2026-04-01, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Jag förklarade ganska ingående med enkla ord för några inlägg sen varför en spelartyp som han blir utvisad och avstängd lite mer än andra. Han är ju inte unik på det viset.
Självklart vill man ju ha honom spelandes i alla matcher men sånt här får man ju räkna med, det tillhör sporten.
Antingen gillar man den spelstilen eller så gör man det inte.

Ingen har missat din förklaring, vi köper den bara inte. Att det 'tillhör sporten' gör det inte mindre egoistiskt att sätta sig själv före laget gång på gång. Det är inte spelstilen folk ogillar, det är konsekvenserna.
Citera
2026-04-01, 18:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Vet har du plockat texten ifrån ? Det där har du komponerat med antingen AI eller frön nån artikel
Trodde du höll på ett Stockholms lag vilket du framhållt förut
Jag?? Hålla på ett Stockholmslag? No way !!
Citera
2026-04-01, 18:47
Medlem
V är en modig spelare men explosiv och har Disciplinproblem – drar ofta på sig utvisningar.

Man brukar väl säga att Lodin är en “matchvinnare eller matchförlorare”.
När han är på rätt sida gränsen är han väldigt värdefull, men när han tappar kontrollen kan han kosta laget mycket.
Citera
2026-04-01, 18:52
Medlem
Citat:
Jag?? Hålla på ett Stockholmslag? No way !!

Jaså tror vi är fler som läst det 😅
O det där är som taget ur en sport krönika. Men Lodin han väcker känslor både på gott o ont
Citera
2026-04-01, 18:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
V är en modig spelare men explosiv och har Disciplinproblem – drar ofta på sig utvisningar.

Man brukar väl säga att Lodin är en “matchvinnare eller matchförlorare”.
När han är på rätt sida gränsen är han väldigt värdefull, men när han tappar kontrollen kan han kosta laget mycket.
Ligger mycket i det 👍 och samtidigt förklarar din beskrivning hur värdefull han är för laget.
Citera
2026-04-01, 18:56
Avstängd
Citat:
Jaså tror vi är fler som läst det 😅
O det där är som taget ur en sport krönika. Men Lodin han väcker känslor både på gott o ont
Haha nä det har aldrig någon läst och kommer aldrig få läsa heller !!
Precis, sport SKA väcka känslor
Citera
2026-04-01, 19:45
Medlem
Citat:
Man stöttar sitt lag i vått och torrt, i medgång och motgång. Hon som fru och fan och jag som fan.
Riktigt snygg jacka förresten
Precis man stöttar sitt lag i vått och torrt i med och motgångar!!
Men man byter inte lag efter killar 🤣😂🤣 först Dif sen västra Frölunda sen tillbaka till Dif och sen till Färjestad blir bara pinsamt och löjligt . Så någon riktig support för sitt lag blir hon aldrig.
Eller ett Riktigt "Fan " som du kallar det 🤭🫣
Senast redigerad av Famlove 2026-04-01 kl. 20:01.
Citera
2026-04-01, 20:12
Medlem
Citat:
Japp det gör han ! Att folk skulle tycka han är så trevlig och mr nice stämmer inte !
Vet inte var hen har fått för uppgifter el känedom kring V . Man kan vara trevlig utåt sätt som vi skrev men ett riktigt svin när kamerorna släkt . Har hört något helt annat både som hockey spelare och privat person! Lika barn leka bäst heter det ju så han och N passar då bra ihop .

Citat:
Ursprungligen postat av kung-kingp
Exakt, noll impulskontroll. Rätt pinsamt att N sitter där i sin ’L-H’-jacka samtidigt som hennes älskade make blir avstängd. Snacka om sämsta tajmingen 😂
Ja skulle skämas ihjäl 🫣 är hon 12 el . Man kan vara hur stolt som helst men skulle aldrig gå omkring med min mans namn på ryggen trots att dom flesta skulle veta vem min man är . Ännu mer pinsamt om min make blev avstängd
Citera
2026-04-01, 20:44
Medlem
Att Jeanette skulle ljuga om att någon vid en bröstkoll tyckte sig se/känna en knöl är absurt. Även om hela historien är speciell så tror jag absolut inte hon skulle ljuga om det. Så störd kan hon inte vara. Finns det ingen knöl att ta prover på så tar man inga prover. Bröstkörtlar är lätta att identifiera som ofarliga.
Att nu en person här inne helt plötsligt är ett stort Färjestad-fan och alltid varit… vilken tur du att kvinnan du följer blev ihop med just Lodin. Sån tur har man sällan.
Mannen omnämns lite. Som några gånger förut, men det är inte samma som förut.
I hemma hos reportaget hos Nicci och Viktor i Karlstad var det uppenbart att han var en hetlevrad och dålig förlorare. Inte lätt att hantera såna män för inget man gör hjälper. Förutom att lämna denne ifred och med två små barn är det inte aktuellt att göra det.
Citera
2026-04-01, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Att Jeanette skulle ljuga om att någon vid en bröstkoll tyckte sig se/känna en knöl är absurt. Även om hela historien är speciell så tror jag absolut inte hon skulle ljuga om det. Så störd kan hon inte vara. Finns det ingen knöl att ta prover på så tar man inga prover. Bröstkörtlar är lätta att identifiera som ofarliga.
Att nu en person här inne helt plötsligt är ett stort Färjestad-fan och alltid varit… vilken tur du att kvinnan du följer blev ihop med just Lodin. Sån tur har man sällan.
Mannen omnämns lite. Som några gånger förut, men det är inte samma som förut.
I hemma hos reportaget hos Nicci och Viktor i Karlstad var det uppenbart att han var en hetlevrad och dålig förlorare. Inte lätt att hantera såna män för inget man gör hjälper. Förutom att lämna denne ifred och med två små barn är det inte aktuellt att göra det.
Ljuga kanske hon inte gör men storyn stämmer inte överens med hur verkligheten ser ut om man hittar en knöl !
Citera
2026-04-01, 20:57
Medlem
Citat:
Ljuga kanske hon inte gör men storyn stämmer inte överens med hur verkligheten ser ut om man hittar en knöl !

Helt otroligt att de inte ens kan hålla reda på sina lögner. Förkylningar ena dagen och friska barn nästa. Det skulle inte förvåna mig om den där knölen också bara var ett sätt att få uppmärksamhet och sympati. 🫣
Citera
2026-04-01, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kung-kingp
Helt otroligt att de inte ens kan hålla reda på sina lögner. Förkylningar ena dagen och friska barn nästa. Det skulle inte förvåna mig om den där knölen också bara var ett sätt att få uppmärksamhet och sympati. 🫣

Såklart den är det ! O tänka sig knölen fanns inte ens egentligen den bara försvann 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in