Citat:
Ursprungligen postat av
Frunilillabyn
Jag har sagt det innan och säger det igen. Hon borde ha ångest för allt hon slänger iväg på bara konsumtion. Min make har liknande lön som K lär ha (ganska bra betalt på skift ändå), jag har csn. Vi har bolån på ett par miljoner, två bilar, ett vuxet barn och ett litet. Huuuur kan hon inte ha råd med ett kök? Hur kan hon inte haft råd med Leos? Alltså va, vad händer hemma hos dom? Det måste ju vara spelproblematik för det går väl inte ens att shoppa upp så jäkla mycket varje månad? Eller?
Ja alltså även om hon shoppar otroligt mycket är det ju på billiga ställen där det är svårt att komma upp i de här summorna. Det är ju inga Gucciväskor som köps direkt.
Hon har säkert sämre inkomst nu än tidigare år men hon bör ju ha kunnat spara undan eftersom de inte gör SÅ dyra saker, inga dyra resor osv. Eller så pyttsade de in mycket i boendet och bilen så att de inte har några lån men då borde det bli ännu mer över i månaden nu. Eller får hon knappt in några pengar alls nu tro kan det vara så pass illa? Eller så spelar hon bara fattig för att vara relaterbar till följarna så kan det ju också vara... Man undrar ju eftersom ingenting går ihop