammarbeten är inte överaskade. Men skönt att hans beteende börjar komma ikapp honom.
Varumärket måste bara ha sjunkit av detta galna beteende från honom.
Hans glättiga och inställssamma superlativ om allt och alla klingar väldigt falskt.