2026-03-01, 23:30
Avstängd
Det är bra gubben att du tagit ner dig själv på jorden...välkommen tillbaka söttis

Så.... när kommer Kina sa du? du har rätt.. aldrig 😅😅😅 det är bra... att veta sin plats Habib älskare är en välsignelse

Kina kommer hjälplöst titta på när Israel bombar Iran. Förstår vi?

Men de kanske säger "vi fördömer " i FN😅😅😅 det kommer lära Israelerna en läxa..va säger du Habib älskare?

Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
*gäsp* Kippabäraren har talat vi såg det senast när Kina knäckte ryggraden på attack hunden eran då fick ni snällt krypa till korset Men gulligt att du försöker puss på dig😘
Citera
2026-03-01, 23:31
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Nej, du munbajsar vad din trasiga hivmind snöat in på. Du skulle inte tagit den i tvåan så ofta.

Kan du svara på vem du ger ditt stöd i frihetskampen i Iran, istället för att lajva Gretabästis?

Ämnet är Iran och Israels/USAs attacker. Ser du inte mods uppmaning?

Lipar du fortfarande, det var timmar sedan jag svarade dig, stackars liten, det svaga judiska psyket gör sig påmint, hoppas du inte förvärrar ditt mentala tillstånd
Citera
2026-03-01, 23:32
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Han stod precis och upprepade det i en live-sändning till världen

Helt irrelevant.
Citera
2026-03-01, 23:33
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Vad är du orolig över? Den här fadäsen är redan över. Iran är slut. Det blir lite små attacker fram och tillbaka tills Iran ger upp precis som för 10 månader sedan.

Magkänslan säger att avskummet Trump och hans clowner dragit igång ett mycket illa förberett krig.
Citera
2026-03-01, 23:34
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Det är bra gubben att du tagit ner dig själv på jorden...välkommen tillbaka söttis

Så.... när kommer Kina sa du? du har rätt.. aldrig 😅😅😅 det är bra... att veta sin plats Habib älskare är en välsignelse

Kina kommer hjälplöst titta på när Israel bombar Iran. Förstår vi?

Men de kanske säger "vi fördömer " i FN😅😅😅 det kommer lära Israelerna en läxa..va säger du Habib älskare?

Israelerna? Utan USA inget Israel din dumma jävel 😂🤣😂... och som sagt Kina har guldläge nu att ta Taiwan sen om de gör det eller inte återstår att se men det blir jobbigt för ditt pissland om de bestämmer sig för att göra det gulleplutt 😘
Citera
2026-03-01, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ett2ett2ett2
Varför springer det runt kvinnor utan slöja då och visar håret,
om de dödas för det?

Då borde väl Saudi bombas också då? Så att kvinnorna kan visa håret där?

Jag ska inte försvara det här, men det är sinnesjukt att bomba ett land för att kvinnorna inte får visa håret där. Eller tro att det är därför man bombar landet.

Iran bombas av flera skäl. Dels för att regimen vägrat stoppa framställandet av kärnvapen och dels sätta stopp för regimens förtryck av det egna folket. Iran har ju varit en hårdför teokrati sedan 1979.
Citera
2026-03-01, 23:35
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Magkänslan säger att avskummet Trump och hans clowner dragit igång ett mycket illa förberett krig.

Kriget är över. Finns inget Iran kan kontra med. Ingen allierad aktör vågar visa sig heller.
Citera
2026-03-01, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Helt irrelevant.

Nej du vet ju bättre...
Citera
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Om det stämmer det jag hört så kommer snart en Fatwa utfärdas med anledning av vad som sker. Då kommer helvetets portar slutligen öppnas och elden kommer förinta alla islams fiender.
Vad exakt tror du kommer att förändras av att en fatwa utfärdas jämfört med alla tidigare som utfärdas?

"Nu är vi sura PÅ RIKTIGT, typ".
Citera
Medlem
Satanhelvete12345s avatar
Jag såg just att trump hotar med hämd för 3 amerikaner som dött i detta anfallskrig.
Jag tycker det är förjävligt, igår bombade dom en flickskola 51 döda .dom är tydligen inte värda nåt .just den här typen av hot gör mig äcklad .
Usa visar sitt fulaste tryne .

https://www.expressen.se/tv/nyheter/varlden/trump-utlovar-hamnd-det-hardaste-slaget/
Citera
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Nej du vet ju bättre...

Alla vet att man inte kan lita på vad han säger.
Citera
2026-03-01, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Lilla vännen, jag vill inte knäppa dig på nosen men visste du att israel har hjälpt till att finansiera hamas? Som motståndare till PLO, för PLO enade palestenierna och sågs som ett hot av mossad?

Iran kommer inte bli någon "västlig", "demokrati", vi har ju inte ens en reell demokrati här, den är imaginär när det kommer till kritan. Du är uppvuxen till vad du får, bör tänka. Tänker du utanför boxen så är det -ajabaja!

Iran kommer bli en shitshow utan dess like, och det är synd om de iranier som är ädla som förstår att israel är store satan i världen och vi måste alliera oss med dessa mot detta yttre hot mot mänskligheten och världen, vare sig de är kristna-,muslimska-, zoroastriska., sekulära iranier.

Vems nyliberala smörja är det du citerar? Bara klichéer som låter jättebra utan substans eller förankring i verkligheten.
Bubben vad vill du ha sagt egentligen? Att man stöttat sina fienders fiende i tron att det skulle bli bättre har redan hänt en massa gånger genom historien.

Är att vi inte har din version av demokrati som gör att vi inte har någon demokrati?
Vad är det som är ajabaja menar du?

Alltså jag väljer ju hellre Israel framför något muslimskt land alla dagar i veckan.

Egna tankar, du vet tänka utanför boxen?
Eller är det bara tankar utanför boxen när du tänker dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in