Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Ha, ha, är den där narcissisten ökänd i Norrköping

.
Och så gör han bort sig för hela Sverige, där han avslöjat att han är totalt socialt inkompetent ihop med att han har en enorm aggressivitet inom sig.
Snickrar ihop en teori "vad som är djupt" i en samtalssituation som är helt uppåt väggarna, där han befinner sig mentalt på en 1-årings nivå.
Och på den teorin gastar han
"SVARA PÅ MIN FRÅGA? JA ELLER NEJ?" Psykfall säger jag.
Hela han är ett trauma.
Är det något han behöver, så är det psykolog.
Jag anser att han begår misshandel redan där genom kapslarna på henne. Någon som han inte ens känner. Läskigt.
Han verkar bära på en enorm aggressivitet, när det är något som går emot honom. Och något så fruktansvärt självupptagen och socialt inkompetent.
Han ser sig själv som en skön kille, var urtypen av en wannabee stureplansstekare under den tiden. Han ser väl sig själv som en riktig entreprenör med bra ideer/projekt. Det senaste projektet, vad jag vet, är ett lyxgym som antagligen inte överlever 2026. Bara hemsidan är skrattretande. Som "kunder" så har han så jävla uppenbara Ai-bilder, och det roligaste är att om man öppnar en av bilderna så har dom inte ens dömt om bilderna. Så dom heter typ "happy_fitnessgirl_in_gym.jpg".
Citat:
Ursprungligen postat av
CHILIEXPLOSION
Berätta allt! Tidigare relationer? Beteende?
Jag har tyvärr inte så stor koll, aldrig umgåtts med honom eller människor i hans närmsta krets. Utan det jag vet är vad jag hört under åren. En allmän mansgris som gillar att skryta om antalet tjejer han fått i säng, även under ett förhållande. Vet ej om du sett mitt tidigare inlägg, kika på det annars, det är ganska grova påståenden och jag är säker på att det inte är något som är allmänt känt.
Edit: läste lite snabbt från NT där han påstår att det här var tredje gången som produktionsteamet frågade om han ville vara med.