2026-03-22, 15:38
Medlem
ppp333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaleFeministWeasel

Man kan slänga vilka epitet som helst. Spelar ingen roll. Du känner inte mig. Din bild av vem jag är, är din bild, i ditt huvud. Om du t.ex kallar mig soyboy, incel eller något annat så är det sannolikt närmare dig eftersom det skapades i ditt huvud.
Men " fuckface, borgarsvin, rövspräckt hora, fjolla" etc är inte närmare dig trots att det skapades i eget huvud??
2026-03-22, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Samtidigt är det väldigt tydligt på forum som dessa, att de i de flesta fall förlorar.

Problemet är att de sällan inser det själva. Men övriga i tråden ser.

Jo men det undrar jag ens om dom bryr sig om i deras verklighet är det nog dom själva som tror de är äger debatten. Och vinner genom att kalla någon tex ”ryssjävel” ”rysshora” ”din idiot” ”efterbliven” osv osv.
2026-03-22, 15:43
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Det går självklart!

Annars hade folk inte tagit illa vid sig av lite text på ett forum.

Du missade "om det är en normalt funtad person" samt den sista meningen jag skrev.

Det är i sandlådan och möjligen i mellanstadiet det går att "trycka till" någon. Efter det så biter det inte på vettiga människor längre.
2026-03-22, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Jo men det undrar jag ens om dom bryr sig om i deras verklighet är det nog dom själva som tror de är äger debatten. Och vinner genom att kalla någon tex ”ryssjävel” ”rysshora” ”din idiot” ”efterbliven” osv osv.
Näe, jag tror inte att de förstår. Men ändå ganska skönt att känna hur de blir föraktade av andra.
2026-03-22, 16:01
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scania1
TS behöver uppsöka en psykolog snarast då ingen normal människa hela tiden måste söka konflikter med andra.

Att söka konflikter är såklart totalt idiotiskt. Men att alltid undvika dem är inte heller bra.
Tolkade inte att det var det som ts menade.
inte hela världen om det gnabbas lite som jag och Waji gör just nu. Vi överlever.
2026-03-22, 16:03
Medlem
scoremaxs avatar
Jag är för tråkig.

Jag är inte här för att bråka, och skaffa mig fiender helt i onödan, utan lära mig av diskussionerna, och eventuellt lära andra.
2026-03-22, 16:04
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaleFeministWeasel
Precis, dina fickor fylls av deras arbete.
Bitch please, som att jag självmant skulle prostituera mig på det sättet om jag inte vore totalt desperat.

Klart du inte gör. Du lever på bidrag och kallar dig själv för utbränd trots att du inte jobbar😉

Gissar på att du lever på ditt bidrag och inte har något över. Men jag ska inte bråka med dig för att du är misslyckad 😉

Men du kommer aldrig kunna driva företag eller tjäna pengar på ditt eget jobb
Du är beroende på att någon ska anställa dig samtidigt som du skriker kapitalist 😂😂

Ironin från vänstermuppar är så roligt😁. Det är ju såna som dig som är roliga och bråka med😉. Man kan inte beskylla dig för smart i alla fall
2026-03-22, 16:12
Moderator
Maviels avatar
TS behov av att skapa konflikter är inte ett ämne för flashback. Som föreslagits är Laidback möjligtvis lämpligare för denna tråd. Tråd låses.

/Moderator
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in