Citat:
Ursprungligen postat av
EngelbertEggfjert
Kommer du ihåg från den tråden, om kulturer, att jag, utifrån ett enda inlägg från din sida, gav ganska många exempel på halmgubbar. Slutsatser om min person, min agenda och aĺlmänt förvanskande av det jag uttrycker - baserat på endast dina hjärnspöken. Det gör att dina riktiga argument bakas in i dina felaktiga antaganden, och det är helt omöjligt att föra en givande diskussion på de premisserna.
Sen verkar allt också bli en höger - vänster-diskussion när du är med, helt utan anledning.
I mina ögon sitter du i en gyttjepöl, och gör allt för att dra ner förbipasserande i pölen där med dig.
Jag är ledsen. Du får gärna komma med inspel i mina trådar, men du är min första "ignore" i min hittills korta Flashback-karriär. JAG kommer inte svara. Du har all rätt i världen att uttrycka dina tankar, men det är ingen rättighet att få svar.
Kanske ändrar mig om du skärper till dig!
"Mina argument är så bra att du inte kan/vågar svara bla bla bla". Nej, dom är skit. Tack hej.
Nej, du kom inte med motargument eller visade att det var halmgubbar, du avförde bara det jag sa. Du försvarade inte dina egna argument.
Egentligen precis som nu. Istället för att argumentera emot mig, spyr du bara ur dig oförskämdheter. Jag försöker bilda folk och förklarar saker och skriver inte direkt till dig även och jag använder det du säger för det. Du verkar inte förstå människor utan förenklar bara saker och tror att det ger några lösningar. Som din trådstart här, där du säger att de som inte gillar facket är empatilösa, men då är frågan om det faktiskt är så, vilket jag menar att det inte är och även vad empati faktiskt är, vilket du inte verkar förstå.