Citat:
Ursprungligen postat av
Adventuros
Är nog inte bara Emilio du blir buksvåger med...

Äh, det är kört. Ingen vill betala för en övermogen hora.
"”Det som gör mig allra gladast är alla meddelanden jag dagligen får från kvinnor som skriver att de vågat ta plats, vågat vara sig själva, vågat klä upp sig igen och slutat be om ursäkt för vem de är. För om det är någonting jag kämpat för hela mitt liv så är det just det.”
Vilket jävla dravel. Vem fan tackar henne för att hon stått upp för att stå upp för vem hon är? Eller menar hon kanske att tack vare henne så skiljer sig flera svenska kvinnor varje dag? Hon är inte förloraren, hon är den som leder... Vi får väl se om hon får en påse pengar eller inte efter skilsmässan. Kanske hon kan betala tillbaka till sina föräldrar?