Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-09, 19:25
  #217
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Välkommen till FKK-världen!

Låter som att det var ditt första besök på FKK?

Din signatur antyder att du annars besöker thaimassage-salonger. Stämmer det?

En fördel med FKK är att man aldrig behöver vänta på att det kanske blir sex och sällan förhandla om priser. Man kan prata med tjejerna innan man bestämmer sig. Slutligen kan man stanna hela dagen med mat och relax.
Första gången på FKK ja, men bara thaisalonger nej.
Tyckte att detta var den ultimata upplevelsen bara, och det lär nog bli flera besök
Citera
2018-06-17, 09:19
  #218
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Är det hyrbil som gäller för att smidigast ta sig till Oase resp. Sharks från centrala Frankfurt alt. Frankfurts flygplats? (Bortse från taxi).
Till oase om du vill aka kommunalt tar du S5 fran FFM HBF till Friedrichsdorf (Bad Homburg funkar med om taget inte gar vidare till friedrichsdorf) , sedan taxi. Det finns bussar med i friedrichsdorf men det är överkurs.
Citera
2018-06-19, 07:57
  #219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bimman
Till oase om du vill aka kommunalt tar du S5 fran FFM HBF till Friedrichsdorf (Bad Homburg funkar med om taget inte gar vidare till friedrichsdorf) , sedan taxi. Det finns bussar med i friedrichsdorf men det är överkurs.

Jag var på Sharks och Oase i slutet av maj. Hade hyrbil som jag hämtade ut på FRA. Det gick mycket smidigt att köra till båda klubbarna med hjälp av Google Maps. Första besöket var Sharks och dit tog det ca 15 minuter. Oase låg verkligen ute på landet och jag trodde nästan att google spelade mig ett spratt då jag åkte ut bland sädesfält och bondgårdar men det var rätt

Även återfärden från Oase till FRA gick snabbt och smidigt. Mindre än en timme från det att jag klev ut från Oase hade jag kört till FRA, tankat hyrbilen, lämnat igen bilen och fått den avsynad, passerat säkerhetskontrollen och tagit mig till gaten.

Kan varmt rekommendera hyrbil från FRA, mycket smidigt och enkelt och sen har man många FKK att välja mellan och kan snabbt ta sig mellan dem.
Citera
2018-07-23, 19:43
  #220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Sharks och Oase i slutet av maj. Hade hyrbil som jag hämtade ut på FRA.

Shyyst. Funderar på att göra en liknande resa snart: Smidigt med bra flygbolag till FRA. Sharks verkar vara en klubb med mycket silikon och stora läppar (plastig bimbo/barbie look) som jag gillar och både Sharks och Oase har fina pool- och uthus ytor vilket jag gillar. Hoppas det fortfarande är en värmebölja i September :-)
Citera
2018-10-04, 03:06
  #221
Medlem
Hermann666s avatar
Gjorde ett kort besök på Palace. Kom ganska sent, vid 23-tiden. Rätt mycket folk. En hel del asiater och lagom många tjejer.

Palace är som vanligt. Hög nivå utseendemässigt men mycket förhandling om pris och liknande. Att få bra service för 50 euro här är helt enkelt inte möjligt.

Avvisade artigt ett antal tjejer som kom fram och hälsade. Sedan kommer två små unga supersöta tjejer med slanka kroppar fram till mig. Inser direkt var detta kommer att sluta. De vill givetvis sälja in en trekant och jag kommer inte att kunna säga nej när de är så slanka, unga och söta. Jag var såld direkt.

Vi går till ett rum jag och tjejerna. En är blond med glasögon så att hon ser ut som en lärarinna, eller sekreterare som hon säger själv. Den snyggaste av de två. Den andra är mörkhårig med små nätta silikonbröst. De säger att de bägge är 21 år och från Moldavien.

Väl på rummet vill de diskutera priser och vad vi ska göra. Ja ni känner väl mig vid det här laget. Det brukar inte bli billigt. Vi kommer överens om en timme med all inclusive som de kallar det. Kostnad 500 euro för kyssar, lesbiskt, sug utan, vaginalt och analt med bägge och sprut i bägges munnar varvid de kysser varandra och låter satsen rinna mellan dem. Sedan lite massage som avrundning.

Härlig omgång med dessa fina tjejer men det är lite stressat och forcerat och den där riktigt bra stämningen infinner sig inte. Helt okej får jag nog ändå sätta som betyg. Och 10 poäng till blondinens kropp som var fantastisk.

Sedan blir det bad i poolen. Bastu där jag träffar en trevlig kille från Korea. Vi diskuterar FKK, Nordkorea och Trump.

Väl i loungen igen sitter jag och tar igen mig. Avvisar flera tjejer som kommer fram och raggar. Sedan kommer en tjej fram som jag sett en stund tidigare. Lätt den vackraste på hela klubben. Vi går till ett rum.

Hon är 24 år, lång 1,80 plus klackarna så säkert 1,95. Långt mörkt hår och en slank, nästan skinny kropp med ett par modellbröst i lagom storlek. Underbar kropp och ett sött ansikte, 10 poäng. Hon är tyska och kommer från Berlin.

