Igår, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Skönt att ha ett löpband inomhus så man slipper gå ut .... Och råka möta riktiga människor
Fast det är inte ovanligt med löpband hemma
Citera
Igår, 11:46
Medlem
Citat:
Skönt att ha ett löpband inomhus så man slipper gå ut .... Och råka möta riktiga människor

Det ena utesluter väl inte det andra tänker jag?

Jag har löpband hemma som jag använder dagar där logistiken kring träning/barn/sambo inte går ihop.
Citera
Igår, 11:48
Medlem
dekadentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Fast det är inte ovanligt med löpband hemma

Haha verkligen inte, vi har ett och jag skulle säga att vi är rätt sociala människor 😅 Fast vi har det som ett komplement till gymmet/springa utomhus när det är minusgrader
Citera
Igår, 11:54
Medlem
Hennes inställning till kroppen är så skev. ”den här kroppen och huvudet ska få må bra”. Som att det är någon annans ansvar. Nej, det är ditt ansvar och din inställning som gäller. Sluta äta massa skit så och klaga och gnälla på allt.
Citera
Igår, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Hennes inställning till kroppen är så skev. ”den här kroppen och huvudet ska få må bra”. Som att det är någon annans ansvar. Nej, det är ditt ansvar och din inställning som gäller. Sluta äta massa skit så och klaga och gnälla på allt.

Ja och må bra IGEN, som att hon bara ska hitta tillbaka till något som varit. Hon har väl aldrig mått bra
Citera
Igår, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Hur kan hon inte ha råd med ett IKEA-kök utan att vinna på lotto? SLUTA shoppa skit varje dag så försvinner inte pengarna Hanna.

Hon hade en lön på nästan en miljon förra året och har inte råd med ett IKEA kök?? Vilket hån mot alla med vanlig löner som sparar och gnetar. Har hon ett spelmissbruk eller gör hon av med så mycket pengar på Rusta och Dollarstore?
Citera
Igår, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Ja och må bra IGEN, som att hon bara ska hitta tillbaka till något som varit. Hon har väl aldrig mått bra
Nej precis och det är alltid någon annans fel. ”Det är samhällets fel att jag blev tjock, det är vårdens fel att jag blev smal, det är min förlossningsskadas fel att jag har ont”. Har aldrig upplevt henne ta ansvar för sin kropp eller hälsa.
Citera
Igår, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kotass11
Det ena utesluter väl inte det andra tänker jag?

Jag har löpband hemma som jag använder dagar där logistiken kring träning/barn/sambo inte går ihop.
Exakt. Hanna har inte riktigt logistikproblemet känner jag. Utan kan titta på tv samtidigt...
Hon hade behövt ut i naturen.
Citera
Igår, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Hon hade en lön på nästan en miljon förra året och har inte råd med ett IKEA kök?? Vilket hån mot alla med vanlig löner som sparar och gnetar. Har hon ett spelmissbruk eller gör hon av med så mycket pengar på Rusta och Dollarstore?
Det måste ju vara något sånt som är problemet för hon hade den inkomsten och Kebab lär väl tjäna en runt 35-40ish i månaden på sitt?

Bostadsrätten har en avgift på närmare 4000/mån med driftskostnad 2000kr/mån. Plus ett par tusen för eventuellt lån för bostaden (ca 800.000) blir 2500kr/mån. Då blir boendekostnaden ca 8500kr totalt. Sen säkert ett billån som kanske kan vara typ 4000? Sen försäkringar, mobil, abonnemang osv ett par tusen så säger vi 15.000?
Då bör de ha ungefär 70.000 kvar efter skatt efter att boende och bil är betalda.
Citera
Igår, 14:49
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Exakt. Hanna har inte riktigt logistikproblemet känner jag. Utan kan titta på tv samtidigt...
Hon hade behövt ut i naturen.
Och det bästa - hon kan visst jobba samtidigt? 😂😂😂😂
Citera
Igår, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Det måste ju vara något sånt som är problemet för hon hade den inkomsten och Kebab lär väl tjäna en runt 35-40ish i månaden på sitt?

Bostadsrätten har en avgift på närmare 4000/mån med driftskostnad 2000kr/mån. Plus ett par tusen för eventuellt lån för bostaden (ca 800.000) blir 2500kr/mån. Då blir boendekostnaden ca 8500kr totalt. Sen säkert ett billån som kanske kan vara typ 4000? Sen försäkringar, mobil, abonnemang osv ett par tusen så säger vi 15.000?
Då bör de ha ungefär 70.000 kvar efter skatt efter att boende och bil är betalda.

Jag har sagt det innan och säger det igen. Hon borde ha ångest för allt hon slänger iväg på bara konsumtion. Min make har liknande lön som K lär ha (ganska bra betalt på skift ändå), jag har csn. Vi har bolån på ett par miljoner, två bilar, ett vuxet barn och ett litet. Huuuur kan hon inte ha råd med ett kök? Hur kan hon inte haft råd med Leos? Alltså va, vad händer hemma hos dom? Det måste ju vara spelproblematik för det går väl inte ens att shoppa upp så jäkla mycket varje månad? Eller?
Citera
Igår, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Och det bästa - hon kan visst jobba samtidigt? 😂😂😂😂

Hahahaha undrar med vad? Skriva i kalendern?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in