2026-01-30, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Tycker Nils är härlig. Han är ju lite mycket men kollar man på hans tik tok beskriver han att han överdriver sin personlighet. Han är rolig, smart och blir nog farlig.

Smart är han inte. Använder en del svåra ord fel samt ror inte hem politiska utläggningar.
Citera
2026-01-30, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
En TikTok-kreatör kallad @frokentessan har lagt upp ett klipp där hon drabbas av rätt kraftiga PTSD-symptom av Farmen 2026. Hon säger sig veta något hemskt om en av deltagarna, utan att säga vem det gäller pga allvaret i anklagelsen. Hon är en överlevare av sexuella övergrepp och postar ofta om det, så det känns ju som att det är något liknande det gäller. Det hela kan förstås viftas bort som uppmärksamhetssökande, men Pim har kommenterat med ett hjärta som om
hon vet vad det hela gäller.

Undrar vad det finns för sjukt skvaller gömt här egentligen?

EDIT: Har grävt runt lite på nätet och hittat vem det sannolikt rör sig om. Det finns bara en i Farmen-gänget som är jämnårig med henne och från samma bostadsort, som ska ha utsatt både henne och andra.

Så vad har vi för kandidater som är i hennes ålder... Jonas, Kevin, Jenny och Tyskan...gissar definitivt på Tyskan!
Citera
2026-01-30, 16:13
Medlem
ReturRetur666s avatar
Nils, bror till/Knut Knutson ifrån antikrundan?
Citera
2026-01-30, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
På Torpet så talar Nicklas om att han ska relaxa & "ta sig en femma"
Vad fan betyder det? är det som en gruvtolva fast färre personer?
Han ska chilla ner med 5 gram marijuana
Citera
2026-01-30, 16:49
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmerboy
IQ är 153 på Nils enligt honom när han utförde test, det är enormt högt.

Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Man är ju iaf inte stenkorkad som du verkade tycka.
Jag har inte påstått att han är stenkorkad. Däremot är det ju inget överdrivet bright beteende att söka till ett program som bokstavligen går ut på att simulera livet på en 1800-talsgård, med tydliga regler som alla känner till, för att klaga och gnälla på att det ska väljas en storbonde, att det saknas moderna maskiner, att det är jobbigt i köket, att djuren är äckliga, att nålen är nazist osv osv. Allt från något vagt marxist-leninistiskt perspektiv. Vad tror han att han skall åstadkomma med detta beteende?

Han använder ord som han inte riktigt förstår sig på, men nog tror jag att han har ett hyfsat läshuvud. Han kan dessutom tänka ovanligt abstrakt för någon med autismdiagnos. En riktigt vis man vet dock hur man väljer sina strider, dvs när det är dags att hålla käften istället för att bara döda tystnad med pladder. Det var därför han blev avbruten och utslängd från sin egen föreläsning på SLU i Alnarp, han kunde inte hålla sig till det relevanta ämnet.

Och bölar man över ”homofobi” för att någon tycker att föreningen för MC-åkande, bastuälskande, skäggiga, homosexuella män inte borde kamma in miljonbidrag varje år, ja då är man dessutom rätt out of touch med verkligheten på många plan.
Citera
2026-01-30, 17:31
Medlem
Den ”svartvita bögen” Kevin med svart skägg och vitt hår, ser lite rolig ut..
Citera
2026-01-30, 18:09
Medlem
Asså dem här tyska Hitler satmaran..... Ja skulle haft ihjäl henne om ja hade varit med....herregud hon är ju vidrig
Citera
2026-01-30, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin
Första avsnittet var ett längre premiäravsnitt på söndagen, som sedan följdes av ett normalt veckoblock på fyra korta avsnitt, samt en längre veckofinal senare under veckan. Detta ledde till att det fanns sex avsnitt efter den första veckan.

Resterande veckor bör det släppas fem avsnitt av farmen, vilket innebär att efter denna veckan har det släppts 11 avsnitt av just Farmen.

Jag kunde se 10 avsnitt totalt men har nu varit utan avsnitt en vecka.
Citera
2026-01-30, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
En fundering jag fick: Vanessa är flata och känner dessutom sig själv mer som man än kvinna. Om hon gör könsbyte till man, blir hon heterosexuell då? Hon är ju då en man med flickvän.
Och flickvännen som då kommer vara ihop med en man, kommer hon också bli heterosexuell plötsligt
Vanessa är bara för mycket 🤮
Citera
2026-01-30, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Challenger1996
Vanessa är bara för mycket 🤮
Störde mig direkt på hennes fejkbrytning, och det där dramat hon skapade av Jonas kommentar om bastuklubbar och bidrag blev patetiskt
Citera
2026-01-30, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Störde mig direkt på hennes fejkbrytning, och det där dramat hon skapade av Jonas kommentar om bastuklubbar och bidrag blev patetiskt
Japp håller med!
Citera
2026-01-30, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ett sådant arrangemang skulle jag också vilja ro iland, det måste ju innebära en massa trekantiga sänglösningar? hur vet du att han är nyskild från en lesbisk kvinna då?

Låt oss nu ratea tjejernas gaddar (tänder) på tatuerings-catwalken
https://imgbox.com/6x21SOj5
(dom skrider fram med en arm i sidan & blicken i fjärran till tornerna av dödsmetall)

https://imgbox.com/6x21SOj5
Amanda använder den snyggare cyan-blåfärgen för tydligare motiv.
Kvinnotatuerings-motiven erbjuder här en trist sosse-ros, Libresse ge dig vingar (angel)
som utmynnar i en valkyria eller superwoman på (hand)flatan

https://imgbox.com/BSP7Yrhv
"Pundsedlar, franska frang, belgiska, en hotelräkning, en fyrklöver, en lottsedel, nej ingenting som kan hjälpa oss"

Jag skoja bara, detta är vad vi ser, Achmeds gråtande mansöga, en dödsängel och en körsbärsklase som har nått med könet att göra, jag försöker tolka kvinnoansiktet (återigen) med dom små brillorna, en molntrasa, samt siffrorna 444 (är inte det nått sataniskt så säg?)

Är det bara jag tror du som blir trött i huvudet av dina inlägg?🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in