2026-06-03, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Hon har ju lagt ut en förmögenhet på att försöka se ut som Bianca. Någon kommenterade att dom såg ut som systrar för nåt år sedan och hon blev ju överlycklig. Stört att operera sig till kopia av fd. makens dotter.

Hon vill glänsa i biancas kändisskap.
Ja, detta är typiskt kvinnor.
En nobody som vill gifta sig in till ett efternamn som hon vill ha kvar efter skilsmässa för att sedan bygga en influencerkarriär på den fd makens dotter.

Det är såhär kvinnor fungerar och är, gång på gång.
Snart hittar du henne i tv-soffan.
Citera
2026-06-03, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Hon vill glänsa i biancas kändisskap.
Ja, detta är typiskt kvinnor.
En nobody som vill gifta sig in till ett efternamn som hon vill ha kvar efter skilsmässa för att sedan bygga en influencerkarriär på den fd makens dotter.

Det är såhär kvinnor fungerar och är, gång på gång.
Snart hittar du henne i tv-soffan.

Det tror jag inte, hon kommer väldigt snart betraktas som vilken privatperson som helst.
Citera
2026-06-03, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Det tror jag inte, hon kommer väldigt snart betraktas som vilken privatperson som helst.

Med tanke på hur patetiska svenskar är kommer ni LUSTA efter henne i tv-soffan där hon skvallrar om hur hon blev knullad av en italienare i Sverige på ett sätt som en svensson aldrig skulle kunna.
Precis som ni älskade biancas snusk i TV.
Citera
2026-06-03, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Fan vad hon marknadsför sig på IG. Nu ska det ragga gammal, rik gubbe som vill lapa hennes trötta fisk.

Ja, men vem, VEM vill bli buksvåger med Emilio ?

Ät du en gammal rik gubbe finns tusen bättre alternativ på kort och lång sikt
Citera
2026-06-03, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Ja, men vem, VEM vill bli buksvåger med Emilio ?

Ät du en gammal rik gubbe finns tusen bättre alternativ på kort och lång sikt
Är nog inte bara Emilio du blir buksvåger med...
Citera
2026-06-03, 14:14
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Äh, det är kört. Ingen vill betala för en övermogen hora.

"”Det som gör mig allra gladast är alla meddelanden jag dagligen får från kvinnor som skriver att de vågat ta plats, vågat vara sig själva, vågat klä upp sig igen och slutat be om ursäkt för vem de är. För om det är någonting jag kämpat för hela mitt liv så är det just det.”

Vilket jävla dravel. Vem fan tackar henne för att hon stått upp för att stå upp för vem hon är? Eller menar hon kanske att tack vare henne så skiljer sig flera svenska kvinnor varje dag? Hon är inte förloraren, hon är den som leder... Vi får väl se om hon får en påse pengar eller inte efter skilsmässan. Kanske hon kan betala tillbaka till sina föräldrar?
Citera
2026-06-03, 15:23
Medlem
🙈😁
Citat:
Citera
2026-06-03, 15:32
Medlem
Citat:

Har noll aning om hennes förflutna, vem vet ? Hon kanske var diakon i katolska kyrkan
Citera
2026-06-03, 21:30
Medlem
Tror inte det va' 😏
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Har noll aning om hennes förflutna, vem vet ? Hon kanske var diakon i katolska kyrkan
Citera
2026-06-04, 12:10
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner

Tycker ni är för pessimistiska när det gäller hennes framtid. Tror det kommer gå bra !

Hon startat samarbete med någon Spansk vinproducent, lanserar Ingrosso Blanco, Rosso och Rose
Ligger med inköpare på systembolaget för att få in det i sortimentet och har lanseringsfest i St Tropez.

Citera
2026-06-04, 14:41
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Tycker ni är för pessimistiska när det gäller hennes framtid. Tror det kommer gå bra !

Hon startat samarbete med någon Spansk vinproducent, lanserar Ingrosso Blanco, Rosso och Rose
Ligger med inköpare på systembolaget för att få in det i sortimentet och har lanseringsfest i St Tropez.

Om ingen annan Ingrosso hinner före?
Citera
2026-06-04, 15:39
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Om ingen annan Ingrosso hinner före?

Vem ? Bianca går väl all-in på mascara och trosskydd och
Benjamin kämpar fortfarande på med att ladda ner bank-id så han kan starta bolag ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in