2026-03-01, 23:23
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Trump gick till val på att han skulle avslöja pedofiler och inte kriga.

Nu krigar han och skyddar pedofiler.

🤷‍♂️

Framförallt startar han nya galna projekt varannan jävla dag. Han gör verkligen allt för att undvika att göra det han gick till val på: att styra upp USA.

Tror att vanliga amerikaner skiter fullständigt i Iran och hellre skulle vilja se att dessa skattemiljarder läggs på hemmaplan.
Citera
2026-03-01, 23:24
Medlem
Sqrbankens avatar
Stämmer det att Netanyahu flytt till Tyskland? Maken till fitta i sådant fall Starta denna operation för att sen inte ha kulor nog för att åtminstone våga stanna de första 48 timmarna i sitt egna land ("med sitt folk"). Aja, det är som det är. Tror detta inte kommer gå så fort som firma Trump/Israel hoppas (hoppades) på.
Citera
2026-03-01, 23:25
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
"Kina skulle kunna ".... sorgliga fan...
Ja och jag skulle kunna göra en massa ting men kommer inte göra det och Kina kommer inte göra ett skit ... vare sig i Iran eller Taiwan

*gäsp* Kippabäraren har talat vi såg det senast när Kina knäckte ryggraden på attack hunden eran då fick ni snällt krypa till korset Men gulligt att du försöker puss på dig😘
Citera
2026-03-01, 23:26
Avstängd
Finns det några bra livekameror man kan se på?
Citera
2026-03-01, 23:27
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Det fetade
Anmärkningsvärda och illavarslande låga siffror för avskummet Trumps krig.

Apelsin-mannen och hans inkompetenta amatör-regim kommer att ställa till med en shitshow av detta. Är uppriktigt orolig då jag är starkt Pro-USA.

Vad är du orolig över? Den här fadäsen är redan över. Iran är slut. Det blir lite små attacker fram och tillbaka tills Iran ger upp precis som för 10 månader sedan.
Citera
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Stämmer det att Netanyahu flytt till Tyskland? Maken till fitta i sådant fall Starta denna operation för att sen inte ha kulor nog för att åtminstone våga stanna de första 48 timmarna i sitt egna land ("med sitt folk"). Aja, det är som det är. Tror detta inte kommer gå så fort som firma Trump/Israel hoppas (hoppades) på.
Det stämmer, många säger ju det, hade varit kul med bildbevis! Det är bara att att lyssna på skurken när han försöker med engelska, hela hans väsen är motbjudande, så att gömma sig i en porrbunke i Berlin är
inte ologiskt.
Citera
Medlem
ett2ett2ett2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garv-Per
Detta är större än svensk politik. Hoppa av din höga häst med tyckande. Detta kan vara början till det världskrig det talas om. Då är vi indragna i det.
Ja..... allt går utför och inget görs för att det inte ska starta...
Citera
2026-03-01, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Varför så grinig, har kipan åkt på sne? Det är imorgon börserna kraschar
Är du antisemit? Jag hatar inga judar, de verkar hata mig dock bara för jag är goyim. Varför ska jag vara som boskap för dem för att jag inte är jude? Jag säger jag bara vad jag ser hur deras hivemind funkar. Det är väl inte budbäraren som ska skjutas eller?

Lägg ner grabben
Citera
2026-03-01, 23:28
Medlem
ett2ett2ett2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Tredje Världskrig kommer ske och jag undrar om Sverige kommer bli inblandad. Där vi får massa missiler och bomber, m.m.
Det måste stoppas.
Citera
2026-03-01, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
"Trump har ju sagt..."

Han stod precis och upprepade det i en live-sändning till världen
Citera
2026-03-01, 23:29
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken

Ja han dök upp i Epstein filerna och sökte snabbt politisk asyl. Lol.
Citera
2026-03-01, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garv-Per
Kan du inte läsa? 😅
Jag svarade på din kommetar där du lyfter att Israel inte skapat oreda på 70 år. Du tror landet står stilla för övrigt när det kommer till den zionistiska regimen? Jag förklarar att vad jag tror är att det absolut kan ha varit möjligt för israel att sträva efter ett storisrael. Du ser inte den möjligheten. Jag är villig att vara öppen för den möjligheten. Men du som vet, du vet. Så vi kör på ditt spår. Du har säkert rätt. Du vet mer än vad som uppdagats under decenier. Du är troligtvis väldigt upplyst!
Vem som helst kan ju se att knappt något har hänt i regionen och inget talar för att det ska ske några förändringar i regionen. Nämn något som talar för att Israel skulle börja expandera landytan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in