2026-03-15, 23:04
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag talar för hela den kvinnliga befolkningen när jag säger att det är obegripligt att Aron någonsin varit singel.

Om du sagt Ibrahim hade jag nog hållit med dig. Skitsnygg kirurg med stil, liksom.
Men Aron ser ju ut som random dörrslusk/pizzabagare. Yuck.
Citera
2026-03-15, 23:55
Medlem
Väldigt kaosig säsong. Finns de något roligt skvaller om de olika deltagarna?
Citera
2026-03-16, 00:24
Medlem
dialektikers avatar
Vilken öken, alltså, mellan paren.😱 Jag har sett till "Lovebombing" avsnittet.
Otroligt aggressiv stämning mellan dem.
Australienskan som inte tål Daniels personlighet (det fattar jag).
Han vill bli fysisk, men hon klarar inte av det, då hon blir så oattraherad av hans självupptagna sätt. Deras samvaro är toxisk.

Samma gäller plufsiga Ludde-gringot. Hon spyr lite, för att hon inte är attraherad av honom.
De kommunicerar inte överhuvudtaget. Deras samvaro är toxisk.

Aron. Urk.🤢Hela ansiktet när han ler, ser ju ut som ett träsk-monster.. Tror inte det kommer hålla.

Giftig och aggressiv stämning med kristna Lars-Erik och hans tjej, också.
Hon attraheras troligen inte av honom (han kan ha för menlös personlighet?). Hursom har stämningen förvandlats till kylig, mellan dem. Hon skäller på honom "att han är för på". Och snabbt har hans uppfattning om "att det är kärlek" och att han älskar henne förvandlats till en kylig stämning då hon skäller på honom, just för detta.
Jag förstår vad hon menar med att lovebombningen är oseriös, men pinsamt att relationen urartat så snabbt, från att de hade så starkt tycke för varandra.

Usch, vad plågsamt att följa dessa sorgliga relationer. Men den här sortens dejtande, som bygger på så ytliga kriterier om att "det är rätt person" bakom väggen, blir fel ingång att starta en relation.

Men det pinsammaste är nog att de så snabbt slår om ifrån att de varit överlyckliga och sagt "jag har aldrig känt såhär" till att nästa sekund inte stå ut med partnern.
De vrider ju sig som maskar i varandras sällskap.
Citera
2026-03-16, 00:27
Medlem
dialektikers avatar
Vilken öken, alltså, mellan paren.😱 Jag har sett till "Lovebombing" avsnittet.
Otroligt aggressiv stämning mellan dem.
Australienskan som inte tål Daniels personlighet (det fattar jag).
Han vill bli fysisk, men hon klarar inte av det, då hon blir så oattraherad av hans självupptagna sätt. Deras samvaro är toxisk.

Samma gäller plufsiga Ludde-gringot. Hon spyr lite, för att hon inte är attraherad av honom.
De kommunicerar inte överhuvudtaget. Deras samvaro är toxisk.

Aron. Urk.🤢Hela ansiktet när han ler, ser ju ut som ett träsk-monster.. Tror inte det kommer hålla. Han ger intryck av att vara så korkad. Och han är samtidigt hal. Hon ska akta sig för honom.

Giftig och aggressiv stämning med kristna Lars-Erik och hans tjej, också.
Hon attraheras troligen inte av honom (han kan ha för menlös personlighet?). Hursom har stämningen förvandlats till kylig, mellan dem. Hon skäller på honom "att han är för på". Och snabbt har hans uppfattning om "att det är kärlek" och att han älskar henne förvandlats till en kylig stämning då hon skäller på honom, just för detta.
Jag förstår vad hon menar med att lovebombningen är oseriös, men pinsamt att relationen urartat så snabbt, från att de hade så starkt tycke för varandra.

Usch, vad plågsamt att följa dessa sorgliga relationer. Men den här sortens dejtande, som bygger på så ytliga kriterier om att "det är rätt person" bakom väggen, blir fel ingång att starta en relation.

Men det pinsammaste är nog att de så snabbt slår om ifrån att de varit överlyckliga och sagt "jag har aldrig känt såhär" till att nästa sekund inte stå ut med partnern.
De vrider ju sig som maskar i varandras sällskap.
Citera
2026-03-16, 00:30
Medlem
azontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Om du sagt Ibrahim hade jag nog hållit med dig. Skitsnygg kirurg med stil, liksom.
Men Aron ser ju ut som random dörrslusk/pizzabagare. Yuck.

Många tjejer som är sugna på Aron på insta/tiktok även folk från USA/Brasilien etc och har inte sett något alls om Ibrahim. Sedan blev ju typ alla kvinnliga deltagare uppenbarligen väldigt intresserade av Aron när de träffades allihopa på stranden. Kanske är längden de blir så imponerade av..
Citera
2026-03-16, 07:38
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
När han på fullt allvar frågar efter octopussy på beachpartyt …ridå

Ja det var mental skämskudde på den. Usch. Han verkar så konstig. Men han har ju varit skådespelare.

