2026-03-22, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Intressant dilemma - ska man tjafsa emot dig här nu eller hålla med
Haha ja det var ju en riktig nöt att knäcka faktiskt.
2026-03-22, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Vad tycker ni om det?
Jag gillar att ibland gå till attack och skapa fiender o tjafsa med. Av nån anledning är det skönt att be nån fara åt helvetet här på forumet ibland.

Vad tycker ni?
Är det inte härligt att bråka med nån här ibland? Eller är ni för tråkiga för det?

Nej, det är inte därför jag är på flashback, att trycka till någon här ger mig ingenting sånt gör jag mellan fyra ögon, fast jag förstår om man inte vågar det går det bra på ett anonymt sida som flashback!
2026-03-22, 12:03
Medlem
StoreSvartes avatar
Det blir ju så ibland men det är inget jag gör medvetet. Jag är ju bara en människa. När jag är på dåligt humör kan jag ha lite hårdare ton. Det blir ju konflikt ibland.

Men själv släpper jag sånt väldigt fort. Om någon blir sur och arg på mig så inte fan är jag arg tillbaka i all framtid. Men så funkar det inte för alla. Det är många som känner sig kränkta och bestämmer sig för att sura permanent. Som gamla bittra surgubbar och surkärringar.

2026-03-22, 12:09
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Som newbie här drog jag på mig massa varningar och skit.
Nu har jag lärt mig.. jag sätter mig på händerna.
Vissa gör ju så medvetet. Lockar in en på massa OT som man INTE alls MÅSTE besvara.
Händer väl någon gång ibland att jag fastnar men försöker undvika bråk.
Det är vissa trådar man måste vara x-tra försiktig i.
2026-03-22, 12:14
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Vad tycker ni om det?
Jag gillar att ibland gå till attack och skapa fiender o tjafsa med. Av nån anledning är det skönt att be nån fara åt helvetet här på forumet ibland.

Vad tycker ni?
Är det inte härligt att bråka med nån här ibland? Eller är ni för tråkiga för det?

Ska man be någon ”Flyga & fara ”
Ska det vara öga mot öga 💪
2026-03-22, 12:22
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Vad tycker ni om det?

Vad tycker ni?
50 år gammal man som odlar krasse och konstant ojjar sig över usa och israel… du är inte ens värd att bli upprörd över.
2026-03-22, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Jag undrade tidigare om du bara var allmänt korkad, men nu bekräftar du att det är medvetet. Bra att veta.
Du är ett levande exempel på varför ignorefunktionen borde återtas.
Det är ju ironi på hög nivå att du skriver det
2026-03-22, 12:47
Medlem
jjujjus avatar
Nej jag tycker inte att det är roligt att bråka men jag småflinar när någon blir förbannad och skriver en bok med massa personangrepp och påhittade historier

Sedan rapporterar jag och scrollar vidare

2026-03-22, 12:52
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Jo ibland men ibland används onödiga ord. Och nej, jag är ingen snöflinga men vissa ord tar inte jag att nån skriver till mig.
2026-03-22, 13:26
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Jag undrade tidigare om du bara var allmänt korkad, men nu bekräftar du att det är medvetet. Bra att veta.
Du är ett levande exempel på varför ignorefunktionen borde återtas.

Du om någon ska inte kalla nån korkad.
Hur är detta korkat menar du?
2026-03-22, 13:28
Medlem
Ibland blir det ju bråk, men absolut inte att jag vill ha sånt.

Kan i och för sig tycka att det är lite kul när någon kallar mig saker, eller påstår saker om mig, saker som för det mesta är helt uppåt väggarna.

Att bråka med dessa skribenter ger sällan något mot skribenterna, för de förstår sällan. Däremot kanske man ibland kan få någon i publiken att dra på smilbandet.
2026-03-22, 14:08
Medlem
90% av alla trådar får minst ett tjafs om nåt senast på tredje sidan. Lite tröttsamt tycker jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in