2026-02-21, 22:25
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Verkligen!
Jag vet inte vad jag har, men tydligen har jag det..
Livet leker, ikväll ska jag knulla!

Yeeeeh, mannen. Jobba hårt med skinnspiken ikväll! Själv ska jag sova snart...
Citera
2026-02-21, 22:28
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Yeeeeh, mannen. Jobba hårt med skinnspiken ikväll! Själv ska jag sova snart...

Sov gott min vän, det är en dag i morn å..
Citera
2026-02-21, 23:19
Avslutad
De är blåsta och söker gemenskap och bekräftelse i karriär och sociala medier. Sen blir det lågkonjunktur och de får sparken samtidigt som deras bästa år passerat. Game over.
Citera
2026-02-22, 07:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Vilka dumheter, var har du fiskat upp såna stolligheter? Jag har velat tillbringa så mycket tid med män som bara möjligt är hela mitt liv och behovet har aldrig minskat.
Vem är du som tror dig kunna uttala dig om vad kvinnor vill eller inte vill?

Citat:
Jag är man.
Jag har alltid varit med kvinnor utan att behöva muta eller tvinga dem. Redan på lågstadiet kastade sig flickorna över mig.
Kom jag åt en nerv?
Citera
2026-02-22, 09:25
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Kom jag åt en nerv?
Nejdå. Jag bara berättade att jag haft massor av brudar och kvinnor genom livet och jag har inte behövt gjort mycket innan de kom springande efter mig.
Citera
2026-02-22, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
De är blåsta och söker gemenskap och bekräftelse i karriär och sociala medier. Sen blir det lågkonjunktur och de får sparken samtidigt som deras bästa år passerat. Game over.
Män får väl också sparken i lågkonjunktur?
Citera
2026-02-22, 09:40
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Kvinnor vill av naturen inte vara med män. Om män vill vara med kvinnor så måste de muta eller tvinga dem. Vad föredrar du?

Nja, svara vi på den va. Är du bara rätt man så kommer väl just naturen att se till att kvinnan är hur ljuvlig och välvilligt inställd som helst.

Citat:
Nejdå. Jag bara berättade att jag haft massor av brudar och kvinnor genom livet och jag har inte behövt gjort mycket innan de kom springande efter mig.

Jaha, men hur ser det ut numera då, har du månne passerat bästföredatumet?
Citera
2026-02-22, 09:41
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Jaha, men hur ser det ut numera då, har du månne passerat bästföredatumet?

Nej det verkar inte så, kvinnor dras fortfarande till mig. Undrar vad det kan bero på.. Finns tydligen så många karlar här på Flashback som inte ens hanterat en fitta på vykort vid de femtio. Mysko värre.
Citera
2026-02-22, 18:38
Medlem
Olika orsaker:

1. Biologin kvinnor är inte lika hängivet heterosexuella genetiskt och klarar sig utan relationer mycket bättre.

2. Män har så dålig PR , det är så dåligt att kvinnor dras inte till män. Man kan se Epstein och dyl. personer som dålig PR och som får kvinnor att dra sig tillbaka från män.

3. Det finns en sak som drar kvinnor till män och det är att män gärna delar med sig av sin rikedom till kvinnor. Fast nu är det inte så stora skillnader ,så många kvinnor ser inga ekonomiska fördelar vara med män.

4. Mäns otroliga stora ovilja att försöka förbättra sin position. Det verkar som om många män njuter av männens dåliga situation ,framförallt vänster-personer ,de försöker inte gärna räkna ut något som är bra för män. Vi har t.ex ett minskat antal mord i Sverige och det är bra PR ,de hatar också Dumpen eftersom det minskar antalet Pedofiler ,som är oupptäckta.
Citera
2026-02-22, 19:16
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Olika orsaker:

1. Biologin kvinnor är inte lika hängivet heterosexuella genetiskt och klarar sig utan relationer mycket bättre.

2. Män har så dålig PR , det är så dåligt att kvinnor dras inte till män. Man kan se Epstein och dyl. personer som dålig PR och som får kvinnor att dra sig tillbaka från män.

3. Det finns en sak som drar kvinnor till män och det är att män gärna delar med sig av sin rikedom till kvinnor. Fast nu är det inte så stora skillnader ,så många kvinnor ser inga ekonomiska fördelar vara med män.

