2026-02-19, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Så varför är det massa migranter här som jobbar om de inte behövs? Att andra män är arbetslösa har inget med saken att göra, hade de kunnat göra de jobben så hade de inte behövt importeras folk hit. Men de lallar runt på värdelösa utbildningar och undviker hårt jobb.

Du kan gå till vilket bygge som helst tex och kolla hur många som pratar svenska där. Kvinnor gör inte de jobben, så antingen kan de inte eller så vill de inte.

Det finns 264 000 arbetslösa män och 225 000 arbetslösa kvinnor. Finns fler arbetslösa män.

https://www.statistikdatabasen.scb.se/pxweb/sv/ssd/START__AM__AM0401__AM0401Q/NAKUBefolkningJmfM/table/tableViewLayout1/

Vad vi behöver göra är att få de arbetslösa männen och kvinnorna i arbete.

Men frågan var varför vill inte kvinnor ha relationer med män.

En orsak kan vara att det är så många arbetslösa män.

84000 av männen som är arbetslösa är sambo.

180 000 är ensamstående.
Citera
2026-02-19, 20:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Det finns 264 000 arbetslösa män och 225 000 arbetslösa kvinnor. Finns fler arbetslösa män.

https://www.statistikdatabasen.scb.se/pxweb/sv/ssd/START__AM__AM0401__AM0401Q/NAKUBefolkningJmfM/table/tableViewLayout1/

Vad vi behöver göra är att få de arbetslösa männen och kvinnorna i arbete.

Men frågan var varför vill inte kvinnor ha relationer med män.

En orsak kan vara att det är så många arbetslösa män.

84000 av männen som är arbetslösa är sambo.

180 000 är ensamstående.
De vill inte jobba. Så det kommer bara funka om man tvingar dem. Typ gör det här jobbet eller svält och sov i minusgrader. Folk kommer hit från andra länder för där måste man jobba för att leva ok, så de tycker svenska jobb är bra.

Kvinnor vill inte ha nåt att göra med män om de inte kan mjölka dem på pengar. Och om kvinnor har egna pengar vill många inte ens det. Är det svårt att förstå?
Citera
2026-02-19, 21:42
Medlem
Citat:
De vill inte jobba. Så det kommer bara funka om man tvingar dem. Typ gör det här jobbet eller svält och sov i minusgrader. Folk kommer hit från andra länder för där måste man jobba för att leva ok, så de tycker svenska jobb är bra.

Kvinnor vill inte ha nåt att göra med män om de inte kan mjölka dem på pengar. Och om kvinnor har egna pengar vill många inte ens det. Är det svårt att förstå?

Kan ligga något ide att kvinnan måste se någon nytta med män.

Men forskningen har en anledning till att män och kvinnor borde ingå relationer om de kan.

Love Heals: The Powerful Effects of Love ( and How To Create More of It)

https://www.jillcarnahan.com/2020/02/11/love-heals/

"Physical touch releases the “love hormones” and makes us feel good. Any form of positive physical affection can give you a boost, whether its:

Hugging
Kissing
Holding hands
Cuddling
Massage
Or even petting your dog"

Det är helt enkelt bra att ha fysisk kontakt och jobba på att öka kärleken. Tror inte man behöver veta mer än att ha viljan att gilla sin partner ,prata om olika saker och röra vid dem så kommer det innebära en helande kraft som gör att man blir friskare. Det är det viktiga ,det kan vara ett mål för ett par att ha hög kärlek och hålla sig friska. Antagligen blir de mer kraftfulla och kan få mer lön och bättre jobb.
Citera
2026-02-19, 21:50
Avslutad
Citat:
Kan ligga något ide att kvinnan måste se någon nytta med män.

Men forskningen har en anledning till att män och kvinnor borde ingå relationer om de kan.

Love Heals: The Powerful Effects of Love ( and How To Create More of It)

https://www.jillcarnahan.com/2020/02/11/love-heals/

"Physical touch releases the “love hormones” and makes us feel good. Any form of positive physical affection can give you a boost, whether its:

Hugging
Kissing
Holding hands
Cuddling
Massage
Or even petting your dog"

Det är helt enkelt bra att ha fysisk kontakt och jobba på att öka kärleken. Tror inte man behöver veta mer än att ha viljan att gilla sin partner ,prata om olika saker och röra vid dem så kommer det innebära en helande kraft som gör att man blir friskare. Det är det viktiga ,det kan vara ett mål för ett par att ha hög kärlek och hålla sig friska. Antagligen blir de mer kraftfulla och kan få mer lön och bättre jobb.
I verkligheten så separerar de flesta par och det är en massa huvudvärk. Bättre att undvika det imo.

Att ha några stunder där det utlöses hormoner som får en att må bra är inget bra argument. Man måste se helheten. Då kan jag skjuta heroin varje dag med samma logik, right? Det frisätts hormoner då med.
Citera
2026-02-21, 12:19
Medlem
Citat:
I verkligheten så separerar de flesta par och det är en massa huvudvärk. Bättre att undvika det imo.

Att ha några stunder där det utlöses hormoner som får en att må bra är inget bra argument. Man måste se helheten. Då kan jag skjuta heroin varje dag med samma logik, right? Det frisätts hormoner då med.

Jo men det är inte så naturen har satt upp spelet.

Meningen är att man ska bilda par eftersom de överlever bättre, får fler barn. Män motarbetar sig själva om de gör så att få kvinnor vill vara med dem.

Meningen är alltså att man ska försöka få kvinnorna vilja vara med dem. Då belönar naturen dem med bättre överlevande ,mindre smärta osv,

Likaså kvinnor borde göra så män vill vara med dem , många aktiviteter som en del kvinnor gör är mindre bra för samhället och borde inte uppmuntras.

Män borde se kvinnor som något bra och inte vilja de blir färre eller att man ska umgås utan kvinnor hela livet. Följ naturen.
Citera
2026-02-21, 20:50
Avslutad
Citat:
Jo men det är inte så naturen har satt upp spelet.

Meningen är att man ska bilda par eftersom de överlever bättre, får fler barn. Män motarbetar sig själva om de gör så att få kvinnor vill vara med dem.

Meningen är alltså att man ska försöka få kvinnorna vilja vara med dem. Då belönar naturen dem med bättre överlevande ,mindre smärta osv,

Likaså kvinnor borde göra så män vill vara med dem , många aktiviteter som en del kvinnor gör är mindre bra för samhället och borde inte uppmuntras.

Män borde se kvinnor som något bra och inte vilja de blir färre eller att man ska umgås utan kvinnor hela livet. Följ naturen.
Kvinnor vill av naturen inte vara med män. Om män vill vara med kvinnor så måste de muta eller tvinga dem. Vad föredrar du?
Citera
2026-02-21, 22:10
Medlem
Citat:
Kvinnor vill av naturen inte vara med män. Om män vill vara med kvinnor så måste de muta eller tvinga dem. Vad föredrar du?
Vilka dumheter, var har du fiskat upp såna stolligheter? Jag har velat tillbringa så mycket tid med män som bara möjligt är hela mitt liv och behovet har aldrig minskat.
Vem är du som tror dig kunna uttala dig om vad kvinnor vill eller inte vill?
Citera
2026-02-21, 22:13
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Jag är man.
Jag har alltid varit med kvinnor utan att behöva muta eller tvinga dem. Redan på lågstadiet kastade sig flickorna över mig.
Citera
2026-02-21, 22:14
Medlem
Hjärntvätt?
Citera
2026-02-21, 22:17
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag är man.
Jag har alltid varit med kvinnor utan att behöva muta eller tvinga dem. Redan på lågstadiet kastade sig flickorna över mig.

Jag känner igen mig i det.
Men jag har bara haft en relation som har betytt något på riktigt, resten av donnorna har jag bara knullat och det är fint nog..
Citera
2026-02-21, 22:19
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Jag känner igen mig i det.
Men jag har bara haft en relation som har betytt något på riktigt, resten av donnorna har jag bara knullat och det är fint nog..

Ok, kul att se ännu en man som haft mängder av brudar som jag. Man känner sig exotisk och speciell bland alla sexlösa incels här på nätet.
Citera
2026-02-21, 22:23
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Ok, kul att se ännu en man som haft mängder av brudar som jag. Man känner sig exotisk och speciell bland alla sexlösa incels här på nätet.

Verkligen!
Jag vet inte vad jag har, men tydligen har jag det..
Livet leker, ikväll ska jag knulla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in