Jag tycker om att förklara för borgarsvin hur de våldtar arbetskraften.
Gillar även att förklara för löneslavar som är borgarsvin att de simpar för sina godsherrar.
Använder ibland metaforen om en hora som får röven spräckt av en massa torskar, medans arbetsgivare/pimp tar all kosing.
Slänger ibland ur mig ord som "fuckface" och fjolla när borgarsvinen tror att de är macho i sina rosa pikétröjor och vaxade pungar.
Det är rött gött.
Självfallet är det inte personligt så ingen behöver bli ledsen. Jag vet ju inte ens vem du är.
Grejen är att ingen borde bry sig om tjafs här eftersom användare A och B inte känner varandra och därmed inte kan mena varandra. Det är bara text som rullar fram och tillbaka.
Om någon säger "MaleFeministWeasel" du är totalt sämst, skiter jag i vilket. Jag är inte en vessla.
Man kan slänga vilka epitet som helst. Spelar ingen roll. Du känner inte mig. Din bild av vem jag är, är din bild, i ditt huvud. Om du t.ex kallar mig soyboy, incel eller något annat så är det sannolikt närmare dig eftersom det skapades i ditt huvud.
Men visst, lite arg kan man bli i stunden vid ett påhopp, men då biter man tillbaka, sedan är det inte mer med det.
För kanske 15 år sedan kunde jag nog bli på riktigt känslomässigt berörd av ett påhopp, men idag finns en annan distans. Som sagt, den andre personen utgår från sin bild, inte från verkligheten.