Citat:
Ursprungligen postat av
Bubbelvatten123
Han är en sån jäkla tönt. Inte ens snygg. Och så fruktansvärt tråkig. Hade inte heller velat umgåtts med honom på tumanhand. I bråket i växthuset Tar han upp telefonen och ska ringa terapeuten. Fruktansvärt kul att han inte har förmåga att hantera situationen. Han får väl gå i terapi om han har problem. Vad ska P där och göra? Han kan inte hantera henne och han klarar inte av att inte kunna härska och ha kontroll, gött och se. Hennes relation med sina barn är ljusår från hans relation med sina. Han kan inte relatera. Tycker inte någon av hennes söner verkar så glad för honom heller. Teo är ju den som C försöker uppfostra och så uppenbart att Teo inte alls gillar honom. C är körd. Tror även hennes väninna Susanne kommenterade på hennes insta ang bråket. Heja Pernilla!
Jag håller med!
Att man blir kär, gifter sig och tror man ska leva loppan ihop är en sak men att försvara idioti är något helt annat.
Får en känsla av att hennes äldsta vänner anar och ser mer. Så är det med mina: de som känt mig i 30-40 år reagerar direkt om jag berättar något som inte matchar jämfört med nyare vänner.
Han är inte trevlig ens när han är trevlig, sas. Att Bianca pladdrar om att han "vill bara vara mer med dig" är ju bara ett försök att nyansera och hitta på en anledning till varför han armbågar sig fram och kräver uppmärksamhet.
I en vettig relation kliver en ny partner in och skapar egna relationer till sin partners vänner och bekanta. Inte genom KRAV och bråk. Han behöver inte ta plats - de är gifta.
Har tittat på scenen en gång till och såg nya obehagliga saker... T.ex. att han är den enda som älskat hennes familj och är henne TROGEN. Wtf?!
De förstår nog inte hur illa det låter efter att både EI och JL behandlade henne så sjukt illa...