Vi kommer överens om en timme för 300 euro inklusive sug utan, vaginalt, analt och sprut över hennes bröst samt massage på slutet. Hon suger skönt och vi övergår sedan i en sextionia. Efter ett tag är det dags för analt. Hon säger att hon inte gjort det än i dag och att vi måste börja försiktigt.

Hon tar glid på oss bägge och sätter sig gränsle över mig. Tittar mig djupt i ögonen när hon sakta för in min kuk i sin röv. Vi tar det långsamt och försiktigt. Efter ett tag går det lättare och vi kan köra lite hårdare.

Sedan byter vi till missionären och fortsätter med analt. Efter en stund blir det kondombyte och vaginalt i missionären och doggy. Avslut med sug och runk tills jag kommer över hennes bröst. Sedan ger hon mig en fantastisk ryggmassage. På gränsen till professionell. Vi ligger länge och pratar om allt möjligt. Den här tjejen får 10/10/10 för utseende, sex och personlighet.

Lämnar Palace nöjd. Som vanligt upsell och dyrt men den sista tjejen slår det mesta. Hon tar sig in på min hall of fame. Och jag kan konstatera att BBBJ inte var något som helst problem men det kostar extra.
Citera
2018-10-05, 02:47
  #222
Medlem
Hermann666s avatar
Det blev ett besök till på Palace. Precis som dagen innan så kommer jag dit vid 23-tiden. Mycket folk. Både många kunder och många tjejer. Partystämning med hög musik och en av tjejerna dansar pole dance. När jag står vid baren så får jag avvisa ungefär en tjej varje 30 sekunder. Jag hälsar artigt och säger att jag precis har kommit och behöver se mig om lite.

Efter en stund så börjar jag prata med tjejen som har dansat pole dance. Såg henne även dagen innan. Hon vet hur hon ska röra sin kropp och hon har en bubblig och glad personlighet. Vi går till ett rum och hon berättar att hon är från Ungern. Hon är 30 år och man märker att hon är erfaren. Mörkblont hår, naturliga små bröst och en snygg rumpa. Vältränad tjej. Hon är kul och stämningen är bra. Avsugning utan, hon rider i reverse cowboy och sedan tar jag henne i doggy. Avslut med CIM. Kostnad 150 euro för en halvtimme. Hon berättar att klubbledningen säger att det är upp till tjejerna om de vill suga utan.

Relaxar lite och står sedan i baren och spanar. Alltid svårt att välja sista tjejen för resan. Man vill ju att det ska bli bra. I början av en resa med 3-4 besök så har man råd med en nitlott.

Två tjejer kommer fram till mig och vill sälja på mig en trekant. Känner direkt av deras personlighet och inser att det är falskt och påklistrat. Avböjer vänligt men bestämt. Då kommer den vackra tyskan från Berlin, som jag var med dagen innan, fram med en väninna och föreslår en trekant. Vi går till ett rum.

Väninnan är tyska från Hamburg. 28 år med smal kropp, ganska stora silikonbröst och lite filler i läpparna. Ganska porrig och inte riktigt min typ. Men tjejen från Berlin är fortfarande vackrast på hela klubben. Vi kör en timme med sug utan och lesbiskt. De turas om att suga mig, väninnan är fantastisk på detta. Skulle nästa vilja ha en timmes edgeing med henne. De leker med mina kulor och suger samtidigt. De tar fram små massagestavar och jag får leka med dessa i deras fittor. Berlinskan rider mig skönt och sedan knullar jag Hamburgskan i doggy samtidigt som hon slickar sin väninna. Hon är trång och skön. Det hela avslutas med att de bägge suger och runkar tills jag kommer över deras bröst. Sedan ligger vi svettiga och oljiga i en hög och pratar. Kostnad 500 euro.

Jag tycker nog att Palace levererar, i alla fall för den som har tjock plånbok och vet hur man ska avvisa alla tjejer som hela tiden kommer fram.
Citera
2018-10-22, 19:01
  #223
Medlem
Hej!

Får jag fråga er vana Sharks-besökare:

1. Det verkar som om det bara finns handdukar i receptionen där, till skillnad från t ex Artemis. Är det ändå fritt fram att byta när man vill eller finns det restriktioner?
2. Ligger bastuarna på entreplan rakt fram lite "osynligt" eller var är det?

Varit där en gång men det var bara in och ut så jag hann inte med mycket. Ska dit i höst igen och det finns inget sämre än att vara velig på en FKK även om man varit på andra, det ser ju Sharksen direkt...
Citera
2018-10-22, 21:05
  #224
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voldemort99
Hej!

Får jag fråga er vana Sharks-besökare:

1. Det verkar som om det bara finns handdukar i receptionen där, till skillnad från t ex Artemis. Är det ändå fritt fram att byta när man vill eller finns det restriktioner?
2. Ligger bastuarna på entreplan rakt fram lite "osynligt" eller var är det?

