2026-03-03, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Det är din teori, då hada han nog inte lagt ner sådan tid på hitta det.

Ganska uppenbart det var niklas var ju han som var sådär förbannad på bla steff och torpet, achmed och steff drog ju jämt
Teori vet jag inte om det är, vill han inte visa att det var han som gjort det så hade han naturligtvis lagt tid på det för att det skulle se äkta ut, eftersom han vill vara from som ett lamm utåt och inte avslöja att han är en orm kanske den största, samma skrot och korn som Vanessa.
Citera
2026-03-03, 15:14
Medlem
Torpet är verkligen outhärdligt att se på, fick spola mig igenom det.. Jenny och Jörgen är dödstråkiga och Stephanie är bara så överdriven och mycket. Hoppas även Erik och Amanda ryker. Erik hoppas slippa tävla fram till final, varför är man ens med i farmen om man inte vill tävla? Amanda orkar jag inte se mer.. Vilken tråkig säsong.
Citera
2026-03-03, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Verkar som att Vanessa är svår att få bort från Farmen. Hon behöver vara förstekämpe och möta någon som väljer kunskap. Om inte hon väljer en kille som är bättre på allt och starkare.

Är jäkligt jobbigt att höra henne prata med släpig röst på ortenspråk, vara både offer och skadeglad. Vanessa vill att Ahmed skall bryta löften bara för att skadeglatt få påvisa sin tes. Den nivån hon håller.
Hen är snart tvungen att möta en kille då de nästan har gjort sig av med alla tjejer. Dags att någon av de menlösa killarna åker nu, gärna fegisen Alex till att börja med.
Citera
2026-03-03, 16:28
Medlem
Vet man om Vanessa har påbörjat sin förvandling med ex testosteron?
Hon ser rätt krallig ut och i kilen var det inget snack....
Citera
2026-03-03, 16:48
Medlem
Håller med i allra högsta grad!
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Störde mig direkt på hennes fejkbrytning, och det där dramat hon skapade av Jonas kommentar om bastuklubbar och bidrag blev patetiskt
Citera
2026-03-03, 16:49
Medlem
Vanessa ska låta så jävla hård och smart hela tiden
Citera
2026-03-03, 16:51
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Vanessa ska låta så jävla hård och smart hela tiden
Ja och sen ett ständigt hånleende hela tiden. Mycket härskartekniker konstant.
Förstår att de andra blir trött på henne.
Citera
2026-03-03, 16:56
Medlem
peterZiipens avatar
Hade betalat stora summor pengar för att se Alex i ett mer intenstivt känsotillstånd. Han är verkligen helt uttryckslös, samtidigt som han besitter norra Europas mest monotona röst. Ett skrik. Ett skratt. En höjd röst. En flod med tårar. Vad som helst. Öppen för allt.

Drömscenariot är att Vanessa, i vanlig ordning, kommer och tjatar i hans öra om tillit och saker Alex har lovat henne. Alex bara tiger och tiger, men tillslut får han nog, hans reser sig upp, och det hela urartar i det största raseriutbrott som Farmen någonsin skådat.
Citera
2026-03-03, 16:56
Medlem
Amanda är söt och gullig. Men fan vilken vidrig dialekt. Kan väl inte vara malmö
Citera
2026-03-03, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Hade betalat stora summor pengar för att se Alex i ett mer intenstivt känsotillstånd. Han är verkligen helt uttryckslös, samtidigt som han besitter norra Europas mest monotona röst. Ett skrik. Ett skratt. En höjd röst. En flod med tårar. Vad som helst. Öppen för allt.

Drömscenariot är att Vanessa, i vanlig ordning, kommer och tjatar i hans öra om tillit och saker Alex har lovat henne. Alex bara tiger och tiger, men tillslut får han nog, hans reser sig upp, och det hela urartar i det största raseriutbrott som Farmen någonsin skådat.

Fjanten är tyst tills han antingen sätter sig och bankar huvudet i väggen eller att morakniven dyker upp, också uttrycklöst
Citera
2026-03-03, 17:10
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Du kan fortfarande inte läsa. Jag har inte yttrar mig om Vanessas biologiska kön. Gå och häng dig.
Har du ju är du senil eller?

Du skriver gång på gång vanessa är kvinna för hon sagt det på tv.l

Sedan tjatar du på nödraketen ska bevisa den inte är det.

Det är ju uppenbart den inte är kvinna om du ser på tävlingarna kroppsbehåringen och ansiktsdragen.
Citera
2026-03-03, 17:12
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Teori vet jag inte om det är, vill han inte visa att det var han som gjort det så hade han naturligtvis lagt tid på det för att det skulle se äkta ut, eftersom han vill vara from som ett lamm utåt och inte avslöja att han är en orm kanske den största, samma skrot och korn som Vanessa.
Det är din TEORI ja, eller menar du det är så för du tror det?

Hade han viljat vara safe så hade han väl inte plockat fram det alls om han stulit det.

Varför skulle han sabotera för steffi och övriga torpare är min fråga till dig.

Niklas hatade ju steffi den veckan och torpet med, så han har redan ett solklart motiv plus achmed som lagt honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in