2026-03-01, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hateuu
Förstår skojade mest att dumpen är ju redan kontakt annonssidan för de ungdomar/barn som verkligen vill ha kontakt.

(Vilket självklart finns dessa inte).

Kan tänka mig hur en kontakt skulle gå till.

”Hej jag såg din läckra kropp och kuk på dumpen.se och skulle verkligen vilja ha kontakt.”

Om man skall hårdra det så är det knullkontakt som Dumpen pysslar med och när kuken står på gubben så får han reda på att kommande sexpartnern "snart är 15", metoden känns inte helschysst men visst moralen ställs på sin spets och Prutt-Sara styr till sin fördel.

Dumpen gör det som sagt väldigt bra med pedofilmammorna men dom gubbarna som skall rumla runt i sänghalmen med fjortisar börjar bli en aning tjatigt, visst jag blev också lite paff när Sara tog upp fenomenet men jag är mest glad över att det inte existerade när jag gick i högstadiet.
Citera
2026-03-01, 11:26
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Det blir lite som att mata en krokodilunge och låta den bo i sitt badkar, för att sedan bli förvånad när man har en fullvuxen krokodil i sitt hem efter ett tag. Allt är inte Bodströms fel, men att man kategoriskt gjorde sex med fjortis till ett våldtäktsbrott bör han nog fundera över om han inte funderar på resterande praxis.
Du verkar ändå rimlig och objektiv, här är en "komisk" effekt också.

"Sexchattande pedagog frikänns – ”Elever har påverkats av Dumpen”
Den pedagog i Borlänge som konfronterades av sajten Dumpen förra hösten, och senare åtalades för bland annat sexuellt ofredande mot barn, frikänns nu på samtliga åtalspunkter.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/dalarna/sexchattande-pedagog-frikanns-elever-har-paverkats-av-dumpen

Som sagt var, det är ett mirakel att Dumpen ens finns kvar online.

Men som sagt, Dumpen gör verkligen jättemycket nytta (?)
Citera
2026-03-01, 12:00
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Nej men nu är ni väldigt negativa. Ryck upp er.
Hur ska man varna för dessa gäddor?
Det behöver inte varnas. Alla ”varningar” i samhället, eller den medvetenhet som vi fått genom att övertillgängliga medier fokuserat på precis det som skrämmer oss mest, snarare än det som skadar oss mest. När jag var lite åkte alla ungar till sina träningar själva man kunde tillbringa hela dagar utan att bli curlad av nån orolig förälder. Behöver jag jag förklara vad sett leder till?

Vi behöver mindre varningar och återgå till att leva. Man kan inte utgår ifrån att de som blivit utsatta eller varit i närheten av övergrepp ska se klart på saken, men vi kan inte låta denna extrema minoritet styra narrativet av förklarliga skäl.
Citera
2026-03-01, 12:35
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tweatta
Uselt av dig att påstå att Dumpen sysslar med utpressning.
Verkligen, dom slutade ju faktiskt med det direkt när det uppdagades.
Citera
2026-03-01, 12:45
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Verkligen, dom slutade ju faktiskt med det direkt när det uppdagades.
Ja, nu har dom tusentals hjärntvättade sektmedlemmar som swishar lite då och då istället, säkert mer pengar i det ändå.

Någon borde upplysa hela kollektivet hur det egentligen ligger till, det vore faktiskt roligt.
Citera
2026-03-01, 12:52
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Din fråga verkar vara av typen: "hur vet man att MGM har raderat något som är borta?". Jag vet inte om Polisen har sagt att de har bevis för det, bara att det är en trolig följd av en uthängning hos Dumpen. Jag tror att Polisen har rätt här. Har man blivit uthängd som pedofil så ligger det ett mycket starkt intresse i att radera allt kompromat som man har på sin dator.

Ja, hur fan vet man att något existerat som inte finns.
Menar du att polisen TROR att gäddan raderat materiel, och det är dumpens fel att gäddan raderat något som eventuellt kanske funnits eftersom det är troligt att gäddan raderat materiel om de hade funnits?
Har de återskapat det som raderats så är ju ingen skada skedd tänker jag.
Citera
2026-03-01, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hateuu
Barn som dras till dessa sidor borde undersökas, vad har dom för problem eller störningar som dras till äldremän sexuellt.

Jag hade varit orolig som föräldrar om jag hittade dumpen som historik på en 13åring
Det behövs faktiskt inte just någon mer förklaring än ren nyfikenhet.

Kommer ihåg när internet började komma. Typ alla ungar i skolan kollade på diverse chocksajter som rotten.com och liknande.
Citera
2026-03-01, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Menar du att polisen TROR att gäddan raderat materiel, och det är dumpens fel att gäddan raderat något som eventuellt kanske funnits eftersom det är troligt att gäddan raderat materiel om de hade funnits?
Det finns många problem med det. Återskapat material bär många problem. Dels måste de bevisa att det är personen som haft det. En sådan sak som att man kanske köpt en hårddisk begagnad är rimligt tvivel. Dels så skall polis bevisa hur de fått fram det. Och dels så är det jävligt svårt att återskapa material om hårddisken är helt totalt förstörd eller slängd i sjön.

