2026-02-28, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Du verkar vara påläst om lagstiftning men sakna kunskap om människor. Människors dom styrs inte av någon påhittad lagbok.

Dumpen gör rätt som publicerar fakta ofiltrerat, det är gäddan som försöker gömma sig bakom uppdiktade ord i någon lagbok där någon imbecill skrivit ned olika bokstäver utan att inse alla konsekvenser.

Folket glömmer inte, Dumpen har startat något som kommer att fortsätta så länge det fria ordet finns.

Kände du att det här var ett problem innan 2021?

Var du orolig att någon i Kiruna är ute och porrchattar?

Det är bara allmänt uthängande och skadeglädje.

99.5% av fallen räddar inga barn. Dom riktiga pedofilerna är i badhuset och redan runkar till barn.

Det dumpen gör är genialiskt dom skapar något sen klandrar dom och det är ingen som ifrågasätter.

Dumpen har inte fått någon dömd. Där emot har dom bidragit till att krossa familjer, fått personer begå självmord och folk blir utskrattade.

Helt ärligt skiter jag i att något parkmongo i Skellefteå har perversa fantasier och skulle sätta på en skurhink.

Det hade jag listat ut av att bara se på dom. Fatta hur äckliga personer det finns där ute.

Det dumpen gör är att dom aktivt söker upp dessa för sedan få dom vilja säga saker och sen svarar på det dom vill. Dumpens fiskare runkar upp sjuka personer samt triggar igång personer.

Det är inte säkert att utan dumpen skulle alla ens komma ikontakt med barn.

Du vet finns gubbar som runkar av varandra på diverse porrbios i Sverige. Ställ en 13åring utanför där eller skicka in den så ska du se att det nappar som bara den. Dom är sjuka. Dom tar allt dom får. Och dumpen ger dom det.

Det är inget samhällsproblem. Dom tjänar bara pengar på det. Dom har hittat något som fungerar.

Vi har alla vuxit upp och är i olika åldrar? Huuuur många av ens vänner har blivit groomade till sex?
Alltså ren porrchat. Där någon beskriver hur dom vill ha sex. Och dom svarar på det. Det kanske finns någon där ute som söker sig till 50-90åringar men det är absolut superovanligt och handlar tyvärr om ett sjuktbarn.

De riktiga groomers är inte sexuella i chat dom vill bli vänner med barn. Och där med tycker jag att dumpen ger en felbild. För det är de som inte verkar vara farliga som verkligen är farliga och där med tar bort det barn borde veta.
Senast redigerad av Hateuu 2026-02-28 kl. 20:59.
Citera
2026-02-28, 20:43
Medlem
X-and-Ys avatar
Citat:
Du verkar vara påläst om lagstiftning men sakna kunskap om människor. Människors dom styrs inte av någon påhittad lagbok.

Dumpen gör rätt som publicerar fakta ofiltrerat, det är gäddan som försöker gömma sig bakom uppdiktade ord i någon lagbok där någon imbecill skrivit ned olika bokstäver utan att inse alla konsekvenser.

Folket glömmer inte, Dumpen har startat något som kommer att fortsätta så länge det fria ordet finns.

Polis / Straff / Domstols liknande företeelser kan och skall bara utföras av statsmakten. Exempelvis har en organisation som Dumpen inga krav på sig att genomföra ett kvalitetsjobb, eller att hålla sig till sanning. Är det så svårt att förstå?
Senast redigerad av X-and-Y 2026-02-28 kl. 20:52.
Citera
2026-02-28, 20:59
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hateuu
Kände du att det här var ett problem innan 2021?

Var du orolig att någon i Kiruna är ute och porrchattar?

Det är bara allmänt uthängande och skadeglädje.

99.5% av fallen räddar inga barn. Dom riktiga pedofilerna är i badhuset och redan runkar till barn.

Det dumpen gör är genialiskt dom skapar något sen klandrar dom och det är ingen som ifrågasätter.

Dumpen har inte fått någon dömd. Där emot har dom bidragit till att krossa familjer, fått personer begå självmord och folk blir utskrattade.

Helt ärligt skiter jag i att något parkmongo i Skellefteå har perversa fantasier och skulle sätta på en skurhink.

Det hade jag listat ut av att bara se på dom. Fatta hur äckliga personer det finns där ute.

Det dumpen gör är att dom aktivt söker upp dessa för sedan få dom vilja säga saker och sen svarar på det dom vill. Dumpens fiskare runkar upp sjuka personer samt triggar igång personer.

Det är inte säkert att utan dumpen skulle alla ens komma ikontakt med barn.

