2026-04-01, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Ljuga kanske hon inte gör men storyn stämmer inte överens med hur verkligheten ser ut om man hittar en knöl !

Citat:
Ursprungligen postat av kung-kingp
Helt otroligt att de inte ens kan hålla reda på sina lögner. Förkylningar ena dagen och friska barn nästa. Det skulle inte förvåna mig om den där knölen också bara var ett sätt att få uppmärksamhet och sympati. 🫣
Håller helt med er ! Skrev också tidigare tror inte hon ljuger ang mammografin / knölen . Utan sättet hon fick reda på det och hur dom gjorde som folk reagerar på .
Nä det blir ju svårt att hålla reda på lögnerna då man tycks ljuga dagligen.
Tror också detta var ett sätt för att få sympati och uppmärksamhet.
Och talar hon sanning så behöver hon ej rensa bland kommentarerna el vara otrevlig i tonen när någon frågar .
Citera
2026-04-01, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Håller helt med er ! Skrev också tidigare tror inte hon ljuger ang mammografin / knölen . Utan sättet hon fick reda på det och hur dom gjorde som folk reagerar på .
Och talar hon sanning så behöver hon ej rensa bland kommentarerna el vara otrevlig i tonen när någon frågar .

Nej precis! Jag får inte ihop hennes story för det funkar inte så o som du säger så märker ju fler att det inte är rätt !
Citera
2026-04-01, 22:02
Medlem
Citat:
Nej precis! Jag får inte ihop hennes story för det funkar inte så o som du säger så märker ju fler att det inte är rätt !
Du är inte ensam att inte få i hop hennes story. Först att hon fick svar i mejlen söndags kväll och att hon rekommenderade ultraljud , mammografi och läkarkonsultaion som hon skriver.
Skrev det tidigare i dag varför jag ej tror på detta då det tar 3-5 v att få svar efter mammografin / röntgen plus att hon måste ta fler bilder pga inplantaten . Så nej hon kan ej fått något svar så fort .
Konstigt vad tyst det blev ang om färjestad och att N byter lag lika fort som hon byter killar så någon äkta supporter / fan är hon ej . För håller man på ett lag gör man det rakt igenom
Citera
2026-04-01, 22:03
Medlem
Citat:

Precis! Det är helt obegripligt att dra in barnen i sina lögner. Man ljuger bara om man har något att vinna och i deras fall verkar det handla om att ständigt stå i centrum och få folk att tycka synd om dem. Så himla märkligt beteende. Rensandet av kommentarer säger ju allt. Varför lägga energi på att radera om det folk skriver bara är ’hittepå’? Man tar bara åt sig av det som faktiskt stämmer.
Citera
2026-04-01, 23:23
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Räcker väl med 2 nätter borta i veckan så ska du vara folkbokförd där tror jag

Man ska vara folkbokförd på den adress som man tillbringar sin huvudsakliga dygnsvila och därför måste Viktor vara fortsatt folkbokförd i Karlstad, han kan inte vara i Stockholm tillräckligt många nätter på ett år.

Nicci måste vara folkbokförd i nya huset eftersom socialen vill att hon ska ha ett självständigt hem med barnen.
Citera
2026-04-01, 23:30
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ja det är skönt , att V än så länge kan säga ifrån hoppas det håller i sig .
N är ju ökänd för att få sin vilja igenom kolla bara vad hennes ex och vänner tycker och känner .

Har svårt att se att V skulle över till Dif dels för att han själv ej vill och för hans kontrakt .
Och Dif är kända för att tacka nej till spelare med missbruk bakom sig sen tidigare händelser .
Jag är tyvärr inte lika övertygade som er att detta kommer hålla i längden .
Dels pga J och dels pga Ns shopping då hon kan slösa 48 :000 på en jacka el 75 :000 på en väska .
När pengarna är slut så är dom slut då lär V tröttna
Men jag hoppas att jag har fel i detta .
Och jag önskar henne faktiskt alla lycka med familjelivet sina små tjejer och V och huset .
Fast det kanske är svårt att tro .
Det jag däremot ogillar är hennes lögner , hennes hat mot människor som sätter gränser . Och att hon aldrig kan stå för sina misstag utan det är alltid alla andras fel .

Tror inte att hon kan köra över Viktor.
Om hon med två små barn handlar så dyrt är det verkligen något fel i huvudet på henne.
Ingen normal människa med barn har någon användning för något så dyrt.

Det hon behöver är en rejäl skötväska och en jacka som barnen kan röra även om de har kladdiga händer.
Citera
2026-04-01, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Tror inte att hon kan köra över Viktor.
Om hon med två små barn handlar så dyrt är det verkligen något fel i huvudet på henne.
Ingen normal människa med barn har någon användning för något så dyrt.

