2026-03-17, 14:12
Medlem
Jag har aldrig gillat Matgeek. Anledningarna är väldigt mycket i linje med vad som diskuterats i tråden över lång tid.

Men jäklar alltså. Det här tar fan priset. ”Det gick smidigt tills hon förstod att jag varit otrogen i ett år höhöhö”. Vilken fullkomligt vidrig människa. Att behandla sin fru och mamman till sina barn på det viset. Jag saknar ord.
Citera
2026-03-17, 14:20
Medlem
Herregud vilket avskum han verkar vara. Totalt vidrig person.
Citera
2026-03-17, 14:23
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Det va väl det här jag spekulerade direkt när hon hamnade på hans youtube och dom reste tillsammans. Hände nog även med hans gamla kameraman med, men där va det bara bögsex och inget förhållande och båda höll tyst
Citera
2026-03-17, 14:26
Medlem
2n00b4Us avatar
Känns ju lite vrickat att ha en skrattade smiley med tårar när man går ut med att man ska skilja sig.
Citera
2026-03-17, 15:06
Medlem
Att han är en usel människa har ju varit lätt att förstå. Men att han är ett såhär stort svin? Fyfan. Stackars exfru. Och tvi på den nya, säkert lika själslösa, bruden. Man måste vara av samma skrot och korn för att vilja leva med en typ som honom. Skratta åt att exfrun blev upprörd över deras hemliga relation i ett års tid.
Hoppas barnen tar avstånd från honom med.

Önskar allt stöd till exfrun <3
Citera
2026-03-17, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvetingenting1
https://imgur.com/a/DjlzQ2j

Varsågod.
Haha, det kan ju vara det mest absurda sättet att förklara att man varit otrogen i ett år. Hoppas han fortsätter med sina mediokra videos och fortsätter få spel på internet, betydligt mer underhållande än vanliga svenska kändisar.

Någon som vill gissa på hur många år det håller med nya kvinnan? 3 år? Eller tills han anställer någon nyare årsmodell?
Citera
2026-03-17, 15:39
Medlem
Ingen som har skvaller om hans beef med Leo Vene?
Citera
2026-03-17, 16:07
Avslutad
Verkar ju vara ett riktigt jävla as.
Citera
2026-03-17, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hofftitoffti
Är det bara jag som tycker han ser utmärglad ut. Snudd på mager på sistone. Undra om han är sjuk.
Har också noterat detta. Min teori först va ozempic. Men det kanske är skilsmässan som utmärglat honom
Citera
2026-03-17, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stronganoff
Har också noterat detta. Min teori först va ozempic. Men det kanske är skilsmässan som utmärglat honom
Kan också vara att han ätit för mycket rispapper från ICA med endast 17% rismjöl i.
Citera
2026-03-17, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dhfjs2930sj
Haha, det kan ju vara det mest absurda sättet att förklara att man varit otrogen i ett år. Hoppas han fortsätter med sina mediokra videos och fortsätter få spel på internet, betydligt mer underhållande än vanliga svenska kändisar.

Någon som vill gissa på hur många år det håller med nya kvinnan? 3 år? Eller tills han anställer någon nyare årsmodell?
Är louise kocken som också synts i TV etc eller ngn som jobbar för hnm?
Citera
2026-03-17, 16:31
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lextex001
Är louise kocken som också synts i TV etc eller ngn som jobbar för hnm?
Det är Louise, kocken som bl a vunnit Sveriges Mästerkock, det rör sig om. Personen som bl a lagt upp en meme på /r/unket har fått för sig att det handlar om en anställd assistent, vilket det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in