2026-02-20, 18:41
  #421
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Fast nu menade nog skribenten du citerar att paret startade sina gemensamma första krogar i Stockholm år 2020.

Det var efter WV:s framgång.

Källa: Expressen https://share.google/hxF8QG0Ew9Wey61Aa

Krogstarten i Sverige har ingen som helst koppling till Pernilla/WV eller dess tittarsiffror.
Citera
2026-02-20, 19:58
  #422
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Kärringen ser ut som en vandrande pinne med jätteskalle🤣🤪. Hur många liter botox har dum slussat in ?????

Att hon gör det är väl en sak men som dottern förstört sig hon var så söt innan alla ingreppen
Citera
2026-02-20, 19:59
  #423
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Nonsens. Åsa och Emilio startade sina krogar 2012-2013. WV startade okt 2016

Haha fast de var nobodies innan programmet
Citera
2026-02-20, 21:11
  #424
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Haha fast de var nobodies innan programmet

De har aldrig strävat efter att vara några kändisar heller. De har varit ett krögarpar och kört sitt race genom franshise-koncept där alla krogar har ett namn följt av "by Ingrosso". Krogarna i Spanien däremot drivs av dem själva.
Citera
2026-02-20, 22:06
  #425
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Enligt kvällstidningarna har hon och exmaken vunnit en tvist i rätten. De ska få tre miljoner då en av restaurangerna i Stockholm bytte ägare för ett par år sedan och efter det inte betalade arvodet för att få använda namnet Ingrosso i marknadsföringen. De "nya" ägarna av restaurangen verkar inte så smarta. Dels kände de inte till avtalet om att betala Ingrosso en årlig avgift för namnet, dels dök ingen upp på rättegången så det blev en sk tredskodom.
Av detta kan vi nu gissa att restaurangen kommer att försättas i konkurs och att det plötsligt inte finns några pengar att betala med.
Ingrossos må ha vunnit målet men är lika fattiga som förr. Det hade kanske varit mest lönsamt för alla att hellre gjort upp saken i godo? Å andra sidan är det kanske inte längre någon som tycker det är bra för affärerna att skylta med namnet Ingrosso?
Ja, det har varit tyst på Åsas instagram några dagar nu då dom var i Sverige på rättegången, en till sak som paret vill dölja, som allt annat som inte dom vill att deras följare ska få veta. Snubbarna som äger restaurangerna och jobbar för andra snubbar, har blåst dom, och dom 3 miljonerna kommer dom aldrig att se, för dom snubbarna visste redan hur det skulle gå till, och hur dom skulle slippa behöva betala.
Till restaurangerna i Palma jagas det nu ny ägare som kan ta över och betala. Emilio har haft möten med olika personer som kan verkas vara intresserade av ett köp av antingen hela deras koncept, eller bara inredningen på restaurangerna, då båda lokalerna är hyrda.
Emilio kommer att i framtiden ägna sig åt musik som kompositör, och Åsa åt keramik och design i alla former.
Och boken, den får vi ju inte glömma, hon håller ju på att skriva en bok om sitt spännande liv.
Citera
2026-02-20, 22:30
  #426
Medlem
Nån som hämtat ut FUP en?…

Citat:
Ursprungligen postat av Devilisawoman
Ja, det har varit tyst på Åsas instagram några dagar nu då dom var i Sverige på rättegången, en till sak som paret vill dölja, som allt annat som inte dom vill att deras följare ska få veta. Snubbarna som äger restaurangerna och jobbar för andra snubbar, har blåst dom, och dom 3 miljonerna kommer dom aldrig att se, för dom snubbarna visste redan hur det skulle gå till, och hur dom skulle slippa behöva betala.
Till restaurangerna i Palma jagas det nu ny ägare som kan ta över och betala. Emilio har haft möten med olika personer som kan verkas vara intresserade av ett köp av antingen hela deras koncept, eller bara inredningen på restaurangerna, då båda lokalerna är hyrda.
Emilio kommer att i framtiden ägna sig åt musik som kompositör, och Åsa åt keramik och design i alla former.
Och boken, den får vi ju inte glömma, hon håller ju på att skriva en bok om sitt spännande liv.
Citera
2026-02-20, 23:19
  #427
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devilisawoman
Till restaurangerna i Palma jagas det nu ny ägare som kan ta över och betala. Emilio har haft möten med olika personer som kan verkas vara intresserade av ett köp av antingen hela deras koncept, eller bara inredningen på restaurangerna, då båda lokalerna är hyrda.

Finns tre varianter:

1. Mino Market bildar en spansk filial och tar över ägandet. Samtidigt kan Mino lansera sina produkter mot den spanska marknaden.

2. Sammy Holding AB bildar ett spanskt dotterbolag och tar över ägandet.

2. Manaton AB bildar ett spanskt dotterbolag och tar över ägandet.

I samtliga fall kan pappa Emilio fortsätta ruljansen.
Citera
2026-02-21, 01:57
  #428
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Krogstarten i Sverige har ingen som helst koppling till P*rnilla/WV eller dess tittarsiffror.

Hur vet du det?
Citera
2026-02-21, 02:00
  #429
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hur vet du det?

Jag vet allt
Citera
2026-02-21, 02:05
  #430
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
De har aldrig strävat efter att vara några kändisar heller.


Det är därför hon njuter av sin instagramsida med alla kommentarer ☺️

Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
De har varit ett krögarpar och kört sitt race genom franshise-koncept där alla krogar har ett namn följt av "by Ingr*sso".

Fast nu försvann namnet Ingr*sso rätt snabbt från krogen på Rörstrandsgatan, efter blott ett år cirka ägde ett namnbyte rum.
Citera
2026-02-21, 02:08
  #431
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det är därför hon njuter av sin instagramsida med alla kommentarer ☺️

Fast nu försvann namnet Ingr*sso rätt snabbt från krogen på Rörstrandsgatan, efter blott ett år cirka ägde ett namnbyte rum.

Vet allt det där grabben

https://www.expressen.se/noje/ingrosso-i-miljonbrak-om-populara-krogen/
Citera
2026-02-21, 02:12
  #432
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det är därför hon njuter av sin instagramsida med alla kommentarer ☺️

Fast nu försvann namnet Ingr*sso rätt snabbt från krogen på Rörstrandsgatan, efter blott ett år cirka ägde ett namnbyte rum.

Åsa är bara en i raden av hundratals kvinnor som har många följare och kommentarer av olika skäl. Inga märkvärdigheter öht.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in