Citat:
Ursprungligen postat av
Satilamannen
Man kan ju undra om Lasse och eLena springer på swingersklubbar..
Som inledning så måste jag skriva att jag håller med mycket av det Lars skriver(speciellt det gällande Ukraina och han gör ett jättebra jobb att rapportera om Ukraina/Ryssland) och mycket annat också men han har också vissa väldigt skeva synpunkter/analyser och känns ganska instabil och emotionellt omogen i vissa frågor.
Men som svar på ditt citat, jag har efter att ha läst det mesta av Cornu kommit till slutsatsen att han är en Cuck, eller åtminstone att de är stag/vixen par. Mycket av det han skriver gällande relationer/sexualitet är nedvärderande mot män(oftast vita män) och alltid hyllande/lyftande av kvinnan och speciellt dennes sexualitet. Hittar inte länken nu men var en blogg-post för några månader/halvår(kanske längre?) sedan där han i princip hyllade att alla män borde vara tacksamma för att deras kvinnor ska ha så många partners som möjligt för att de blir bättre på sex då, och män ska bara gilla läget och vara tacksamma även om de inte får något. Hela den texten kändes som ett cope/försvar av sin egna situation.
Sedan är hans fru typ 10x hetare än vad han är och hon är en riktigt äventyrare som åker världen runt och hittar på massa äventyr och Lars sitter hemma på gården och matar fåren. Jag kan tänka mig att hon tar del av en hel del "äventyr" och att Lars gillar det upplägget, t.om. uppmuntrar det. Jag tror att många av hans kontakter kommer genom Lena och han utnyttjar det för att öka sin egen sociala/ekonomiska status.
Dagens citat från bloggen "
förmodligen van vid överförfriskade frånskilda amerikanskor som längtade efter något större och hårdare än sina små och slappa exmakar., hänvisande till en svart man...