Citat:
Ursprungligen postat av
Artmovie
😅Jag håller med!
Blir lite roligt i podden då V ryter ifrån en smula, så han tar ingen skit vilket är riktigt bra och säkerligen lärorikt för de två damerna.👌
V får snällt sitta på läktaren som hejarklack idag och betrakta vilket lag som blir dagens matchvinnare.
Citat:
Ursprungligen postat av
LadyCinderbottom
Haha skulle vilja se Nicci tjata på DIF att de ska köpa ut Viktor men han vägrar!
Även om han hade velat byta så hade inte DIF haft råd att köpa ut honom med tanke på hur hans kontrakt ser ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
LadyCinderbottom
Om det ska hålla mellan dem i längden så är det bästa att han står på sig och inte blir överkörd.
Även om Nicci blir sur för stunden så kan hon inte vara tillsammans med någon som säger ja och amen till allt hon vill, då tröttnar hon.
Ja han får vara hejarklack ikväll!
Ja det är skönt , att V än så länge kan säga ifrån hoppas det håller i sig .
N är ju ökänd för att få sin vilja igenom kolla bara vad hennes ex och vänner tycker och känner .
Har svårt att se att V skulle över till Dif dels för att han själv ej vill och för hans kontrakt .
Och Dif är kända för att tacka nej till spelare med missbruk bakom sig sen tidigare händelser .
Jag är tyvärr inte lika övertygade som er att detta kommer hålla i längden .
Dels pga J och dels pga Ns shopping då hon kan slösa 48 :000 på en jacka el 75 :000 på en väska .
När pengarna är slut så är dom slut då lär V tröttna
Men jag hoppas att jag har fel i detta .
Och jag önskar henne faktiskt alla lycka med familjelivet sina små tjejer och V och huset .
Fast det kanske är svårt att tro .
Det jag däremot ogillar är hennes lögner , hennes hat mot människor som sätter gränser . Och att hon aldrig kan stå för sina misstag utan det är alltid alla andras fel .