Du vet finns gubbar som runkar av varandra på diverse porrbios i Sverige. Ställ en 13åring utanför där eller skicka in den så ska du se att det nappar som bara den. Dom är sjuka. Dom tar allt dom får. Och dumpen ger dom det.

Det är inget samhällsproblem. Dom tjänar bara pengar på det. Dom har hittat något som fungerar.

Vi har alla vuxit upp och är i olika åldrar? Huuuur många av ens vänner har blivit groomade till sex?

De riktiga groomers är inte sexuella i chat dom vill bli vänner med barn. Och där med tycker jag att dumpen ger en felbild. För det är de som inte verkar vara farliga som verkligen är farliga och där med tar bort det barn borde veta.

Jag skiter i om vuxet folk chattar, skickar och eller tar emot kuk-eller fittbilder mm.
Men jag skiter inte i om någon försöker förgripa sig på barn, där måste vi alla gemensamt agera.
Om någon gärningsman försöker gömma sig så ska aset fram i ljuset!
Citera
2026-02-28, 21:02
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-and-Y
Polis / Straff / Domstols liknande företeelser kan och skall bara utföras av statsmakten. Exempelvis har en organisation som Dumpen inga krav på sig att genomföra ett kvalitetsjobb, eller att hålla sig till sanning. Är det så svårt att förstå?

Var finns din medmänsklighet, du försöker gömma dig bakom uppdiktade ord i en lagbok.

Dumpen visar den fula sanningen.
Citera
2026-02-28, 21:05
Medlem
Citat:
Jag skiter i om vuxet folk chattar, skickar och eller tar emot kuk-eller fittbilder mm.
Men jag skiter inte i om någon försöker förgripa sig på barn, där måste vi alla gemensamt agera.
Om någon gärningsman försöker gömma sig så ska aset fram i ljuset!

Som sagt har det varit ett problem innan 2021? Har Sverige blivit bättre?

Säger bara att dumpen gör det för pengar. Dom vill att du ska applådera och swisha pengar till dom.

Dom räddar inte barn och det är inte det handlar om. Precis som du skriver handlar det om vem skulle kunna skicka en kukbild till vem som helst.

Det är en tvetydig fråga men jag får hålla mig fortfarande att uthägningarna har större spridning än vad som behövs och de som blir mest ledsna är de som har det som veckonöje.

Det hade inte påverkat mig märkbart om jag fick reda på någon skickat en kukbild eller inte till någon påstås pedofilmamma.

Jag tycker till och med fiskarnas fantasier är sjuka och undrar ibland vad de får allt ifrån?

Men ja det är i mina ögon äckliga gubbar och det vi alla att det finns.

Men tycker fortfarande mer om ECPAT än dumpen till exempel.

Om dumpen lägger ner tror du att det kommer komma en anstorm av våldtäkter på barn?

Jag tror det kommer vara precis som när dom håller på sånt hur det var innan. Jag tror inte de gör någon skillnad tyvärr.
Senast redigerad av Hateuu 2026-02-28 kl. 21:07.
Citera
2026-02-28, 21:17
Medlem
tens avatar
Citat:
Som sagt har det varit ett problem innan 2021? Har Sverige blivit bättre?

Säger bara att dumpen gör det för pengar. Dom vill att du ska applådera och swisha pengar till dom.

Dom räddar inte barn och det är inte det handlar om. Precis som du skriver handlar det om vem skulle kunna skicka en kukbild till vem som helst.

Det är en tvetydig fråga men jag får hålla mig fortfarande att uthägningarna har större spridning än vad som behövs och de som blir mest ledsna är de som har det som veckonöje.

Det hade inte påverkat mig märkbart om jag fick reda på någon skickat en kukbild eller inte till någon påstås pedofilmamma.

Jag tycker till och med fiskarnas fantasier är sjuka och undrar ibland vad de får allt ifrån?

Men ja det är i mina ögon äckliga gubbar och det vi alla att det finns.

Men tycker fortfarande mer om ECPAT än dumpen till exempel.

Om dumpen lägger ner tror du att det kommer komma en anstorm av våldtäkter på barn?

Jag tror det kommer vara precis som när dom håller på sånt hur det var innan. Jag tror inte de gör någon skillnad tyvärr.

Att Dumpen gör det för pengarna kan du glömma, tänkande människor inser att det är ett uselt sätt att tjäna pengar, då hade de hållt käften och utpressat gäddorna i stället.

Dumpens syfte har varit att påvisa förekomsten av grooming för att påverka lagstiftaren att öka skyddet för barn, och det måste anses vara lyckat.
Citera
2026-02-28, 21:21
Medlem
Citat:
Att Dumpen gör det för pengarna kan du glömma, tänkande människor inser att det är ett uselt sätt att tjäna pengar, då hade de hållt käften och utpressat gäddorna i stället.