Varit där en gång men det var bara in och ut så jag hann inte med mycket. Ska dit i höst igen och det finns inget sämre än att vara velig på en FKK även om man varit på andra, det ser ju Sharksen direkt...

Handdukar är bara att gå å hämta när man själv önskar.... Ligger typ uppstaplade på disken. Man behöver inte be om att få en ny handduk, bara plocka.

Bastu med mera... Duschar, ångbastu... Ligger som du säger lite osynligt typ rakt fram lite till höger. Till höger om trappan som leder upp till ovanvåningen. Det ligger under själva ovanvåningen.
Citera
2018-10-22, 22:52
  #225
Medlem
Tack, Ormbiten!
Citera
2018-11-19, 15:31
  #226
Avstängd
thaimans avatar
I måndags.
Kommer in vid 14 tiden, ca 20 tjejer runt bardisken och i möblerna, jag var ensam endast en Japan sprang runt där inne i två timmar.
Tog ölen som de bjuder på och satte mig i en fåtölj. Fram kommer två riktigt vassa rumänskor och vill köra en dubbelmacka, jag förhandlade fram 75 euro PR näsa för en timma.
In i rummet och där får jag en omgång jag sent ska glömma, dom var överallt på kroppen ,red mig hej vilt och bytte plats, då den ena knullade så slickade den andra precis överallt, efter en timma var jag helt jävla slut, betalade och gick i duschen.
Toppbetyg på dessa 2
Efter ytterligare en timma tände jag om och letade själv på en lång blondin som också var sjövild, tog en halvtimma med henne och även hon får toppbetyg även om jag inte kom, men det struntar jag i.
Fick en " returbiljett" i kassan då jag åkte till hotellet för att Nanna ett par timmar för att returnera vid 18 tiden, nu var det flera brudar på stället, även herra men fortfarande övervikt på tjejerna.
Tände till på en mycket vacker tjej från Albanien, lång mörk med massor av tatueringar , hon var väldigt gfe och hon kramade ur mig en " pytts" efter ca 30 minuter.
Gick in i matsalen och käkade en god buffé, fick på en gång sällskap av en snygging som ville äta tillsammans med mig. Det slutade förstås i ett rum, med ett underbart knull, men kom aldrig.
5 brudar första dagen, nöjd vid 21 tiden och åkte till hotellet.
Dag 2 startade jag med shopping, åkte ut till Mainhattan vid 17 tiden, möttes av en brud som sa: kommer du i dag igen? Du hade ju fem st i går, orkar du med en till? Jo då, vi tog ett rum i anspråk och gjorde vad vi skulle, hon var värre än en " hoover" dammsugare på att suga, utan gummi kostade 20 mera, men det var sannerligen värt varenda krona. Sedan ett par ställningar och halvtimman var över med råge.
Sedan följde ytterligare två st, en som var fruktansvärt lik Jennifer anison snygg och mycket duktig på allt, kvällen avslutades med en 1.85 lång rumänska 23 år med den minsta " pussy" jag skådat, men då jag väl kom in hela vägen så var hon helt ok
Resa hotell, plus 8 brudar, 15 papp, nu kan jag ta det lugnt ett par veckor, sedan bär det nog av igen
Citera
2018-11-19, 18:17
  #227
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
I måndags.
Kommer in vid 14 tiden, ca 20 tjejer runt bardisken och i möblerna, jag var ensam endast en Japan sprang runt där inne i två timmar.
Tog ölen som de bjuder på och satte mig i en fåtölj. Fram kommer två riktigt vassa rumänskor och vill köra en dubbelmacka, jag förhandlade fram 75 euro PR näsa för en timma.
In i rummet och där får jag en omgång jag sent ska glömma, dom var överallt på kroppen ,red mig hej vilt och bytte plats, då den ena knullade så slickade den andra precis överallt, efter en timma var jag helt jävla slut, betalade och gick i duschen.
Toppbetyg på dessa 2
Efter ytterligare en timma tände jag om och letade själv på en lång blondin som också var sjövild, tog en halvtimma med henne och även hon får toppbetyg även om jag inte kom, men det struntar jag i.
Fick en " returbiljett" i kassan då jag åkte till hotellet för att Nanna ett par timmar för att returnera vid 18 tiden, nu var det flera brudar på stället, även herra men fortfarande övervikt på tjejerna.
Låter bra. Tänkte jag skulle prova Mainhattan på torsdag kväll efter ett halvårs frånvaro. Den långa blondinen hette inte Jenny och hade knästrumpor och silikonbröst möjligen? Skulle va kul om hon var kvar på Mainhattan.
Citera
2018-11-19, 19:25
  #228
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Låter bra. Tänkte jag skulle prova Mainhattan på torsdag kväll efter ett halvårs frånvaro. Den långa blondinen hette inte Jenny och hade knästrumpor och silikonbröst möjligen? Skulle va kul om hon var kvar på Mainhattan.
Nej, men så mycket som strumpor var där ingen som hade, alla spritt nakna, endast skor. Och sillisar lyste med sin frånvaro, helt ok enligt mig.
Men genomgående hög klass på tjejerna, därav inget besök på vare sig Pallas eller shark
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback