Citat:
Ursprungligen postat av
Veridictores
Haha, ja, det är så klart kvällspressen som inte bara stalkar henne utan dessutom ska både provocera och agera polis. Men jag hittar inget hos Expressen om det här. Har Baas börjat extraknäcka åt Epoc Times eller vad?
Det är helt uppenbart att det är Expressen som provocerar Katja att begå brott. Hade Expressen inte tvingat henne att köra bil hade hon inte begått brottet olovlig körning. Katja som är polis har koll på detta.
Typiskt ensidig nyhetsrapportering. Nu kan Katja stämma Expressen på 10 miljoner kronor också.
Citat:
Ursprungligen postat av
WhiteDuck
Ser ut som att expressen stalkar henne .
Inte för att jag tycker synd om en kokain politiker .
Men stalking är inte ok
Vad tänker de uppnå
Katja är slut som politiker och Polis ändå
Det är helt uppenbart att det är Expressen som provocerar Katja att begå brott. Hade Expressen inte tvingat henne att köra bil hade hon inte begått brottet olovlig körning. Katja som är polis har koll på detta.
Typiskt ensidig nyhetsrapportering. Nu kan Katja stämma Expressen på 10 miljoner kronor också.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hongka995
Såhär jobbar kvällstidningsjournalisterna, oavsett om det handlar om Kajsa eller någon annan person som hamnat i klistret.
Citat:
Ursprungligen postat av
gofigur
Stalking är väl ok?
Däremot är förtal inte ok. Inte heller att ställa sig i körbana för att framkalla fara.
Expressen säger att KN kört full. 0,12 är inte full. Förtal?
Expressen skriver att att KN kört med hög hastighet, men klipper klippet utan att visa hög hastighet. Dramatextning?
Katja är inte åtalad och dömd för olovlig körning, så vi vet faktiskt inte om Katja har begått ett brott.
Riktigt dålig journalistik från Expressens sida.
Citat:
Ursprungligen postat av
SweKingCalle
Man kan ju undra hur bilen hamnade där från början ?
Jag kan inte föreställa mig att det var Katja som körde bilen dit. Då skuller hon begått brottet Olovlig körning, och Katja är polis och begår därför inte brott!