2026-03-01, 22:36
Avstängd
SpaceGayAndSunshines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Många skäggiga män med väldigt stora och fula näsor som tycker om att förtrycka kvinnor och tortera sin befolkning får nu famnen full med bomber. Det är bra för världen och iranierna att det sprängs skäggiga män med väldigt stora och fula näsor.

Vad har skägg med något att göra?
Citera
2026-03-01, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Nonsens. Det kommer bara ske om Putin får frispel och attackerar ett NATO-land. Och inte ens ett sådant krig kan beämnas som WW3
Vad tror du om att Kina följer USAs exempel och hoppar över regelverket och tar Taiwan, vilket i sin tur får Japan att agera och dra in USA i den konflikten?
Citera
2026-03-01, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
USA har idag sänkt nio iranska skepp, sprängt marinens HQ samt Rev. gardets HQ.
Underbart att höra! När tar de den nye Ayatollan tror vi?
Citera
2026-03-01, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arkeofuturisten
Vi pratar om mindre grupp människor som blev utkörda ur landet eftersom de stödde en totalkorrupt och hatad diktator. Vi pratar om människor som inte varit i landet på 47 år. Tror inte att denna grupp ens vill återvända eller kommer tas emot speciellt väl.
Nu har det väl flyttat ut en strid ström av människor kontinuerligt sedan regimen tog över. Vi har massvis av dem i Sverige tex. Vi får väl se jag tror det vi får se är en intressant maktkamp om inte annat. Klart är att Iran ska piskas till underkastelse.
Citera
2026-03-01, 22:38
Medlem
Garv-Pers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svet-Landa
Vet inte vad du menar. Sverige i stort eller mitt kompani?

Blir du kallad till fronten har du även ett ansvar för de som inte är stridstränade som en del av förbandet.
Citera
2026-03-01, 22:38
Medlem
Vaa ... eee ...ee hh skulle andra länder i väst skydda Israel när Netanyahu år efterlyst för folkmord är det så de säger ?
Hur skall man sälja in det till allmänheten + medborgare.. Dina skattepengar går nu till detta viktiga glöm vård skola omsorg .Vi behöver rädda Mördarn ..
Du pröjsar redan för Ukraina fiaskot här får du ett till varsågod här är räkningen ..

" Saknar Gehör " som Borg sade

CC Arrest Warrants: On November 21, 2024, the International Criminal Court (ICC) issued arrest warrants for Netanyahu and Yoav Gallant, citing war crimes and crimes against humanity, including starvation as a method of warfare, murder, and persecution.

Snart ger ngn Adolf Hitler fredspriset postumt Finns det ingen som tänker längre ?
Folkmördarn börjar skjuta på nästa grupp människor för att sedan begära hjälp
GLÖM DET DIREKT OCH RAKT AV
Man tar sig för pannan. Finns det inte medverkan folkmord.
Lämna ut den j..n ..

Trump lär väl inte överleva till midsommar redan 3 försökt skjuta honom vad man hör Jänkare snackar vi
Han kan söka asyl I Ryssland som Assad
Bråkar man med för många för länge .Så smäller det förr eller senare.
Citera
2026-03-01, 22:39
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345.
Japan ska inte underskattas.
Nordkorea kommer inte våga göra ett dugg. Kim vet att Trumpen skulle vända Nordkorea upp och ner vid eventuell inblandning.

Trump skulle inte göra ett skit och det vet du 😂 gubben har inte vågat säga halv sju till Ryssland... och Kina är redan förbi USA i mycket inom det militära samt att det nu snart har samma nivåer utav kärnvapen... så vad skall Taco göra då?
Citera
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
*gäsp* som sagt vi såg vad Kina gjorde med USA under tullkriget herr kroknäsa så säg efter mig nu Kina knäckte ryggen på amerikansk ekonomi under tullkriget.
Tullkriget är annat än militärt krigsföring. Ger sig Kina in så är det godnatt för kinesiska ekonomin för då kan Shein, Temu och andra företag från Kina packa sina väskor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garv-Per
Blir du kallad till fronten har du även ett ansvar för de som inte är stridstränade som en del av förbandet.
Ja ok. Är du tränad i strid?
Citera
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Det är väl på tiden att Sverige skickar ner trupper som ska dö för de sanna arierna, perser.
Befria de.
Det är det svenskarna i tråden vill.
Det är det nog väldigt få som vill. Däremot är Iran en terrorstat, dom sponsrar terrorism och stöttar andra skurkstater som Ryssland. Det är viktigt att den iranska regimen slås ut.
Citera
2026-03-01, 22:40
Avstängd
tullkrig så var Kina jätte tuffa

Sen när är tullkrig ett militärt krig söttis?

😅😅😅du är fan rolig du

🥺jag vann en ggn ett vattenkrig som grabb när jag var i Florida mot en SWAT utbildad person ...så enl hur du resonerar , kan jag besegra USAs poliskår då??😅😅😅

Så säg efter mig: Kina vågar inte rädda Iran

Citat:
*gäsp* som sagt vi såg vad Kina gjorde med USA under tullkriget herr kroknäsa så säg efter mig nu Kina knäckte ryggen på amerikansk ekonomi under tullkriget.
Citera
2026-03-01, 22:41
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Trump skulle inte göra ett skit och det vet du 😂 gubben har inte vågat säga halv sju till Ryssland... och Kina är redan förbi USA i mycket inom det militära samt att det nu snart har samma nivåer utav kärnvapen... så vad skall Taco göra då?
Både Kina och Ryssland är medvetna om konsekvenser ifall de bestämmer sig för direkt konfrontation med USA, speciellt när landet styrs av någon så pass oberäknelig som Donald.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in