Var hittar ni alla videos nånstans? JAg hittar ingen som hon gjort idag
Hon har lagt upp några klipp i sin händelse på insta. Så har hon även gjort ett inlägg på insta och Facebook om hennes mamma som tog livet av sig för 12 år sen
Vet inte hur länge ni följt Ellie här i tråden. Jag har följt henne sen sommaren 25. Absolut inte sett alla avsnitt sen dess, men har också börjat titta på lite äldre avsnitt.
Såg också nåt klipp från nyhetsmorgon med henne och känns ju som att hon jagar diagnoser....hypokondriker?
Så hon behåller sina följare?
Jag vill se när hon tvärt slutar med kortisonet och får alla sina utslag...
Kollade dagen video. Men hur tänker människan när en matbudget på 600 kr absolut ska hållas. Köpa 6 ägg och en liten bit vitkål när hon förmodligen måste göra det nästa vecka igen. Samma sak med riset, det är väl ändå mer ekonomiskt att köpa 3 eller 5 kg. Mjöl brukar hon väl köpa i säck och ha i en gul hink? Varför köpa köttfärs när hon visade hur mycket det fanns i frysboxen? Tycker det verkar väldigt oekonomiskt att tänka så kortsiktigt. Inte lika roligt att handla mat när inte Stefan är med och betalar.
Inte ekonomiskt alls....sen köper hon produkter som innehåller E-ämnen som hon har talat så illa om. Äter hon det nu??
Är gröten till om andra i familjen? Äter hon fortfarande sina riskakor med mandelsmör och banan? Eller smoothie?
Dags för en live (tycker jag)!
Eftersom videon var inspelad förra veckan så antar jag hon menade helgen som varit. Det var därför jag skrev att han inte varit hos henne i helgen. Hon har ju lagt upp hur deppigt det varit i helgen. Kanske Stefan dyker upp till nästa helg och får henne på bättre humör.
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Hon nämnde iallafall Stefan i nya vloggen.
Eller att matlådorna troligen är på hans jobb
Och att han troligen kommer i helgen
Eftersom videon var inspelad förra veckan så antar jag hon menade helgen som varit. Det var därför jag skrev att han inte varit hos henne i helgen. Hon har ju lagt upp hur deppigt det varit i helgen. Kanske Stefan dyker upp till nästa helg och får henne på bättre humör.