Om polis utredning bygger på att gå över gränsen "bortom rimligt tvivel" med den digitala bevisning de väntas få. Kommer de lägga ner utredningen och lägga resurser på annat om de förväntar sig att de bevis de söker kan vara helt borta.

Dessutom om de skulle göra husranssakan och inte hitta något finns potentiella problem med anmälan och skadestånd.

Det är helt enkelt så att det komplicerar enormt och utredningen kommer ta längre tid. Så istället lägger de sina begränsade resurser på annat. Alltså är tiden de lagt bortkastad och resurserna förbrukade. Målsägande får ingen upprättelse. Men det skiter du i. Den klandevärda är ju redan straffad. Sedan att det totalt förstörde möjligheten att döma personen skiter du fullständigt i.
Citera
2026-03-01, 13:09
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Vadå, det är helt i linje med din/eran inställning. Ni tror att männen skulle brutalt våldta en unge och lämna denne i en soptunna. Exakt samma sak vad du än säger, har man ett sätt att se på saken får man applicera det på allt. Precis som lagar och regler.
Citera
2026-03-01, 13:11
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Det finns många problem med det. Återskapat material bär många problem. Dels måste de bevisa att det är personen som haft det. En sådan sak som att man kanske köpt en hårddisk begagnad är rimligt tvivel. Dels så skall polis bevisa hur de fått fram det. Och dels så är det jävligt svårt att återskapa material om hårddisken är helt totalt förstörd eller slängd i sjön.

Om polis utredning bygger på att gå över gränsen "bortom rimligt tvivel" med den digitala bevisning de väntas få. Kommer de lägga ner utredningen och lägga resurser på annat om de förväntar sig att de bevis de söker kan vara helt borta.

Dessutom om de skulle göra husranssakan och inte hitta något finns potentiella problem med anmälan och skadestånd.

Det är helt enkelt så att det komplicerar enormt och utredningen kommer ta längre tid. Så istället lägger de sina begränsade resurser på annat. Alltså är tiden de lagt bortkastad och resurserna förbrukade. Målsägande får ingen upprättelse. Men det skiter du i. Den klandevärda är ju redan straffad. Sedan att det totalt förstörde möjligheten att döma personen skiter du fullständigt i.
För att berika våra tunnelseende LHS medlemmar så kan vi ta ett exempel på hur otroligt lite som krävs för tvivel = frikänd. Samt att Dumpen gör 0 nytta.

"– Det finns ingen anledning att tro att eleverna medvetet har lämnat oriktiga uppgifter. Det har dock blivit tydligt att det faktum att de hörts efter att de fått kännedom om Dumpens avslöjande har påverkat hur de ser på det som de varit med om, säger rådmannen Karin Winter i ett pressmeddelande.

– Det har under förhandlingen framkommit att den tilltalade har agerat på ett sätt som inte är lämpligt. För en fällande dom är det dock inte tillräckligt att det är bevisat att gärningsmannen överlag har agerat olämpligt.
"
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/dalarna/sexchattande-pedagog-frikanns-elever-har-paverkats-av-dumpen
Senast redigerad av rallykalle69 2026-03-01 kl. 13:15.
Citera
2026-03-01, 13:18
Medlem
Citat:
Det där med Impulskollen är bara trams från flinthuvet arselberg å det vet du också.

Att de omkullkastar polisens utredningar är också trams. Vissa poliser har påstått att förövare raderat olagligt materel, men ingen har frågat hur fan polisen vet det. Hur påvisar man något som inte finns?
Läste något om det där för ett tag sedan. Så som de formulerade det så hade de beslagtagit en hårddisk och där inte hittat någon barnporr. Däremot så kunde de se tydliga tecken på att hårddisken nyligen hade blivit helt rensad.
Citera
2026-03-01, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Ja, nu har dom tusentals hjärntvättade sektmedlemmar som swishar lite då och då istället, säkert mer pengar i det ändå.

Någon borde upplysa hela kollektivet hur det egentligen ligger till, det vore faktiskt roligt.

Dumpens sektmedlemmar är inte mottagliga för någon som helst kritik av deras bebis. Det var iofs en i Facebookgruppen som tillfälligt nyktrade till och ifrågasatte en uthängning av en efterbliven men den kvinnan tillrättavisades omedelbart med örfilar så hon ligger lite lågt nu och det var tydligt vad som händer om sektledaren på minsta sätt ifrågasätts, bad standing.

Brukar kolla den där gruppen/fiendeland ibland och vilket jävla kakel det är och det skall alltid vara typ frånskilde Kerstin 67 som korkat upp och skall ge sin syn på Sveriges lagar. Det är faktiskt festligt att se tanterna tävla med varandra om vem som är mest okunnig.

Pengarna går dock iväg till Saras sparkonto.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in