2026-03-22, 10:21
Medlem
Connykrims avatar
Vad tycker ni om det?
Jag gillar att ibland gå till attack och skapa fiender o tjafsa med. Av nån anledning är det skönt att be nån fara åt helvetet här på forumet ibland.

Vad tycker ni?
Är det inte härligt att bråka med nån här ibland? Eller är ni för tråkiga för det?
2026-03-22, 10:25
Medlem
Jag är mest glad över att jag fick dig att må bättre 🙂
2026-03-22, 10:30
Medlem
godboys avatar
Det är ju verkligen inte ett självändamål för mig att bråka eller tjafsa på forumet. Jag gillar i o f att det är högt i tak på forumet diskussionsmässigt. Sen finns det ju användare som bara är ute efter att vara allmänt otrevliga och inte bidrar till något vettigt. Dessa bryr jag mig inte ett dugg om. Visst sätter man väl en och annan på plats emellanåt, men minst lika ofta så skiter jag i det.
2026-03-22, 10:30
Medlem
VoktorDodkas avatar
Absolut inte, man ska alltid vara snäll och respektera varandra och andras åsikter, oavsett hur stor skillnad i mental kapacitet det än är. Att vända andra kinden till och använda acceptans och vänliga ord kommer man långt med.

Halleluja, halleluja, namaste.
2026-03-22, 10:31
Medlem
AnonymHingsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Absolut inte, man ska alltid vara snäll och respektera varandra och andras åsikter, oavsett hur stor skillnad i mental kapacitet det än är. Att vända andra kinden till och använda acceptans och vänliga ord kommer man långt med.

Halleluja, halleluja, namaste.
I helvete heller. En del behöver man bara dra åt helvete sen är det bra med det.

Fridens liljor
2026-03-22, 10:34
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymHingst
I helvete heller. En del behöver man bara dra åt helvete sen är det bra med det.

Fridens liljor

Härligt att en anammar mitt tänk.
2026-03-22, 10:35
Medlem
Zaedrewss avatar
Kan vara nice ibland. Sedan kan man tycka till. Exakt vad skrev man. Gjorde man liksom en annan ledsen? Då blir det ju mer man funderar över det. Var man för sträng. Måste man skriva något mera för att typ lätta bördan. Att det är ett fucking Internet-forum. Att inte ta åt säg för mycket.
2026-03-22, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Vad tycker ni om det?
Jag gillar att ibland gå till attack och skapa fiender o tjafsa med. Av nån anledning är det skönt att be nån fara åt helvetet här på forumet ibland.

Vad tycker ni?
Är det inte härligt att bråka med nån här ibland? Eller är ni för tråkiga för det?
Jag kan tycka att det kan vara ganska roligt när idioter försöker trycka ner en. Då ger man igen verbalt och sen försvinner de med svansen mellan benen
2026-03-22, 10:40
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Vad tycker ni om det?

Vad tycker ni?
Det är fördjävla kul med ett duktigt bråk ibland.

Fast den egentliga skälet till att man är här är att här är för man får diskutera saker som inte är kosher.
2026-03-22, 10:57
Medlem
tempeZZts avatar
Förstår inte hur någon kan vara så korkad att man tror att man kan "trycka till" någon eller "sätta någon på plats" med skriva ord på ett forum. Tar man åt sig av dylikt är man en rejäl snöflinga.
2026-03-22, 11:00
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Är det inte härligt att bråka
Intressant dilemma - ska man tjafsa emot dig här nu eller hålla med
2026-03-22, 11:10
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Vad tycker ni om det?

Vad tycker ni?
Jag undrade tidigare om du bara var allmänt korkad, men nu bekräftar du att det är medvetet. Bra att veta.
Du är ett levande exempel på varför ignorefunktionen borde återtas.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in