2026-04-01, 12:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Tyvärr inte bättre
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/PddLa5/farjestad-stjarnan-riskerar-stangas-av?utm_source=iosapp&utm_medium=share
"Färjestad tvingas klara sig utan Viktor Lodin i kommande matchen."

Avstängd även detta året i slutspel.

Han är väldigt duktig (enligt min blivande man och hans vänner) men spelar fult och aggressivt, men är världens snällaste privat vilket är jättebra för hans familj!

Men han är inte någon som går att köra över heller, i podden där han var med sa han emot direkt när något inte stämde så både Nicci och Jeanette fick vara försiktiga med sina frågor eftersom de inte visste i förväg vad han skulle svara, väldigt roligt enligt mig!
Det är inte bara min personliga uppfattning att han är bättre än någonsin nu.

Men att vara "på sin topp" innebär ofta att man spelar fysiskt, gränslandet till regelboken, och med enorm intensitet. I dagens snabba och fysiska SHL-hockey är gränsen mellan en klockren tackling och en olycklig förseelse (som resulterar i en match avstängning) hårfin.

Ja men det stämmer att han är världens snällaste privat, din man blivande man har rätt. Otroligt mån om alla och har ett väldigt omhändertagande sätt. Han är dessutom riktigt rolig med stor portion humor.

Jag gläds åt N för äntligen har hon slagit sig till ro med en riktig man istället för fåfänga pojkar.
Citera
2026-04-01, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Ursäkta !!! Vad lever N och J i för värld . Hur kan man gång på gång sitta och ljuga på sina kanaler .
Detta här tog priset och väldigt provocerade för dom som faktiskt går igenom provsvar och cancer diagnoser !
Tror inte hon ljuger om att hon gjort mammografi. Utan sättet hon fick reda på det .
Man kan aldrig få svar på en gång utan det tar 3-5 v ibland längre tid .
Du får svar via post på den folkbokföringsadress
Återkallelse om dom hittat en knöl du behöver ej själv ringa och boka för att ta extra bilder el ultraljud utan det skickas en ny tid .
Du kan endast ringa och boka en tid om du själv känner en knöl och är orolig och ej gjort någon mammografi . Men i det här fallet hade läkaren sett en knöl då kommer en kallelse inom 3 v och där efter får man vänta igen på provsvar . En läkare kan ej bedöma knölen med bara ögat utan måste ta del av röntgenbilder / ultraljud som tar 3 -5 v .

Så Varför dessa lögner undrar jag? Och sen bli förbannade och kalla folk för att vara avundsjuka på dom .
Jag blir rädd på riktigt när jag ser och hör sånt här , skrev det nyss och skriver detta igen !!
Kan man sitta och ljuga om en sån här stor sak vad mer kan man ljuga om och hur långt är man beredd att gå med sina lögner .
Det tåls att fundera på tycker jag 🤔

Det är ett hån mot alla som faktiskt gått eller går igenom traumat med att faktiskt ha en knöl. Inget i hennes historia stämmer med hur det faktiskt går till !
Citera
2026-04-01, 12:54
Medlem
Citat:
Bara Nicci och barnen kan bo där.

Viktor måste bo kvar i Karlstad så länge som han spelar för Färjestad.

Nicci och Viktor blev anmälda för folkbokföringsbrott då ändrade han sin adress från föräldrarnas i Leksand, det var då Nicci var så noga med att säga att hon skulle hälsa på i Karlstad fast hon tidigare sa att de inredde sitt gemensamma hem mm.

Tror dels inte att Viktor vågar bryta mot lagen en gång till och dessutom behöver de ha någonstans att vara som familj när Nicci och barnen kommer upp till Karlstad och hälsar på.

Nicci vågar nog inte heller riskera något nu när läget är som det är.

Det skulle kunna påverka vårdnaden att vara folkbokförd på en adress men bo på en annan.
Räcker väl med 2 nätter borta i veckan så ska du vara folkbokförd där tror jag
Citera
2026-04-01, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66

Men att vara "på sin topp" innebär ofta att man spelar fysiskt, gränslandet till regelboken, och med enorm intensitet. I dagens snabba och fysiska SHL-hockey är gränsen mellan en klockren tackling och en olycklig förseelse (som resulterar i en match avstängning) hårfin.

Ja men det stämmer att han är världens snällaste privat, din man blivande man har rätt. Otroligt mån om alla och har ett väldigt omhändertagande sätt. Han är dessutom riktigt rolig med stor portion humor.

Jag gläds åt N för äntligen har hon slagit sig till ro med en riktig man istället för fåfänga pojkar.

V är extremt ful spelande så att han blir avstängd för regelbrott är ju inte direkt en överraskning!
Han är inte direkt populär om man läser kommentarer under ex aftonbladet eller Expressens inlägg.
Citera
2026-04-01, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
😅Jag håller med!
Blir lite roligt i podden då V ryter ifrån en smula, så han tar ingen skit vilket är riktigt bra och säkerligen lärorikt för de två damerna.👌

V får snällt sitta på läktaren som hejarklack idag och betrakta vilket lag som blir dagens matchvinnare.

Citat:
Haha skulle vilja se Nicci tjata på DIF att de ska köpa ut Viktor men han vägrar!

Även om han hade velat byta så hade inte DIF haft råd att köpa ut honom med tanke på hur hans kontrakt ser ut.