Dumpens syfte har varit att påvisa förekomsten av grooming för att påverka lagstiftaren att öka skyddet för barn, och det måste anses vara lyckat.

Dom har utpressat gäddorna. Dom delade på behandlingen med impulskollen (MM Framtid AB).

Dom har tjänat miljoner på det här det är bara och kolla.

Sen att de inte har pengarna på sitt konto är en annan sak men de har det bättre nu med dumpen än vad det haft på länge det är ett faktum.

Dom har skapat debatt och option. Inga lagar har ändrats det är val snart och politikerna säger allt för att få röster.

Ta mig inte fel jag är starkt emot att vuxna ska ha kontakt med barn tycker bara dumpen är fel väg att gå.

Finns studier och uttalande att dom till och med försämrar för polisen så stora frågan är hur många hade kunnat bli dömda om inte dumpen fanns?

Vi kan ta vilken media bevakning som helst, skulle tidningar nyheterna och sociala medier belysa att problem mer så skulle folket tro att det ökar.

USA är ett prakt exempel på att media kan styra folket och tro mer än vad det är.
Senast redigerad av Hateuu 2026-02-28 kl. 21:26.
Citera
2026-02-28, 21:27
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Finns studier och uttalande att dom till och med försämrar för polisen så stora frågan är hur många hade kunnat bli dömda om inte dumpen fanns?
Sticker in med det faktum att publicerade som sedemera döms för något säkerligen får betydligt lägre straff, då allt med dumpen är förmildrande.

Så det blir fel på alla sätt & vis.
Citera
2026-02-28, 21:34
Medlem
tens avatar
Citat:
Dom har utpressat gäddorna. Dom delade på behandlingen med impulskollen (MM Framtid AB).

Dom har tjänat miljoner på det här det är bara och kolla.

Sen att de inte har pengarna på sitt konto är en annan sak men de har det bättre nu med dumpen än vad det haft på länge det är ett faktum.

Dom har skapat debatt och option. Inga lagar har ändrats det är val snart och politikerna säger allt för att få röster.

Ta mig inte fel jag är starkt emot att vuxna ska ha kontakt med barn tycker bara dumpen är fel väg att gå.

Vi kan ta vilken media bevakning som helst, skulle tidningar nyheterna och sociala medier belysa att problem mer så skulle folket tro att det ökar.

USA är ett prakt exempel på att media kan styra folket och tro mer än vad det är.

Det där med Impulskollen är bara trams från flinthuvet arselberg å det vet du också.

Att de omkullkastar polisens utredningar är också trams. Vissa poliser har påstått att förövare raderat olagligt materel, men ingen har frågat hur fan polisen vet det. Hur påvisar man något som inte finns?
Citera
2026-02-28, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Sticker in med det faktum att publicerade som sedemera döms för något säkerligen får betydligt lägre straff, då allt med dumpen är förmildrande.

Exakt. Egentlig är alla emot barnvåldtäkt det finns INGEN NORMAL MÄNNISKA som skulle lösa den här frågan med att säga att klart vuxna ska få sexchatta med barn och att sänka straff eller ålder på det är lösningen på problemet.

Det ända jag tycker att man ska ha är att inte bli blind av frågan utan var kritiskt att allt som glimrar är inte guld.

Kolla upp de frågorna som varit om Dumpen Media Group och var kritiskt. Det är inte rätt och det är inte rättfärdigat att dom ska göra vad som helst för att de ”skyddar” barn.

Vissa saker dom gjort är både skattemässigt brottsligt och kan till och med anses som bedrägeri.

Dom hatar insyn och alla som granskar är pedofilälskare eller pedofiler.

Dom är ett dåligt företag och det kommer komma fram. Dom har verkligen inte rent mjöl i påsen och varit ute och klampat i träsket flera gånger.

Exempel:

Swish har gått direkt till Sara utan redovisning
Ingen insyn vad pengarna går till
Dom säger sig haft reklamintäkter som ej är redovisade.
Dom säger sig inte fått en krona ifrån impulskollen med sanningen är att dom har fått 2000kr per dag.
Fiskarna har till och med fått en summa för varje gädda som gått till impulskollen.

Detta är bara några exempel på saker som gör att man borde dra åt sig öronen lite extra.
Citera
2026-02-28, 21:36
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69

Nej men nu är ni väldigt negativa. Ryck upp er.
Hur ska man varna för dessa gäddor?
Citera
2026-02-28, 21:40
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Nej men nu är ni väldigt negativa. Ryck upp er.
Hur ska man varna för dessa gäddor?

De vill inte att de ska varnas eftersom det tydligen bryter mot något EU-direktiv.
Simple as that.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in