2026-03-03, 06:17
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Är det någon som sett när Nicklas sa till Acmed att han gömt smöret? Om inte så kan det ju lika gärna vara Acmed själv som gjort det men låtsas som att Nicklas sagt det, han vill ju verka vara så rekorderlig och pålitlig.
Det är din teori, då hada han nog inte lagt ner sådan tid på hitta det.

Ganska uppenbart det var niklas var ju han som var sådär förbannad på bla steff och torpet, achmed och steff drog ju jämt
Citera
2026-03-03, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Kan du inte läsa ditt inavel? Jag skrev nyss att jag inte bryr mig om Vanessa.

Bevisbördan ligger fortfarande på dig, oavsett om jag tror på Vanessa eller inte. Vad jag tror om henne är inte relevant. Det är du som spekulerar, inte jag.
Jo jag vet du är en efterbliven babbe som älskar vanessa, fy fan vcad du är äcklig
Citera
2026-03-03, 06:21
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Kan du inte läsa ditt inavel? Jag skrev nyss att jag inte bryr mig om Vanessa.

Bevisbördan ligger fortfarande på dig, oavsett om jag tror på Vanessa eller inte. Vad jag tror om henne är inte relevant. Det är du som spekulerar, inte jag.
Jo att du ser den här avarten som en kvinna ligger helt och hållet på dig.

Jag gissar på du och vanessa har samma morsa för såhär korkad kan man inte vara annars, ganska uppenbar den har fyssiska fördelar det ser man ju i tävlingarna.

Men du är ju en smutsig arab som är van vid fuska så
Citera
2026-03-03, 07:52
Medlem
Vidriga scener när Bossen begravde katten levande under stenläggningen!
Och Benny stod bara bredvid och flinade.
Tyckte synd om Petra Antoine när hon kom tillbaka från fisket med korgen full av strömming och skulle bjuda det lilla kräket på ett fiskhuvud men inte kunde hitta sin älskade "katze". Hon lockade och lockade och kunde höra hur den jamade men inte finna den någonstans. Och Bossen gick omkring och skrockade förtjust fram tills det blev helt tyst. Nej, lägg ner Torpet och rensa ut dylika sadister från castingen innan sådant här får ske, eller stoppa hyssen i tid. Det är som Gutta säger: "Det viktigaste är att djuren har det bra". Och då räknas väl även en liten improduktiv misse, eller?
Usch!
Citera
2026-03-03, 08:28
Medlem
Uppfriskande att nodraketen och Blessed81 är så progressiva att de i princip redan accepterat Vanessas könsbyte till man, redan innan hon startat sitt försök till transition. Det går givetvis inte att byta kön bara för att man vill.
Citera
2026-03-03, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin
Uppfriskande att nodraketen och Blessed81 är så progressiva att de i princip redan accepterat Vanessas könsbyte till man, redan innan hon startat sitt försök till transition. Det går givetvis inte att byta kön bara för att man vill.
Bara de får hata lite så spelar det integ roll.
Citera
2026-03-03, 10:21
Medlem
Klart man ska vara falsk, ljuga och spela spelet. Är väl hela poängen med programmet eller?

Åka dit och vara genuin och gosa med djur? Nej.
Citera
2026-03-03, 10:47
Medlem
Fattar inte hur Ahmed kan glida på sågan räkmacka genom farmen. O hur de kan lita på honom är en stor gåta. Känns som det är mkt snack men lite verkstad från hans sida. Skulle vara intressant o se han på tinget. Sen Alex tråkig o feg typ,vänder kappan efter vinden vågar inte stå upp för någon överhuvudtaget.
Citera
2026-03-03, 11:29
Medlem
Irmschers avatar
Hälften av varenda avsnitt går ju åt på att tala om vilka man har paktat med, otroligt tröttsamt.
Citera
2026-03-03, 12:22
Medlem
Verkar som att Vanessa är svår att få bort från Farmen. Hon behöver vara förstekämpe och möta någon som väljer kunskap. Om inte hon väljer en kille som är bättre på allt och starkare.

Är jäkligt jobbigt att höra henne prata med släpig röst på ortenspråk, vara både offer och skadeglad. Vanessa vill att Ahmed skall bryta löften bara för att skadeglatt få påvisa sin tes. Den nivån hon håller.
Citera
2026-03-03, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Verkar som att Vanessa är svår att få bort från Farmen. Hon behöver vara förstekämpe och möta någon som väljer kunskap. Om inte hon väljer en kille som är bättre på allt och starkare.

Är jäkligt jobbigt att höra henne prata med släpig röst på ortenspråk, vara både offer och skadeglad. Vanessa vill att Ahmed skall bryta löften bara för att skadeglatt få påvisa sin tes. Den nivån hon håller.

Hon behöver bli vald till kämpe och möta någon som är stor och stark och som inte väljer kunskap. Hon läser ju bondepraktikan. Grejen är att skulle hon bli vald till förstekämpe väljer hon antagligen Erik, Amanda eller Niklas och de är väl inte så starka på kunskap någon av dem tror jag.
Citera
2026-03-03, 13:14
Medlem
XtraXs avatar
Om mina beräkningar stämmer gick Erik ner på Amanda den där natten när Niklas uppfattade mystiska ljud från deras slaf, om Amanda återgäldade tjänsten är fortfarande oklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in