Citat:
Om det ska hålla mellan dem i längden så är det bästa att han står på sig och inte blir överkörd.
Även om Nicci blir sur för stunden så kan hon inte vara tillsammans med någon som säger ja och amen till allt hon vill, då tröttnar hon.

Ja han får vara hejarklack ikväll!
Ja det är skönt , att V än så länge kan säga ifrån hoppas det håller i sig .
N är ju ökänd för att få sin vilja igenom kolla bara vad hennes ex och vänner tycker och känner .

Har svårt att se att V skulle över till Dif dels för att han själv ej vill och för hans kontrakt .
Och Dif är kända för att tacka nej till spelare med missbruk bakom sig sen tidigare händelser .
Jag är tyvärr inte lika övertygade som er att detta kommer hålla i längden .
Dels pga J och dels pga Ns shopping då hon kan slösa 48 :000 på en jacka el 75 :000 på en väska .
När pengarna är slut så är dom slut då lär V tröttna
Men jag hoppas att jag har fel i detta .
Och jag önskar henne faktiskt alla lycka med familjelivet sina små tjejer och V och huset .
Fast det kanske är svårt att tro .
Det jag däremot ogillar är hennes lögner , hennes hat mot människor som sätter gränser . Och att hon aldrig kan stå för sina misstag utan det är alltid alla andras fel .
Citera
2026-04-01, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
V är extremt ful spelande så att han blir avstängd för regelbrott är ju inte direkt en överraskning!
Han är inte direkt populär om man läser kommentarer under ex aftonbladet eller Expressens inlägg.
Han är känd för sitt temperament och fulspel . Han är inte populär bland övriga lag . Han har spelat på gränsen nu i några matcher så det är inte mer än rätt att han blev avstängd. Och läser man bland kommentarerna så finns det dom och även tränare som tycker straffet var för milt att han skulle blivit avstängd säsongen ut .
Citera
2026-04-01, 13:13
Avstängd
Citat:
Det är så ishockey fungerar förstår du väl?

Här är en kort förklaring till varför
Viktor Lodin i Färjestad BK
fortfarande anses vara i toppform, trots sin avstängning i slutspelet
2026:
Dominant poängform: Lodin har
varit en av ligans absolut hetaste spelare under våren. Han var nominerad till månadens spelare för februari och mars efter att ha stått för hela 15 poäng (3 mål, 12 assist) under grundseriens två sista månader.

Det blir alltså ett jäkla avbräck för laget nu med hans avstängning så vi får se hur dom löser uppgiften utan honom. Det är ju ett jäkligt bra lag så borde gå ändå !!
Citera
2026-04-01, 13:15
Avstängd
Citat:
Han är känd för sitt temperament och fulspel . Han är inte populär bland övriga lag . Han har spelat på gränsen nu i några matcher så det är inte mer än rätt att han blev avstängd. Och läser man bland kommentarerna så finns det dom och även tränare som tycker straffet var för milt att han skulle blivit avstängd säsongen ut .
Ja fan, en sån spelare vill man bara ha i sitt eget lag såklart 🤣🤣 Själv tycker jag mfl att han max skulle fått en 2a
Citera
2026-04-01, 13:18
Medlem
Citat:

Hur vet du det ??? Att han är världens snällaste privat och omhändertagande , rolig och har en stor portion humor !
Känner du honom privat eftersom du kan utgå ifrån från dessa saker .

Och vad menar du med sista meningen??? Så enligt dej är V mindre fåfäng och en man än hennes tidigare ex . Du kan ju inte jämföra dessa ang åldern och mognad då dom var betydligt mkt yngre när dom var tillsammans med N .
Misstänker att du syftar på A i denna fråga . Men då vänder vi på det, då är inte N en riktig kvinna som är så fåfäng att man måste lägga filter på sig utan bara en fjortis med ditt resonemang
Citera
2026-04-01, 13:21
Medlem
Citat:
Ja fan, en sån spelare vill man bara ha i sitt eget lag såklart 🤣🤣 Själv tycker jag mfl att han max skulle fått en 2a
Självklart tycker du det 😂🤣😂 men kan man regelboken så skulle han varit avstängd längre det vet V också han hade en jäkla tur . Och självklart att folk som håller på Färjestad tycker han bara skulle få 2 min
Du kan ju fråga hans hans gamla lagkamrater vad dom tycker !
Senast redigerad av Famlove 2026-04-01 kl. 13:24.
Citera
2026-04-01, 13:29
Avstängd
Citat:
Självklart tycker du det 😂🤣😂 men kan man regelboken så skulle han varit avstängd längre det vet V också han hade en jäkla tur . Och självklart att folk som håller på Färjestad tycker han bara skulle få 2 min
Du kan ju fråga hans hans gamla lagkamrater vad dom tycker !
Haha ja det är ju detta som är så jäkla kul med i stort sett all sport !!🙏

Jag vet redan vad dom som spelar med honom tycker lika mycket som jag vet vad dom som spelar mot honom ofta tycker 🤣🤣
Citera
2026-04-01, 13:30
Medlem
Citat:

Instämmer helt. Vissa verkar tro att bara för att någon framstår som trevlig bland folk betyder det att personen är snäll hemma. Men man får inte glömma hur han faktiskt behandlat sina tidigare partners med både otrohet och annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in