2026-03-03, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceGayAndSunshine
Han låtsas ännu som att kriget mot Iran inte händer.

Vindflöjeln måste väl först utvärdera vilken sida som är mest pk att ställa sig på. Därefter kommer det nog lite moralkakor och kopierade nyheter om hur mycket den rätta sidan bombat.
Citera
2026-03-03, 11:53
Medlem
Bandriljaers avatar
Han har förklarat (länge sedan) att han inte skriver omfattande om andra krig än Ryssland/Ukraina pga av någon anledning jag inte minns. Det går säkert att hitta med Google eller AI om någon orkar med det.
Citera
2026-03-04, 13:59
Medlem
Fåntratten är extra irriterad idag eftersom det går bra för Volvo och deras Ex60 och kanske puttar ner hans nya töntmobil VW ID7 från tronen.

Att han inte vill att nått annat krig ska diskuteras, trots att det uppenbart kommer att påverka Ukraina också, beror på att han är autistisk och kan bara koncentrera sig på en sak åt gången. Varför tror ni han skriver att alla ska hålla sig till rätt tråd att kommentera? Hans hjärna reder inte ut det och kommer att koka.
Citera
2026-03-04, 15:00
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandriljaer
Han har förklarat (länge sedan) att han inte skriver omfattande om andra krig än Ryssland/Ukraina pga av någon anledning jag inte minns. Det går säkert att hitta med Google eller AI om någon orkar med det.
Är lite störigt att han är så hovsamt neutral när det kommer till konflikter som involverar Israel. Antar att han är pro-Israel trots allt, men att han oppurtunistiskt inte vågar stå för det i och med att han vet att det provocerar massa vänsterfolk.
Citera
2026-03-04, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamLem

Att han inte vill att nått annat krig ska diskuteras, trots att det uppenbart kommer att påverka Ukraina också, beror på att han är autistisk och kan bara koncentrera sig på en sak åt gången. Varför tror ni han skriver att alla ska hålla sig till rätt tråd att kommentera? Hans hjärna reder inte ut det och kommer att koka.

Han har ju drivit tesen att NATO inte kan förlita sig på luftherravälde i krig mot Ryssland utan att vi kommer bli överkörda av drönare. Sen kommer Israel och USA och liksom säger "hold my beer", kör över Iran på några timmar, upprätthåller luftherravälde och de där drönarna, som ju Iran faktiskt produktutvecklade ganska tidigt, lyser med sin frånvaro som relevant faktor på slagfältet. Eller, ja Israel och USA använder dem tillsammans med stridsflyget för att övervaka och bekämpa, men lyckas samtidigt helt nedtrycka den iranska drönarförmågan.

Lars Wilderäng vet som vanligt inte vad han talar om.
Citera
2026-03-05, 10:16
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:

Han läxar upp sina egna läsare för att de intresserar sig för ett annat krig än just det av Lars utvalda enda viktiga kriget:

Citat:
Även bloggläsarna är uppenbart distraherade av ett krig som inte berör oss. Ska ni även börja fokusera på kriget i Myanmar?

Jag behöver bara åka bort till macken och kolla på diesel-priset för att veta med säkerhet att kriget i Iran redan berör mig, och med lite fantasi kan man enkelt inse att det kan komma att beröra oss i mycket högre grad beroende på hur det utvecklar sig.

Hade jag skrivit detta i Lars kommentarsfält hade han väl troligen "kickbannat" mig omgående.
Citera
2026-03-05, 10:22
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandriljaer
Han har förklarat (länge sedan) att han inte skriver omfattande om andra krig än Ryssland/Ukraina pga av någon anledning jag inte minns.
Galopperande russofobi? Ironin är öronbedövande att kvinnan som cuckar honom är en ryska. Det är som taget ur Family Guy.
Citera
2026-03-06, 12:04
Medlem
Citat:
Fåntratten är extra irriterad idag eftersom det går bra för Volvo och deras Ex60 och kanske puttar ner hans nya töntmobil VW ID7 från tronen.

Lasse-Basse borde prova att köra en 10 år gammal begagnad dacia Duster DIESEL samt handla kläde roch annat på Ge-Kås i Ullared erd för att komma i kontakt med verklighetens folk och de villkor de lever i. Slita av sig sina svarta polottröjor av märkesfabrikat och gå tillbaka till var han var 2013 - 2014 innan sprättigheten , stöddigheten och varumärkestorskandet tagit överhanden !
Citera
2026-03-07, 15:24
Medlem
Nån som har kommit igenom hans senaste kräkmedel om hur det gick till när de tog sig hem från seglingen med ”Kattan” i Västindien.
Tveksamt om jag någonsin läst en så självgod, pompös text. Titta på oss som inte reser som någon annan!
N som han har en bromance med ligger ju garanterat med hans fru och bunkerdvärgen är åskådare..
Ett litet citat
Citat:
Handslag byttes, artigheter utväxlades på spanska som N talar helt flytande och vi guidades bort till var man skulle gå på bussen. En buss som tydligen vår kontakt kände så de skulle tydligen vara förvarnade.

Jag har aldrig känt mig så vit någonsin. Jag var garanterat med min grisrosa hud den vitaste i hela Miches, och tillsammans med de mer solbrända Lena och N var vi därmed tre personer med kaukasisk bakgrund i hela staden. Jag är dessutom blond. Kände mig lite uttittad om vi säger så.

https://cornucopia.se/2026/03/fredagsmys-fran-miches-till-satila-pa-41-timmar/
Senast redigerad av Nanteq 2026-03-07 kl. 15:25. Anledning: Autocorrect
Citera
2026-03-12, 13:25
Medlem
Nu har IDF/Mossad med hjälp av USA dödat ayatollan och Lasse låtsas som det regnar. Vad skulle hända med Lasse liten om Putin drar samma korta strå?
Senast redigerad av heybabariba 2026-03-12 kl. 13:28.
Citera
2026-03-16, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Nån som har kommit igenom hans senaste kräkmedel om hur det gick till när de tog sig hem från seglingen med ”Kattan” i Västindien.
Tveksamt om jag någonsin läst en så självgod, pompös text. Titta på oss som inte reser som någon annan!
N som han har en bromance med ligger ju garanterat med hans fru och bunkerdvärgen är åskådare..
Ett litet citat

https://cornucopia.se/2026/03/fredagsmys-fran-miches-till-satila-pa-41-timmar/

En DRYG högfäridig jävel !
Citera
2026-03-17, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stortebeker
En DRYG högfäridig jävel !

Tror ni att dåren läser här på Flashback?

Ryktet i byn säger att hans ryska luder till fru ska knulla ganska friskt på diverse swingerskvällar.

Huruvida det stämmer låter jag vara osagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in