2026-03-22, 13:44
Medlem
Tror ni att det håller mellan han och Louise? Jag tror inte det. Jag tror att detta redan skadat deras förhållande iofs håller ju EH och LL fortfarande.
Citera
2026-03-22, 13:58
Medlem
Jag tycker synd om hans barn som tvingas leva med detta pga att deras pappa, en vuxen människa, inte tagit större ansvar och insett hur stor påverkan man har som offentlig person.

Det är bra att det kommer fram och visar hur skört vårt digitala liv är. ”Influencers” som tror att de är ”skyddade” men där verkligheten verkligen visar sig till slut och fasaden blottas. Det går inte att sminka över hur många lager som helst.

Vilket uppvaknande för deras barn. Och ingenting de kan ”rymma ifrån”.
Citera
2026-03-22, 14:01
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Nu är det väll Matgeek som varit stolt otrogen?

Men som en f.d. ”psykiskt misshandlad i relation” så torde hela hon ta avstånd från att aktivt delta i ett otrohetsdrama som drabbar Matgeeks fru.
Men det gör hon inte. Därmed är hon delaktig menar jag.

,
Citera
2026-03-22, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Tror ni att det håller mellan han och Louise? Jag tror inte det. Jag tror att detta redan skadat deras förhållande iofs håller ju EH och LL fortfarande.
Nej, hon har fallit för en manipulativ narcissist förut och har nu gjort det igen men kommer komma på bättre tankar efter detta. Håller garanterat inte mer än några veckor till om ens det. Johan får slemma på kundtjänsttjejen eller runka till sin spegelbild.
Citera
2026-03-22, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetBengt
Precis, sitta och prata om att hon blivit psykiskt misshandlad och sedan utsätta en annan kvinna för äktenskapsbrott genom att inleda ett hemligt förhållande med hennes man.
Om det inte är så att geeken dragit en massa lögner för henne om att skilsmässan redan är påbörjad eller liknande, så är hon precis lika delaktig i svineriet som Johan själv. Visst, hon har ingen skyldighet mot hans exfru på samma sätt, men om hon medvetet knullat bakom ryggen på henne så är hon lika vidrig som person.
Jag tror på detta. Han har 100% kört på att det redan är påbörjat. Hon har nog fått höra mycket om hans äktenskap..
Citera
2026-03-22, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Men som en f.d. ”psykiskt misshandlad i relation” så torde hela hon ta avstånd från att aktivt delta i ett otrohetsdrama som drabbar Matgeeks fru.
Men det gör hon inte. Därmed är hon delaktig menar jag.

,
Kanske inte ens vetat om att hon deltagit i något otrohetsdrama. Kanske fått höga saker som öppet förhållande eller skilsmässa på g.

All skuld på Matgeeks hanterande av detta ska endast Matgeek ha.
Citera
2026-03-22, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Har lyssnat på det där avsnittet, inte så bra. Poddavsnittet Bakom Ryggen - Johan "Matgeek" Hedberg – med Pavlovs Hynda är mycket bättre: https://poddtoppen.se/podcast/1581102236/bakom-ryggen/johan-matgeek-hedberg-med-pavlovs-hynda

Några citat från avsnittet:

-"Vad säger man debil och narcisstisk snutälskare, som nätmobbar barn om de utrycker någon slags kritik mot hans mamondyrkan"

- "Han är nån form av nasare som försöker kränga skit - men är inte så bra på det"

-"Han är som Lamotte, fast med mat"

Oerhört svårlyssnat, det avsnittet du nämner, och citaten du uppgav var ju bara tre personers åsikter om honom. "Kom till sak" var det enda jag kände när jag lyssnade, dom pratar väldigt långsamt och 50% av allt man hör är "eeh", "ööh", "ehm". Och ska vara ärlig och säga att jag inte lyckades ta mig igenom hela avsnittet. Tog 15min innan dom ens hade kommit fram till något han faktiskt har gjort och då var det nåt dåligt skämt han hade dragit på nåt forum eller vad det var.

I "Sanningen om Matgeek" tas det iaf upp faktiska händelser, och dom har hunnit ta upp flera saker redan 15min in i avsnittet. Varenda sak dom tar upp är det han själv som är källan för, med sina egna videor, kommentarer och uttalanden. Mycket mer underhållande att lyssna på.
Citera
2026-03-22, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Kanske inte ens vetat om att hon deltagit i något otrohetsdrama. Kanske fått höga saker som öppet förhållande eller skilsmässa på g.

All skuld på Matgeeks hanterande av detta ska endast Matgeek ha.
Då borde hon ju lämna honom. Då har han ju varit oärlig mot henne med.
Citera
2026-03-22, 14:34
Medlem
Är det henne han knullade runt med?

https://www.youtube.com/watch?v=6u_Ya9t45_8
Citera
2026-03-22, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Är det henne han knullade runt med?

https://www.youtube.com/watch?v=6u_Ya9t45_8

Ja, det stämmer.
Citera
2026-03-22, 15:05
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Oerhört svårlyssnat
Och jag tycker att Sanning om Matgeek är oerhört svårtlyssnat. "Och vet vad det skamlösa är? Han har en webshop med sushiris för typ 400 spänn." Waow. Spännande grejer de tar upp. Måste höra mer...
Citat:
och då var det nåt dåligt skämt han hade dragit på nåt forum eller vad det var.
Haha, snacka om att inte hänga med överhuvudtaget om du kokar ner den anekdoten till "dåligt skämt på forum".
Citat:
och citaten du uppgav var ju bara tre personers åsikter om honom.
Ja..? Det var bara tre småkul citat från avsnittet. Nothing more, nothing less.
Citat:
och dom har hunnit ta upp flera saker redan 15min in i avsnittet.
Och det är ungefär där de slutar prata om honom, eftersom de inte hade några egna intressanta tankar om Geeken. De bara läste upp 3-4 'skamlösa' grejer han gjort. Fint importerat sushiris kostar en slant på en webshop - där snackar vi skamlöst.
Citera
2026-03-22, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Och jag tycker att Sanning om Matgeek är oerhört svårtlyssnat. "Och vet vad det skamlösa är? Han har en webshop med sushiris för typ 400 spänn." Waow. Spännande grejer de tar upp. Måste höra mer...

Haha, snacka om att inte hänga med överhuvudtaget om du kokar ner den anekdoten till "dåligt skämt på forum".

Ja..? Det var bara tre småkul citat från avsnittet. Nothing more, nothing less.
Och det är ungefär där de slutar prata om honom, eftersom de inte hade några egna intressanta tankar om Geeken. De bara läste upp 3-4 'skamlösa' grejer han gjort. Fint importerat sushiris kostar en slant på en webshop - där snackar vi skamlöst.

Ja det får du absolut tycka.

Försökte inte attackera dig personligen. Varför blev du så upprörd? Du får tycka precis hur du vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in