2026-01-24, 15:17
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Tack, verkar mest vara vi som håller fanan högt här nuförtiden! Alya-länken fick jag i en annan chatt på ett danskt forum, ingen aning hur den hittades till att börja med dock. Själv hade man ju gärna filmat sina möten på rummen men jag har aldrig hört om någon som tillåter det.
Recension av Globe kommer strax i den gamla Globe-tråden!
Citera
2026-01-24, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Tack, verkar mest vara vi som håller fanan högt här nuförtiden! Alya-länken fick jag i en annan chatt på ett danskt forum, ingen aning hur den hittades till att börja med dock. Själv hade man ju gärna filmat sina möten på rummen men jag har aldrig hört om någon som tillåter det.

Jag hittade lite info om henne under r/fkksharks på reddit men där kallar dom henne för Ervina, finns lite bilder i samma tråd
Citera
2026-01-25, 11:07
Medlem
Citat:
Kul att du hade bättre tur med henne! Det kan vara ganska stor skillnad på tjejerna från dag till dag, så man får ha lite tur och träffa dem vid rätt tillfälle (och lita på personkemin förstås). Men kanske får testa henne nästa gång iallafall då!

"Ervina" är välkänd för att vara urdålig. Men hon kanske har förbättrat sig för att kunna överleva på sharks. Eller smaken är som baken.

Citat:

Hon gjorde en del porrfilmer tidigare under ett annat namn. Vet inte om denna film är en av de filmer som gjordes men det ser ut mer att vara någon "reklamfilm" för henne på Sharks?
Citera
2026-01-25, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
En strålande recension. Stort tack!

Angående Alya, hur lyckades du hitta videon med henne? Ser ju ut att vara filmat på en FKK av en av hennes kunder?

Sök på Alya Little på en av våra mer kända porrfilmssidor som har samma namn som ett gnagardjur som vi oftast har som husdjur i små burar
Citera
2026-01-26, 17:28
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mynona1000
"Ervina" är välkänd för att vara urdålig. Men hon kanske har förbättrat sig för att kunna överleva på sharks. Eller smaken är som baken.

Nej, det var precis min erfarenhet också, och som delades av andra herrar på Sharks som jag pratade med. (även om "dp0zw4" här verkade ha en trevligare erfarenhet.) Men även på filmen ger hon ju ett ganska oengagerat intryck...
Citera
2026-02-28, 19:51
Medlem
Hur är status på Mainhattan? Det var enligt mig en klubb på nedgång men har inte varit där på ungefär 1 år.
Citera
2026-03-01, 15:18
Medlem
htsolna08s avatar
Är palace eller mainhattan värd att besöka? kommer ha en dag i Frankfurt och sedan resten i Darmstadt där jag ska testa sharks några dagar i sommar
Citera
2026-03-01, 15:25
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Är palace eller mainhattan värd att besöka? kommer ha en dag i Frankfurt och sedan resten i Darmstadt där jag ska testa sharks några dagar i sommar
Släng inte bort dina pengar på tex Mainhattan, ta alla dagar på Shark. Gudomligt ställe med massor av topptjejer stor trädgård med fin pool. Små stugor där du först badar med en tjej och sedan in i en stuga då du är lagom " brunstig" bättre finns inte med rätt tjej
Citera
2026-03-01, 16:09
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Släng inte bort dina pengar på tex Mainhattan, ta alla dagar på Shark. Gudomligt ställe med massor av topptjejer stor trädgård med fin pool. Små stugor där du först badar med en tjej och sedan in i en stuga då du är lagom " brunstig" bättre finns inte med rätt tjej

Har 3-4 dagar på sharks planerade redan och tänkte man skulle kanske testa palace/mainhattan första dagen men kanske bättre att skippa de och gå all in på sharks istället då
Citera
2026-03-01, 19:16
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Har 3-4 dagar på sharks planerade redan och tänkte man skulle kanske testa palace/mainhattan första dagen men kanske bättre att skippa de och gå all in på sharks istället då
Sist jag var på Mainhattan var där ca 0 brudar, var visserligen ett halvår sedan så nu kommer jag aldrig att gå dit igen
Det var annars det trevligaste ställe före pandemin.
Citera
2026-03-01, 19:55
Medlem
bogerts avatar
Citat:
Sist jag var på Mainhattan var där ca 0 brudar, var visserligen ett halvår sedan så nu kommer jag aldrig att gå dit igen

Jaha, så kan det gå. Men det är väl bara knulla på ändå, what happens in Mansgrottan stays in Mansgrottan. Bara grattulera till lite nya erfarenheter.
Citera
2026-03-01, 21:55
Medlem
Citat:

Jag var där senast kanske 1 år sedan. Det var en klubb som verkligen åkt ruschkana. Väldigt få tjejer och de var inte i närheten på samma nivå som Sharks. Många av mina tidigare favorittjejer verkade ha kastat in handuken.

När jag var där senast var det dessutom en kartellprissättning bland tjejerna på 100€ för CBJ och 50€ per service, vilket var en sjuk prissättning för en sådan liten klubb. Men jag har läst på ISG att denna prismodell har skrotats, tydligen fungerade det inte så jättebra i längden för en sådan liten klubb som konkurrerar med större klubbar som Sharks.

Men det kanske har ändrats till det bättre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in