4. Mäns otroliga stora ovilja att försöka förbättra sin position. Det verkar som om många män njuter av männens dåliga situation ,framförallt vänster-personer ,de försöker inte gärna räkna ut något som är bra för män. Vi har t.ex ett minskat antal mord i Sverige och det är bra PR ,de hatar också Dumpen eftersom det minskar antalet Pedofiler ,som är oupptäckta.
Punkt 2: Att orsaken skulle vara att män generellt har dålig PR vetef-n - är du snygg nog så försvinner alla sådana tankar - men helt klart trendar ju feminism, individualism och synen på kvinnan som en prinsessa. Det är snarare så att kvinnans värde bedöms skyhögt i förhållande till mannens - ironiskt nog efter åratal av idog kamp om jämställdhet.

Punkt 4: Whiteknights. Står ofta lågt i rank hos kvinnor och har aldrig begripit den verkliga dynamiken mellan könen. Kappvändarmentaliteten är ett dåligt copingsätt när de kommer till korta. De intalar sig att de hör till en bättre grupp män när de i själva verket inte är attraktiva hos det andra könet.
Senast redigerad av lakritc 2026-02-22 kl. 19:29.
Citera
2026-02-23, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Punkt 2: Att orsaken skulle vara att män generellt har dålig PR vetef-n - är du snygg nog så försvinner alla sådana tankar - men helt klart trendar ju feminism, individualism och synen på kvinnan som en prinsessa. Det är snarare så att kvinnans värde bedöms skyhögt i förhållande till mannens - ironiskt nog efter åratal av idog kamp om jämställdhet.

Punkt 4: Whiteknights. Står ofta lågt i rank hos kvinnor och har aldrig begripit den verkliga dynamiken mellan könen. Kappvändarmentaliteten är ett dåligt copingsätt när de kommer till korta. De intalar sig att de hör till en bättre grupp män när de i själva verket inte är attraktiva hos det andra könet.

Jo mäns sämre PR beror på att det finns mycket mer negativt att skriva och män och att många skribenter feminister skapar ett medvetande hos kvinnor att män inte är bra. Fast det finns en hel del anledningar eftersom män är mer kriminella än kvinnor.

Jo Whiteknights är säkert inte bra eftersom de har ingen överenskommelse med kvinnor hur de vill att mannen är.

Om man tänker sig att man gift sig med en kvinna så står man inför en massa saker som måste lösas.

1. En är hur ska man fortsätta älska varandra efter giftermålet. Det är inte problemet hur ska mannen få kvinnan att älska honom ,utan det är ett gemensamt problem. Hur ska vi älska varandra i fortsättningen. Man kan diskutera det och komma fram till hur det ska ske.

2. En annan sak som är viktig är rättvisa ,eftersom kvinnor eller mannen kan lätt få iden att det är orättvist.

De måste alltså tillsammans få en känsla av att det är rättvist. Är det rättvist det vi håller på med i våran relation. De gillar varandra bättre då.

3. En sak är trygghet i förhållande till spänning. Blir livet för tråkigt är det inte bra. De borde lösa problemet med att det blir mer äventyr och spänning. Kvinnor och män vill antagligen inte ha total trygghet utan de gillar farliga saker ,bergsklättring och en massa andra farliga saker. Allt för att göra livet lite roligare.

4. Både män och kvinnor vill känna sig levande i kroppen och gillar att någon uppmärksammar den och det gäller att göra det. Beundran är en högre nivå av gillande och uppskattning. Känner de att de får beundran för olika kroppsdelar så ökar kärleken. Beröring blir en väg mot beundran. Fast detta är inget man ska ta för givet man borde alltså prata om hur det ska gå till ,alla personer är lite olika.

Detta kan få kvinnor och även män att vilja vara kvar i en relation eller om hon eller han vet att det verkar roligt så blir det en orsak vilja skaffa en relation..
Citera
2026-02-23, 01:03
Medlem
Woooow vilken tråd. Deppigt.
Om någon av grabbarna där ute är ödmjuk nog (& har tillräckligt tålamod att läsa alla intelligenta svar från sina bröder) så finns svaret ganska svart på vitt här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in