Citat:
Ursprungligen postat av
Majgull69
Reagerade på att det bara är J och E som är på hotell och att inte "pappa C" också är med!?
Citat:
Ursprungligen postat av
notme12
Att göra något på sportlovet med bara en förälder är väl inte så konstigt
Citat:
Ursprungligen postat av
Knappast.......
Han syns inte till alls på Js klipp längre. Med tanke på alla visdomsord hon lagt ut senaste tiden tror jag att det är nåt...och hur märkligt de betedde sig innan.
Spekulation: Kanske var ett återfall som föranledde olyckan och därför inte visste om de fick prata om det eller ej, & är nu inlagd.
Att åka själv med ett barn är inte konstigt, men upplever att de gjort det mesta sakerna ihop förr. Så därav kan man undra
Ja, håller med.
Det ligger en liten känsla i luften av att något har hänt med C som de inte gärna önskar prata om . Det är deras ensak och som sagt bara spekulationer.
Känslan uppkommer när man ser J:s metaforiska och historiska inlägg samt den fåordigheten som råder kring C.....r just nu.
Som du/ni säger så kan man mycket väl åka iväg med sitt barn utan att det på något sätt skulle vara något konstigt med det.
J & N har dock vant sina följare vid att de i alla sammanhang är en sammansvetsad familj och Ch....er har dessutom ägnat otroligt mycket tid (som en ständigt närvarande bonusmorfar) med C tidigare.
Under Julhelgen visades en glimt av honom men därefter har det varit knäpptyst.
Jag minns att jag reagerade på en IG story från J efter händelsen där hon sa i en mening något i stil med: "Jag känner mig så ensam". (N var då i Karlstad med C).
Kanske bara tillfälligt kändes tomt för J hemma i huset när barn och barnbarn åkt iväg??
Känslan av ensamhet kan te sig i olika former
likväl som en olycka i den omfattningen kan ta sin tid att läkas ifrån.