2026-03-16, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Hon är inte någonstans lik Eva Röse.

Det är en ung Jessica Zandén hon är lik.

Skämtar du?? Jessica var ju snygg!!
Citera
2026-03-17, 06:53
Medlem
Danne är ju östgöte personifierad.
Livrädd för att prata om något djupare än vad som pågår framför honom just nu.
Citera
2026-03-17, 07:44
Medlem
KrossedOuts avatar
Länk till Oskar och Agnes?
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Stilen kanske inte sitter just DÄR

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Överlag, får jag bara säga att jag verkligen gillar Aniela och Ronja? Kvinnor man gärna varit vän med, känns det som. Påminner mig om några av mina gamla tjejpolare faktiskt. Hängt ihop i vått o torrt.

Sen gillar jag verkligen Ludwig även om han är för ung/omogen för detta projekt. Han vill ju verkligen inte såra nån.
BÅDE han och Camilla har en sak gemensamt - de vill bara bli älskade! Blev tyvärr lite fel mix där.

Hoppas Ibbe inte är för tråkig för Annie, Aniela. Jag hoppas att deras affär blir en passionerad sak, annars riskerar det pysa som en ballong som smygfiser.

Synd att vi inte fick följa Agnes och Oskar, som förlovade sig och gjorde en egen Cypernresa efter poddarna. Såg dem på tiktok.
Citera
2026-03-17, 08:23
Medlem
Denna säsong visar verkligen att Love is blind inte är blind.

Attraktionen är så viktig.
Skämskudde på toastmastern.
Citera
2026-03-17, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grontita
Finns de någon som har mer bakgrundsinfo om L-E??

Leker med tanken lite men finns det ett svårare missbruk bakom alt. ett Fängelsestraff?

Har erfarenhet i min närhet att dessa har något i bagaget.
Vilket det absolut inte behöver vara i detta fall!

Kristen och behandlare, min första tanke var f.d missbrukare (obs behöver inte vara något fel med det). Men ja någon borde väl sitta på mer info!?
Citera
2026-03-17, 09:49
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortillaqueen99
Kristen och behandlare, min första tanke var f.d missbrukare (obs behöver inte vara något fel med det). Men ja någon borde väl sitta på mer info!?

Tänkte samma direkt jag såg hans introduktion. Lite Sebbe staket style, hittar gud och blir ren osv vilket ju bara är positivt såklart. Men man vill ha bakgrunden.
Citera
2026-03-17, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Denna säsong visar verkligen att Love is blind inte är blind.

Attraktionen är så viktig.
Skämskudde på toastmastern.

Daniel må ha många brister men han är den enda som bjuder på bra tv. Nästa gång jag beställer bläckfisk på krogen kommer jag be om Octopussy 😂
Citera
2026-03-17, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ja det var mental skämskudde på den. Usch. Han verkar så konstig. Men han har ju varit skådespelare.

Jag kommer alltid vara av uppfattningen att de som är skådespelare, stylister, jobbar inom film/tv förmodligen blivit "draftade" dvs utplockade av Netflixteamet. De känns aldrig lika seriösa i sin jakt efter kärlek som de andra.
Däribland Ellen och Daniel. Fanns även en ung kille som var skådespelare, men hans dejter fick vi inte se.
Ja, det urholkar formatet när det blir en jakt på kontroversiella människor.
Citera
2026-03-17, 16:02
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Länk till Oskar och Agnes?

Varsågod
https://vm.tiktok.com/ZNR9rBdEv/
Citera
2026-03-17, 18:31
Medlem
Mowglinos avatar
Kul att han Daniel vände på det hela när Ellen skulle dumpa honom, och fick det att låta som det var ett gemensamt beslut, så genomskinligt .
Och nu när det går åt helvete med den andra bruden så säger han att han vill hoppa av när kamerorna är avstängda. Vilken pajas.

Vill inte låta taskig, men Daniel saknar djup. Verkar ha svårt att få till djupare och romantiska konversationer. Dom blir mest ytliga och handlar om hans 75 tums TV som han saknar så hemskt mycket..
Citera
2026-03-17, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soulsic
Ludvig och Camilla känns ju verkligen inte kompatibla då hon ser ut som hans äldre storasyster. Ludvig borde skaffa skägg så kanske han hade närmat sig utseendemässigt.

AI Bild med skägg vs utan:
https://ibb.co/4gXcgG2F
Såg du inte hans mustache när de träffades första gången?
Med skägg skulle han se ut som en tantfitta i ansiktet.
Citera
2026-03-17, 18:57
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ha, ha, är den där narcissisten ökänd i Norrköping .
Och så gör han bort sig för hela Sverige, där han avslöjat att han är totalt socialt inkompetent ihop med att han har en enorm aggressivitet inom sig.
Snickrar ihop en teori "vad som är djupt" i en samtalssituation som är helt uppåt väggarna, där han befinner sig mentalt på en 1-årings nivå.
Och på den teorin gastar han
"SVARA PÅ MIN FRÅGA? JA ELLER NEJ?" Psykfall säger jag.
Hela han är ett trauma.
Är det något han behöver, så är det psykolog.

Jag anser att han begår misshandel redan där genom kapslarna på henne. Någon som han inte ens känner. Läskigt.

Han verkar bära på en enorm aggressivitet, när det är något som går emot honom. Och något så fruktansvärt självupptagen och socialt inkompetent.

Han ser sig själv som en skön kille, var urtypen av en wannabee stureplansstekare under den tiden. Han ser väl sig själv som en riktig entreprenör med bra ideer/projekt. Det senaste projektet, vad jag vet, är ett lyxgym som antagligen inte överlever 2026. Bara hemsidan är skrattretande. Som "kunder" så har han så jävla uppenbara Ai-bilder, och det roligaste är att om man öppnar en av bilderna så har dom inte ens dömt om bilderna. Så dom heter typ "happy_fitnessgirl_in_gym.jpg".

Citat:
Ursprungligen postat av CHILIEXPLOSION

Berätta allt! Tidigare relationer? Beteende?

Jag har tyvärr inte så stor koll, aldrig umgåtts med honom eller människor i hans närmsta krets. Utan det jag vet är vad jag hört under åren. En allmän mansgris som gillar att skryta om antalet tjejer han fått i säng, även under ett förhållande. Vet ej om du sett mitt tidigare inlägg, kika på det annars, det är ganska grova påståenden och jag är säker på att det inte är något som är allmänt känt.

Edit: läste lite snabbt från NT där han påstår att det här var tredje gången som produktionsteamet frågade om han ville vara med.
Senast redigerad av jontepsg 2026-03-17 kl. 18:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in