Jag kommer alltid vara av uppfattningen att de som är skådespelare, stylister, jobbar inom film/tv förmodligen blivit "draftade" dvs utplockade av Netflixteamet. De känns aldrig lika seriösa i sin jakt efter kärlek som de andra.
Däribland Ellen och Daniel. Fanns även en ung kille som var skådespelare, men hans dejter fick vi inte se.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2026-03-16 kl. 07:58.
Citera
2026-03-16, 07:44
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Spring Ronja!! L-E. Vilket äckel. ”Du pratade länge med Aron” Hon var gladare än dig”. Fy fan.

Jobbig situation. Ronja har ju så mycket
kärlek att ge men får mentala stoppklossar i vägen hela tiden. Slipar hon bort det där är hon 9/10.

L-Erik. Ger sektvibbar. Ska han vara i celibat tills bröllopsnatten? Kommer inte funka.
Han slänger ur sig fina saker men det känns som ett telemarketing-manus, inte från hjärtat.
Märklig man!
Citera
2026-03-16, 07:49
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugsvamp19
Är de någon som vet ifall Lars-Erik jobbar på bup akuten i Stockholm?? Typ 90% säker på att jag träffat honom där

Rätt troligt iom att han är behandlare inom ungdomsvård och bor i Stockholm!
Citera
2026-03-16, 08:15
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Deras samvaro är toxisk.

Deras samvaro är toxisk.

Giftig och aggressiv stämning

Snälla du, sluta slänga dig med löjliga, relativt nya uttryck som "toxisk" = giftig, och ännu mer "giftig".

Att båda i ett par är i en giftig relation innebär att de båda psykiskt eller fysiskt förgiftar/skadar/gör illa varandra. Eller förpestar situationen. Det stämmer inte överens med något par på LIB 3 Sverige. Alls.
Du låter som en 14-åring som lärt dig ett nytt ord och inte kan sluta använda det.
Citera
2026-03-16, 09:00
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Snälla du, sluta slänga dig med löjliga, relativt nya uttryck som "toxisk" = giftig, och ännu mer "giftig".

Att båda i ett par är i en giftig relation innebär att de båda psykiskt eller fysiskt förgiftar/skadar/gör illa varandra. Eller förpestar situationen. Det stämmer inte överens med något par på LIB 3 Sverige. Alls.
Du låter som en 14-åring som lärt dig ett nytt ord och inte kan sluta använda det.

Skiter väl jag i, att du inte håller med mig. De här parens umgängen är ett rejält magplask. Från att ha varit uppe i sjunde himlen ena dagen och stått och svamlat om "att de aldrig känt såhär för någon, aldrig har det känts mer rätt" . De är hänförda och svimfärdiga.
Till att nästa dag sitta och skruva sig i varandras sällskap och LIDA över att umgås med varandra (alltså även de som är mer på, och suktar efter mer intimt) sitter och är plågsamt nedslagna. De här töntarna har bara byggt upp ett luftslott av kärlek.
Och det är exakt så de här dejting-apparna ser ut.
De som letar hugger efter halmstrån "för att det ska va den rätta kärleken som varar livet ut". Så banalt. Så ytligt.

Men det svider att höra sanningen, för de som sväljer betet " såhär går dejting till".
Det finns par där det av en slump blir rätt. Men det är endast en slump.
Citera
2026-03-16, 12:58
Medlem
Citat:
Jobbig situation. Ronja har ju så mycket
kärlek att ge men får mentala stoppklossar i vägen hela tiden. Slipar hon bort det där är hon 9/10.

L-Erik. Ger sektvibbar. Ska han vara i celibat tills bröllopsnatten? Kommer inte funka.
Han slänger ur sig fina saker men det känns som ett telemarketing-manus, inte från hjärtat.
Märklig man!

Finns de någon som har mer bakgrundsinfo om L-E??

Leker med tanken lite men finns det ett svårare missbruk bakom alt. ett Fängelsestraff?

Har erfarenhet i min närhet att dessa har något i bagaget.
Vilket det absolut inte behöver vara i detta fall!
Senast redigerad av Grontita 2026-03-16 kl. 13:06.
Citera
2026-03-16, 13:26
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boijangles
Väldigt kaosig säsong. Finns de något roligt skvaller om de olika deltagarna?

En av snubbarna har en bror som anklagats för våldtäkt och sen lämnade landet, enligt bröderna så handlade det såklart om att en tjej följt med hem på fyllan och sen ångrat sig dagen efter.

Detta ska ha fått snubben så orolig för att själv bli utsatt, så han ska ha installerat en hemlig kamera i sitt sovrum så att han isåfall har bevis.. OBS, detta är vad jag fått höra från en vän som ska ha fått det berättat av snubben själv. Den första delen vet folk i Norrköping om, den andra bara vad jag fått höra.
Senast redigerad av jontepsg 2026-03-16 kl. 13:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in