Citat:
Ursprungligen postat av
notme12
Jag tänker såhär, hon har jobbat många år med barn. Hon lär ha kunskap om barnpsykologi, skilsmässobarn, rätt till biologisk pappa etc. Jag anser att det är förvånande hur hon verkligen försöker trycka in pappa varje möjlighet till C istället för att det ska få komma naturligt. Även om hon gör detta för att få reaktioner så är det ett litet litet barn som "utnyttjas"
Okej, skulle det kunna vara så att hon tack vare kunskaperna om barnpsykologi stöttar Ch**r* i relationen med en vuxen som funnits med i halva hennes liv, som hon själv kallar för pappa? N*cc* har sagt tidigare att ingen av dem tvingat Ch**r* att säga ”pappa” till honom utan att det kom naturligt för henne.
Tycker du alltså att det vore bättre att Ch**r* nu då blir fråntagen relationen hon har till V*kt*r? Att alla vuxna omkring dem ska börja arbeta för att hon inte tänker på V*kt*r som pappa? Det låter hjärtlöst, tycker jag.
Man vet ju att barn mår bäst av att ha många trygga relationer omkring sig och Andr**s relation med barnet försvåras inte av att hon har en god relation till V*kt*r.