2026-03-08, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Vilket jvla nonsens

Berätta något skvaller som bekräftar ditt påstående!

För det vi ser i WV är exakt detta.
Citera
2026-03-08, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Klockrent!

Byt ut namnen i texten och du har en klockren Beskrivning av Pernilla.

De är likadana . 1 narcissist har träffat 1 annan narcissist .

Allt för att göra " bra " tv och tjäna mer pengar
Citera
2026-03-08, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Instämmer.
Christian är för bra för Pernilla. Han är värd någon bättre. Hon bör leva tillsammans med sina barn och barnbarn.

… och med alla andra som uppehåller sig i huset.

Varför var de två tjejerna och barnet där när de firade bröllopsdag?
Citera
2026-03-08, 21:56
Medlem
Han är en sån jäkla tönt. Inte ens snygg. Och så fruktansvärt tråkig. Hade inte heller velat umgåtts med honom på tumanhand. I bråket i växthuset Tar han upp telefonen och ska ringa terapeuten. Fruktansvärt kul att han inte har förmåga att hantera situationen. Han får väl gå i terapi om han har problem. Vad ska P där och göra? Han kan inte hantera henne och han klarar inte av att inte kunna härska och ha kontroll, gött och se. Hennes relation med sina barn är ljusår från hans relation med sina. Han kan inte relatera. Tycker inte någon av hennes söner verkar så glad för honom heller. Teo är ju den som C försöker uppfostra och så uppenbart att Teo inte alls gillar honom. C är körd. Tror även hennes väninna Susanne kommenterade på hennes insta ang bråket. Heja Pernilla!
Citera
2026-03-09, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelvatten123
Han är en sån jäkla tönt. Inte ens snygg. Och så fruktansvärt tråkig. Hade inte heller velat umgåtts med honom på tumanhand. I bråket i växthuset Tar han upp telefonen och ska ringa terapeuten. Fruktansvärt kul att han inte har förmåga att hantera situationen. Han får väl gå i terapi om han har problem. Vad ska P där och göra? Han kan inte hantera henne och han klarar inte av att inte kunna härska och ha kontroll, gött och se. Hennes relation med sina barn är ljusår från hans relation med sina. Han kan inte relatera. Tycker inte någon av hennes söner verkar så glad för honom heller. Teo är ju den som C försöker uppfostra och så uppenbart att Teo inte alls gillar honom. C är körd. Tror även hennes väninna Susanne kommenterade på hennes insta ang bråket. Heja Pernilla!

Jag håller med!

Att man blir kär, gifter sig och tror man ska leva loppan ihop är en sak men att försvara idioti är något helt annat.

Får en känsla av att hennes äldsta vänner anar och ser mer. Så är det med mina: de som känt mig i 30-40 år reagerar direkt om jag berättar något som inte matchar jämfört med nyare vänner.

Han är inte trevlig ens när han är trevlig, sas. Att Bianca pladdrar om att han "vill bara vara mer med dig" är ju bara ett försök att nyansera och hitta på en anledning till varför han armbågar sig fram och kräver uppmärksamhet.

I en vettig relation kliver en ny partner in och skapar egna relationer till sin partners vänner och bekanta. Inte genom KRAV och bråk. Han behöver inte ta plats - de är gifta.

Har tittat på scenen en gång till och såg nya obehagliga saker... T.ex. att han är den enda som älskat hennes familj och är henne TROGEN. Wtf?!

De förstår nog inte hur illa det låter efter att både EI och JL behandlade henne så sjukt illa...
Senast redigerad av Realdoll00 2026-03-09 kl. 06:54.
Citera
2026-03-09, 10:26
Medlem
Kollar man på bilderna när de träffades och de var inte längesedan så har han åldrats enormt! Ser äldre ut än Hans gjorde t o m…!

Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelvatten123
Citera
2026-03-09, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Kollar man på bilderna när de träffades och de var inte längesedan så har han åldrats enormt! Ser äldre ut än Hans gjorde t o m…!

