Citat:
Ursprungligen postat av
Totius
Du får vad du förtjänar och dina halmgubbar avslöjar bara din infantila nivå. Systemfelen som FU belyser är samhällsfarliga och sätter rättssäkerheten och demokratin ur spel. Det hade du förstått om du inte varit en inskränkt mobbare.
Ptja då får ju också ni vad ni förtjänar. Skillnaden är att ni är lättkränkta svaga individer som inte tål kritik och ifrågasättande medan det Fia håller på med är ren och skär mobbning. Nåja, det är väl ingen ko på isen.
Det du menar FU belyser ligger i öppen dag, det innebär inte att dom är ledande inom ämnet. Att övriga uttalanden är korrekta. Att det är en seriös och bra organisation. Att dom besitter någon expertis i området. Snarare tvärt om, stjälper och förstärker socialtjänstens väl etablerade rykte bland befolkningen. FU är kort och gott riktiga knäppskallar som absolut ingen, utom du och några till, har förtroende för. Jag kan med bekvämlighet säga att ingen inom organisationen kommer få sina barn åter, det är inte mobbning det är bara ren och skär sanning. Tyvärr.
Jag har redan påpekat synnerligen besvärliga omständigheter med organisationen som du väljer att blunda för. Återigen, inte mitt problem vem du väljer i slutändan att stödja.