Det hon behöver är en rejäl skötväska och en jacka som barnen kan röra även om de har kladdiga händer.
Ja du är ej så säker på det som du tyvärr .
Hon satt och skröt om det i podden inte allt för länge sen .
Då tom J reagera . Hon berättade även att hon gillade shopping och hon handlar det hon vill, kosta vad kosta vill Ns egna ord .
Håller med dej ang kläder till barnen det borde gå i första hand
Citera
2026-04-01, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kung-kingp
Precis! Det är helt obegripligt att dra in barnen i sina lögner. Man ljuger bara om man har något att vinna och i deras fall verkar det handla om att ständigt stå i centrum och få folk att tycka synd om dem. Så himla märkligt beteende. Rensandet av kommentarer säger ju allt. Varför lägga energi på att radera om det folk skriver bara är ’hittepå’? Man tar bara åt sig av det som faktiskt stämmer.
Jepp så är det ! En människa som vet att den talar sanning behöver inte plocka bort kommentarer.
Nä dags att börja stå för vad ni lägger ut och säger. Ja vilken mamma , mormor drar in sina barn i en massa lögner .
Vet faktiskt inte varför man vill dela detta inlägg, jag personligen tror att dom vill stå i centrum 24/7 .
Och när dom märker att ingen längre tycker dom är intressanta drar man till med något sånt här .
Tror inte J hade räknat med att så många hör av sig el ifrågasätter hennes påståenden
Citera
2026-04-01, 23:55
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Det är så ishockey fungerar förstår du väl?

Här är en kort förklaring till varför
Viktor Lodin i Färjestad BK
fortfarande anses vara i toppform, trots sin avstängning i slutspelet
2026:
Dominant poängform: Lodin har
varit en av ligans absolut hetaste spelare under våren. Han var nominerad till månadens spelare för februari och mars efter att ha stått för hela 15 poäng (3 mål, 12 assist) under grundseriens två sista månader.

Det blir alltså ett jäkla avbräck för laget nu med hans avstängning så vi får se hur dom löser uppgiften utan honom. Det är ju ett jäkligt bra lag så borde gå ändå !!

Det gick inte så bra hörde jag.

Min blivande man och de han umgås med tycker verkligen att han är duktig när han spelar hockey, men det är för mycket runt omkring.

I väldigt många fall ger han sig på motspelare ibland väldigt hårt och ibland för att retas när det inte ens är spel.
Det är något som en hel del stör sig på inklusive de som håller på FBK eftersom konsekvenserna blir hårda och särskilt i slutspelet, var samma förra året då han också blev avstängd.

Inte säkert att de hade vunnit ikväll ändå men man vet aldrig.

Du skriver att alla lag skulle vilja ha honom som spelare men det är inte sant, han spelar ju inte alla matcher.
Samma sak som om man själv är väldigt duktig på sitt jobb men inte är där.
Är man duktig då?
Nej knappast.

Men det viktigaste är att han är snäll mot sina barn och sin fru mfl.
Som jag skrev tidigare har jag hört att han är det men måste göra ett tillägg och det är att ingen vet vad som händer bakom stängda dörrar.

Nicci har varit i relationer med både fysisk och psykisk misshandel, otrohet mm så jag hoppas att den här gången ska fungera för henne och om han sköter sina möten och hon hon stöttar det till 100% så kan det hålla i längden.
Citera
2026-04-02, 00:07
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ja du är ej så säker på det som du tyvärr .
Hon satt och skröt om det i podden inte allt för länge sen .
Då tom J reagera . Hon berättade även att hon gillade shopping och hon handlar det hon vill, kosta vad kosta vill Ns egna ord .
Håller med dej ang kläder till barnen det borde gå i första hand

Ja jag vet att hon älskar att shoppa men om hon tänker efter lite så borde hon inse att hon inte har någon användning av dessa kläder för när ska hon ha dem?
På lekplatsen?
När hon är ute med barnvagnen?
Om de är ute och fikar/äter mm och Chiara är kladdig om händerna, ska hon springa därifrån då med sin dyra jacka och väska så det inte blir något kladd?

Både hon och barnen (i första hand Chiara) borde ha vanliga kläder som är lätta att tvätta och torka så de kan leka och busa!

Det är några av mina egna bästa minnen från barndomen, vara ute och leka och mysig picknick, när man kom in blev det bad och kvällsmat innan man somnade som en stock.

Nicci har alla möjligheter till detta, dels för att mamma kan vara med ute och passa vagnen och de har stor trädgård.
Det hade varit roligare content än drama och sex.
Citera
2026-04-02, 08:22
Medlem
Senaste podden - snacka sex med 2st 17 åringar! 😅 🤦🏻‍♀️
Citera
2026-04-02, 08:55
Medlem
Citat:
Senaste podden - snacka sex med 2st 17 åringar! 😅 🤦🏻‍♀️
Det är det enda som kretsar i deras huvuden 🫣
Det är tydligen det ända som kretsar i deras huvuden då 90 % av podden handlar om sex . Vad har dessa 17 åringar för utbyte att prata om sånt .
Detta blir bara värre och värre . Visst ser lockar lyssnare men någonstans går gränsen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in