Håller med! Hon blir piggare och piggare och han gubbigare och gubbigare...
Citera
2026-03-09, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Jag håller med!

Att man blir kär, gifter sig och tror man ska leva loppan ihop är en sak men att försvara idioti är något helt annat.

Får en känsla av att hennes äldsta vänner anar och ser mer. Så är det med mina: de som känt mig i 30-40 år reagerar direkt om jag berättar något som inte matchar jämfört med nyare vänner.

Han är inte trevlig ens när han är trevlig, sas. Att Bianca pladdrar om att han "vill bara vara mer med dig" är ju bara ett försök att nyansera och hitta på en anledning till varför han armbågar sig fram och kräver uppmärksamhet.

I en vettig relation kliver en ny partner in och skapar egna relationer till sin partners vänner och bekanta. Inte genom KRAV och bråk. Han behöver inte ta plats - de är gifta.

Har tittat på scenen en gång till och såg nya obehagliga saker... T.ex. att han är den enda som älskat hennes familj och är henne TROGEN. Wtf?!

De förstår nog inte hur illa det låter efter att både EI och JL behandlade henne så sjukt illa...

Väldigt elakt av honom att slänga det i ansiktet på henne. River upp sår utan att blinka. Gör ngt åt detta nu PW, vet att du läser. Så snart det skrivs här så kommer kontringen, bilder ihop med maken för att dementera och dämpa. Allt är så bra. Eller?

Tur familjen omringar, det ger iaf energi och glädje.
Citera
2026-03-10, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
😅😅Är benägen att hålla med.
Båda drar ständigt åt olika håll.....
Hur och var träffades dessa två människor varandra egentligen??
De verkar komma från helt olika världar och jag har mycket svårt att tänka mig att de någonsin umgåtts i samma kretsar.
Citera
2026-03-10, 00:27
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-traktorforever
Hur och var träffades dessa två människor varandra egentligen??
De verkar komma från helt olika världar och jag har mycket svårt att tänka mig att de någonsin umgåtts i samma kretsar.
Minns inte exakt. Men tror det var en kompis, kanske en kompis kompis till Christian eller Pernilla som tyckte att de skulle passa för varandra och ordnade en blinddate.

Det var på den tiden när Pernilla hade tröttnat på att vara singel och letade efter en man. Hon gick på några dejter. En dejt filmades som var med i Wahlgrens värld där dejten var på ett café på Lidingö.
Citera
2026-03-10, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Minns inte exakt. Men tror det var en kompis, kanske en kompis kompis till Christian eller Pernilla som tyckte att de skulle passa för varandra och ordnade en blinddate.

Det var på den tiden när Pernilla hade tröttnat på att vara singel och letade efter en man. Hon gick på några dejter. En dejt filmades som var med i Wahlgrens värld där dejten var på ett café på Lidingö.

Det var sminkösen Fanny som träffat dom i olika sammanhang som tutade ihop dom. Tror inte hon vänt sig om efter honom på gatan, direkt...

PW var ju skeptisk i början, det ska vi komma ihåg och han var "på" och sade väl redan i början att hon fick "anstränga sig"..

Det är en klassisk narcstrategi: sälja in i kubik, pusha och sedan spegla under kärleksbombningen för att tvärvända när man sitter säkert. Han har ju förändrats.

Jag tror att PW kände instinktivt att det här var en 🚩men eftersom många runt omkring hejade på och hon nog var öppen för en relation, så drogs hon in.
Citera
2026-03-10, 09:01
Bannlyst
Kollar man på Pernillas insta, ser jag bara Christian på bild på alla hjärtans dag och nyårsafton?

Stämmer det? Hon lever som singel, hon har utnyttjat honom för egen vinning, det här är bara skådespeleri, kommer inte hålla

Hur många events middagar går hon inte med honom utan bara med sina vänner kollegor?

Gör hon slut, kommer hon utnyttja det till max, alla ska visa sitt stöd till henne, hon kommer säkert göra en fjärde "show" Pernilla singel, redo att mingla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in